Page 3 of 12

Re: Dozer Cossija

Posted: Fri Apr 25, 2008 9:37 pm
by Dozer
Mesélj

Re: Dozer Cossija

Posted: Sat Apr 26, 2008 7:52 am
by Süni
Nissan Sunny 1.7D 1990

3000 km alatt felkenődtek a hengerfalra a dugattyúk. Mind a 4.

Vw Golf2 1.6D

itt 1000 km után következett be a jelenség, tetézve avval, hogy Pálék kitalálták, a gyári túlméret felett elfér még egy kicsit nagyobb, tehát a malőr után is már csak az Ő termékükkel lehetett javtani, bár itt csak 1 dugóról volt szó.

Benzinest is raktunk olyan 10-15 garniturát, azokkal nem volt baj (tudomásom szerint).

Meg volt egy Astra G 16v dízel is, de az a beindítás másnapján már autókereskedőnél állt, tehát nincs további infóm róla.

Re: Dozer Cossija

Posted: Sat Apr 26, 2008 8:16 am
by driver
Mennyi dugó kellene?

Re: Dozer Cossija

Posted: Sat Apr 26, 2008 8:21 am
by szszaby
Nekem aki fúrta a mocit azt mondta, hogy leginkább a fúrós tudja elbaltázni a dolgot, ha nem jó méretra fúrja. Külön kitértem erre, hogy pál dugót hoztam, de mondta nem lesz gond vele ha jó a fúrás.

Re: Dozer Cossija

Posted: Sat Apr 26, 2008 9:02 am
by Süni
szszaby wrote:Nekem aki fúrta a mocit azt mondta, hogy leginkább a fúrós tudja elbaltázni a dolgot, ha nem jó méretra fúrja. Külön kitértem erre, hogy pál dugót hoztam, de mondta nem lesz gond vele ha jó a fúrás.
A golfot és a nissant Pálék furták, rakták össze... :?

Re: Dozer Cossija

Posted: Sat Apr 26, 2008 10:51 am
by szszaby
Akkor nem tudom. :?

Re: Dozer Cossija

Posted: Sat Apr 26, 2008 11:52 am
by holecz
Nem lenne olcsóbb egy másik moci??? :roll:

Re: Dozer Cossija

Posted: Sat Apr 26, 2008 12:17 pm
by TomiCaPri
Az se biztos hogy nem ilyen :?

Re: Dozer Cossija

Posted: Sat Apr 26, 2008 2:52 pm
by Dozer
Egész konkrétan garantáltan pont ilyen, ez egy korrektül szervizelt szervizkönyves gép...

Én is azt hallottam hogy csak a dieselekkel van gond, mondjuk ott egész más nyomásértékek uralkodnak.

természetesen 6 db dugó kell...

A scorpio egy 0 km es autónak készül 100% os felújítással mindenre kiterjedően, már csak ezért sem tennék bele egy másik használt motort, meg úgyis ugyanilyen mind 200 nál kevesebbet futottat gyk lehetetlen találni...

Re: Dozer Cossija

Posted: Sat Apr 26, 2008 2:54 pm
by Dozer
Nekem motort mindig lackó épít, korrektül illesztve mindent...neki is az a tapasztalata hogy benzines mocinál nincs gond a pál dugókkal...

Re: Dozer Cossija

Posted: Sat Apr 26, 2008 7:40 pm
by driver
Van hat dugóm, de abból kettő már cserés volt, mert a teteje kicsit berágodott gyürütörés miatt.
Esetleg ha érdekel nézd meg őket és megalkuszunk rájuk.

Re: Dozer Cossija

Posted: Sat Apr 26, 2008 8:10 pm
by Dozer
Köszi de új autót építek....:-)

Úgy néz ki találtam kovácsolt alu dugókat 1000 lóerőig garantálják a problémamentességet...

Re: Dozer Cossija

Posted: Sun Apr 27, 2008 8:32 am
by Tibi
Dozer wrote:Köszi de új autót építek....:-)

Úgy néz ki találtam kovácsolt alu dugókat 1000 lóerőig garantálják a problémamentességet...
Biztos elég lesz ? :)

Szabad erről többet tudni ?

Re: Dozer Cossija

Posted: Sun Apr 27, 2008 9:01 am
by Dozer
Mit szeretnél tudni?

Re: Dozer Cossija

Posted: Sun Apr 27, 2008 9:51 am
by Tibi
Dozer wrote:Mit szeretnél tudni?
Hol találtad, netes bolt, hazai termék, mennyi pénz, referenciák ? Csak tájékozódok, felkell készülni minden eshetőségre, ugye nekem is ilyen mocim van de én leghamarabb jövő nyár végén tudom/akarom megbontani ilyen mértékben. Addigra jó lenne képben lenni, hogy mivel is számoljak.