Re: kipuff kérdések
Posted: Sat Jan 10, 2009 9:31 pm
Persze jóez! :D A többiek csak irígykednek szerintem!zeuszmotoros wrote::D :D :D Jó ez a fórum.


Egyébként meg a vízbefecsi érdekel elviekben. Persze pénzem az nincs rá.

Persze jóez! :D A többiek csak irígykednek szerintem!zeuszmotoros wrote::D :D :D Jó ez a fórum.
A Capri-é meg nagyszerűbb!!! :D :D :Dzeuszmotoros wrote:Hali.
Igazad van vasparipa.
Nem lehet egy kalap alatt említeni a zsiguli motort egy v6 cologne motorral.
A zsigulié korszerűbb.
De azt hiszem a fizika mindkettőre ugyanúgy vonatkozik.Az áramlásokat,ugyanúgy számolják mindennél.
A ferrari verseny motorok meg a többi annyival különbözik hogy ott minden gramm számit és minden egyes lehetőséget kihasználnak.
Egyedi motorok.
A tömeg gyártásban levő autókat meg a fanatikus emberek finomítják.Leszedik a felesleges súlyokat a hajtókarról,főtengelyről,dugatyúról hogy rugalmasabb legyen a motor.Hangolják a szivó és kipufogó rendszereket.
Mindegy hogy Capri,Golf,Lada.A lényeg ugyanaz,optimailzálni a motort.
Ezzel csak egyetérteni tudok.Hattyu wrote:No a Rover V8at csak ne bántsuk!
Most akkor szerintem itt az ideje, hogy a bemutatkozás topikot meglátogasd ! Csak a tisztán látás végett .zeuszmotoros wrote::D :D :D Jó ez a fórum.
Ja és hogy mindenkit öszezavarjak,veterán autókat is szeretem és van a garázsban is egy amit építek.Meg az udvaron is :D
Szóval ezért tudok homokszórni,gravírozni,polírozni,grammolni,marni stb mert szeretek saját magam csinálni mindent.Időm van rá mert se gyerek se semmi.Csak a hobbymnak éltem eddig.
Na ha kell valakinek gravirozni a szelepfedélbe valami szép szöveget.Pl.:Capri 2.3 stb
Megoldható.Épp ma csináltam egy ilyet :D
Most ez pl nem nagy okosság már bocsánat, mert tökéletesen kurvára mindegy. Remélem nem kell megmagyarázni.Hattyu wrote:azért a Rover V8 másabb mintha egy BMW V8at akarnék betenni a veterán korú utómba
Én értelek,de szerintem nem mindegy,hiába típus idegen...Tibi wrote:Most ez pl nem nagy okosság már bocsánat, mert tökéletesen kurvára mindegy. Remélem nem kell megmagyarázni.Hattyu wrote:azért a Rover V8 másabb mintha egy BMW V8at akarnék betenni a veterán korú utómba
:) azért egy fasza sor6 bímert megnéznék , hogy rángatja a Capri bódétHattyu wrote: Én értelek,de szerintem nem mindegy,hiába típus idegen...
De erről nem szándékozom vitát nyitni főleg veled
Ha már sor6 akkor inkább ezt raknám beTibi wrote::) azért egy fasza sor6 bímert megnéznék , hogy rángatja a Capri bódétHattyu wrote: Én értelek,de szerintem nem mindegy,hiába típus idegen...
De erről nem szándékozom vitát nyitni főleg veled
Kikérem magam és a 3-mas Golfom nevében.vasparipa wrote:A Capri-é meg nagyszerűbb!!! :D :D :Dzeuszmotoros wrote:Hali.
Igazad van vasparipa.
Nem lehet egy kalap alatt említeni a zsiguli motort egy v6 cologne motorral.
A zsigulié korszerűbb.
De azt hiszem a fizika mindkettőre ugyanúgy vonatkozik.Az áramlásokat,ugyanúgy számolják mindennél.
A ferrari verseny motorok meg a többi annyival különbözik hogy ott minden gramm számit és minden egyes lehetőséget kihasználnak.
Egyedi motorok.
A tömeg gyártásban levő autókat meg a fanatikus emberek finomítják.Leszedik a felesleges súlyokat a hajtókarról,főtengelyről,dugatyúról hogy rugalmasabb legyen a motor.Hangolják a szivó és kipufogó rendszereket.
Mindegy hogy Capri,Golf,Lada.A lényeg ugyanaz,optimailzálni a motort.
Na de kérlek szépen,...ez itt a Capri fórum, ne emlegessünk már fel itten golf-okat, meg ladákat, mert a végén még valaki rosszul lesz![]()
![]()
, vagy csúnyát fog mondani
![]()
![]()