Page 3 of 3

Re: Suhe

Posted: Sun Dec 18, 2011 12:52 am
by Tibi
Én vagyok tök és nem értek valamit vagy egy pillanatig is kérdés volt, hogy a két sor nincs összeköttetésben ?

Re: Suhe

Posted: Sun Dec 18, 2011 1:21 am
by Peti
Tibi wrote:Én vagyok tök és nem értek valamit vagy egy pillanatig is kérdés volt, hogy a két sor nincs összeköttetésben ?
Nem sokat alszol mostanában, mi?.. :mrgreen:
Blant nem vágta, hogy a két sor összeköttetésben van. :-)

Re: Suhe

Posted: Sun Dec 18, 2011 1:33 am
by Süni
No meg mostanában egyre többen alkalmazzák a "V egyik sora hajt,de mindet tölti" elvet.

Re: Suhe

Posted: Sun Dec 18, 2011 9:11 am
by White Shark
Úgy nézem ez k-jet megoldás, a karbis rendszeren nincs kipufogógáz szabályzás az átkötő cső a jobb hengersorról egy az egybe megy a turbóba.Csak a töltőlevegő van szabályozva a scoopba épített lefújószeleppel ,a turbó mindkét fele szabályzatlan.

Re: Suhe

Posted: Sun Dec 18, 2011 7:06 pm
by Tibi
Süni wrote:No meg mostanában egyre többen alkalmazzák a "V egyik sora hajt,de mindet tölti" elvet.
Mérjó ? Kevesebb csövet köll venni a gyárnak ?

Re: Suhe

Posted: Mon Dec 19, 2011 9:37 am
by Blant
Nem jó! Épp ezért kérdeztem, hogy a Sue is ilyen-e.

Re: Suhe

Posted: Mon Dec 19, 2011 9:42 pm
by Nitrobuster
White Shark wrote:Úgy nézem ez k-jet megoldás, a karbis rendszeren nincs kipufogógáz szabályzás az átkötő cső a jobb hengersorról egy az egybe megy a turbóba.Csak a töltőlevegő van szabályozva a scoopba épített lefújószeleppel ,a turbó mindkét fele szabályzatlan.

Ez érdekes, hogy a karbis megoldásnál nincs wastgate. Bár akkor mi szabályozza a turbo fordulatszámát :?:
Bár akkora turbina ház van rajta. Neked mekkora fordulatszámon adja le a max nyomást ill az mennyi :?:

Re: Suhe

Posted: Mon Dec 19, 2011 9:53 pm
by Nitrobuster
Tibi wrote:
Süni wrote:No meg mostanában egyre többen alkalmazzák a "V egyik sora hajt,de mindet tölti" elvet.
Mérjó ? Kevesebb csövet köll venni a gyárnak ?
Mert mostanába nem a max teljesítmény elérése a cél, hanem minél több forgatónyomaték alacsony fordulatszámon.

Re: Suhe

Posted: Mon Dec 19, 2011 10:30 pm
by Tibi
Nitrobuster wrote: Mert mostanába nem a max teljesítmény elérése a cél, hanem minél több forgatónyomaték alacsony fordulatszámon.
És hogyan van ez kihatással a forgatónyomaték növekedésére ? Kell ott lenni másnak is.

Re: Suhe

Posted: Mon Dec 19, 2011 10:42 pm
by Süni
Nitrobuster wrote:
Tibi wrote:
Süni wrote:No meg mostanában egyre többen alkalmazzák a "V egyik sora hajt,de mindet tölti" elvet.
Mérjó ? Kevesebb csövet köll venni a gyárnak ?
Mert mostanába nem a max teljesítmény elérése a cél, hanem minél több forgatónyomaték alacsony fordulatszámon.
No meg a környezetvédelem....

Re: Suhe

Posted: Tue Dec 20, 2011 6:11 am
by Blant
Süni wrote: No meg a környezetvédelem....
:smt023

Re: Suhe

Posted: Tue Dec 20, 2011 9:15 am
by White Shark
Nitrobuster wrote:
White Shark wrote:Úgy nézem ez k-jet megoldás, a karbis rendszeren nincs kipufogógáz szabályzás az átkötő cső a jobb hengersorról egy az egybe megy a turbóba.Csak a töltőlevegő van szabályozva a scoopba épített lