Page 3 of 5

Re: kipuff kérdések

Posted: Sat Jan 10, 2009 9:31 pm
by levelboss
zeuszmotoros wrote::D :D :D Jó ez a fórum.
Persze jóez! :D A többiek csak irígykednek szerintem! :lol: Majd, ha megcsinálod a négyhengeres sugárhajtású kétéltű légpárnás MKI caprit, ami 3 lityit fogyaszt 100-on, akkor majd néznek nagyokat! :wink: :lol:

Egyébként meg a vízbefecsi érdekel elviekben. Persze pénzem az nincs rá. :lol: Nekem is van egy házi kontár kókány barkács elképzelésem a megvalósításra, ami talán nem is olyan rossz, csak a rozsdásodás a para... persze mindez csak elméletben. De asszem van egy vízbefecsis topik is.

Re: kipuff kérdések

Posted: Sat Jan 10, 2009 9:38 pm
by zeuszmotoros
Nem tom mér kell gúnyolódni.
Csak segíteni szerettem volna.
Egyébként van itthon vizbefecskendezőm.Nem drága szerkezet.Tudok segíteni benne ha érdekel kb 15-25% üzemanyag megtakaritás,vagy nagyobb teljesítmény.Kipufogó gáz katalizátoros szintre esik vissza.
Egyébként ladával járok 34 évessel és igen szépen jár a motorja.De van már aki utazott vele innen is :) Ő is meglepődött hogy egyben van a gép.

Re: kipuff kérdések

Posted: Sat Jan 10, 2009 9:49 pm
by levelboss
Igazából én nem gúnyolódni, hanem inkább megvédeni akartalak, csak a vicceskedésem félreértelmeződött. A vízbefecsi mindig is érdekelt, tudom, h működik.

Re: kipuff kérdések

Posted: Sat Jan 10, 2009 10:23 pm
by daniv6
Persze, hogy működik. Nálunk van egy BMW 324 (benzines) olyan mint egy ágyugolyó. Csak lestem mikor mögöttem jött szépen 90-nel, aztán nagy hirtelen kivágódott az előzősávba, megűlt farral tépett, megelőzte az egész sort; de úgy mintha vagy 140körül ment volna. Őrület. :roll:

Re: kipuff kérdések

Posted: Sat Jan 10, 2009 10:45 pm
by zeuszmotoros
Hali.
Igazad van vasparipa.
Nem lehet egy kalap alatt említeni a zsiguli motort egy v6 cologne motorral.
A zsigulié korszerűbb.
De azt hiszem a fizika mindkettőre ugyanúgy vonatkozik.Az áramlásokat,ugyanúgy számolják mindennél.


A ferrari verseny motorok meg a többi annyival különbözik hogy ott minden gramm számit és minden egyes lehetőséget kihasználnak.
Egyedi motorok.

A tömeg gyártásban levő autókat meg a fanatikus emberek finomítják.Leszedik a felesleges súlyokat a hajtókarról,főtengelyről,dugatyúról hogy rugalmasabb legyen a motor.Hangolják a szivó és kipufogó rendszereket.
Mindegy hogy Capri,Golf,Lada.A lényeg ugyanaz,optimailzálni a motort.

Re: kipuff kérdések

Posted: Sat Jan 10, 2009 11:06 pm
by vasparipa
zeuszmotoros wrote:Hali.
Igazad van vasparipa.
Nem lehet egy kalap alatt említeni a zsiguli motort egy v6 cologne motorral.
A zsigulié korszerűbb.
De azt hiszem a fizika mindkettőre ugyanúgy vonatkozik.Az áramlásokat,ugyanúgy számolják mindennél.


A ferrari verseny motorok meg a többi annyival különbözik hogy ott minden gramm számit és minden egyes lehetőséget kihasználnak.
Egyedi motorok.

A tömeg gyártásban levő autókat meg a fanatikus emberek finomítják.Leszedik a felesleges súlyokat a hajtókarról,főtengelyről,dugatyúról hogy rugalmasabb legyen a motor.Hangolják a szivó és kipufogó rendszereket.
Mindegy hogy Capri,Golf,Lada.A lényeg ugyanaz,optimailzálni a motort.
A Capri-é meg nagyszerűbb!!! :D :D :D
Na de kérlek szépen,...ez itt a Capri fórum, ne emlegessünk már fel itten golf-okat, meg ladákat, mert a végén még valaki rosszul lesz :smt078 :smt078 :smt078, vagy csúnyát fog mondani :smt091 :smt092 :smt084

Re: kipuff kérdések

Posted: Sun Jan 11, 2009 1:09 am
by levelboss
Bezzeg a Rover V8 mocikra nem mondunk rosszat... :roll:

Igaz, h nem kell telerakni a fórumot off autós dolgokkal, de a telerakástól még messze vagyunk. Szerintem nem kell átesni a ló túloldalára és nem kell behányni a lada mocin való példálózáson... mert a lada lehetne akár buick V8, vagy bmw sor6 vagy manta, vagy akármi más. De a capriban is volt 1.3-as, az escortban meg 1000-es is mégse fújjolunk... de ez az én véleményem.

(ha meg lenne csillió forintom és egy viper V10-est akarnék belefaragni a capriba 800 lóval, úgy, h a "fél" moci az utastérben lenne, akkor meg mindenki lefosná a bokáját...)

Re: kipuff kérdések

Posted: Sun Jan 11, 2009 7:35 am
by Hattyu
No a Rover V8at csak ne bántsuk :wink:
Engem meg nem izgat hogy ki miylen motorról beszél,de azért ez mégis egy Ford Capri fórum,és azért a Rover V8 másabb mintha egy BMW V8at akarnék betenni a veterán korú utómba :roll:

Re: kipuff kérdések

Posted: Sun Jan 11, 2009 8:45 am
by Dartonit
Hattyu wrote:No a Rover V8at csak ne bántsuk!
Ezzel csak egyetérteni tudok. :wink:

Re: kipuff kérdések

Posted: Sun Jan 11, 2009 11:25 am
by Tibi
zeuszmotoros wrote::D :D :D Jó ez a fórum.
Ja és hogy mindenkit öszezavarjak,veterán autókat is szeretem és van a garázsban is egy amit építek.Meg az udvaron is :D
Szóval ezért tudok homokszórni,gravírozni,polírozni,grammolni,marni stb mert szeretek saját magam csinálni mindent.Időm van rá mert se gyerek se semmi.Csak a hobbymnak éltem eddig.
Na ha kell valakinek gravirozni a szelepfedélbe valami szép szöveget.Pl.:Capri 2.3 stb
Megoldható.Épp ma csináltam egy ilyet :D
Most akkor szerintem itt az ideje, hogy a bemutatkozás topikot meglátogasd ! Csak a tisztán látás végett .

Re: kipuff kérdések

Posted: Sun Jan 11, 2009 11:37 am
by Tibi
Hattyu wrote:azért a Rover V8 másabb mintha egy BMW V8at akarnék betenni a veterán korú utómba :roll:
Most ez pl nem nagy okosság már bocsánat, mert tökéletesen kurvára mindegy. Remélem nem kell megmagyarázni.

Re: kipuff kérdések

Posted: Sun Jan 11, 2009 11:52 am
by Hattyu
Tibi wrote:
Hattyu wrote:azért a Rover V8 másabb mintha egy BMW V8at akarnék betenni a veterán korú utómba :roll:
Most ez pl nem nagy okosság már bocsánat, mert tökéletesen kurvára mindegy. Remélem nem kell megmagyarázni.
Én értelek,de szerintem nem mindegy,hiába típus idegen...
De erről nem szándékozom vitát nyitni főleg veled :pia:

Re: kipuff kérdések

Posted: Sun Jan 11, 2009 12:10 pm
by Tibi
Hattyu wrote: Én értelek,de szerintem nem mindegy,hiába típus idegen...
De erről nem szándékozom vitát nyitni főleg veled :pia:
:) azért egy fasza sor6 bímert megnéznék , hogy rángatja a Capri bódét

Re: kipuff kérdések

Posted: Sun Jan 11, 2009 12:20 pm
by Hattyu
Tibi wrote:
Hattyu wrote: Én értelek,de szerintem nem mindegy,hiába típus idegen...
De erről nem szándékozom vitát nyitni főleg veled :pia:
:) azért egy fasza sor6 bímert megnéznék , hogy rángatja a Capri bódét
Ha már sor6 akkor inkább ezt raknám be :twisted:




És ez a nem mindegy :mrgreen:

Re: kipuff kérdések

Posted: Sun Jan 11, 2009 12:37 pm
by CapriTurbo
vasparipa wrote:
zeuszmotoros wrote:Hali.
Igazad van vasparipa.
Nem lehet egy kalap alatt említeni a zsiguli motort egy v6 cologne motorral.
A zsigulié korszerűbb.
De azt hiszem a fizika mindkettőre ugyanúgy vonatkozik.Az áramlásokat,ugyanúgy számolják mindennél.


A ferrari verseny motorok meg a többi annyival különbözik hogy ott minden gramm számit és minden egyes lehetőséget kihasználnak.
Egyedi motorok.

A tömeg gyártásban levő autókat meg a fanatikus emberek finomítják.Leszedik a felesleges súlyokat a hajtókarról,főtengelyről,dugatyúról hogy rugalmasabb legyen a motor.Hangolják a szivó és kipufogó rendszereket.
Mindegy hogy Capri,Golf,Lada.A lényeg ugyanaz,optimailzálni a motort.
A Capri-é meg nagyszerűbb!!! :D :D :D
Na de kérlek szépen,...ez itt a Capri fórum, ne emlegessünk már fel itten golf-okat, meg ladákat, mert a végén még valaki rosszul lesz :smt078 :smt078 :smt078, vagy csúnyát fog mondani :smt091 :smt092 :smt084
Kikérem magam és a 3-mas Golfom nevében. :smt064 Sokkal jobb, mint a ti autótak, mert 3 fekete csíkot is tud húzni az aszfaltra (2- t a gumikal, 1-et kipufogóval). :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: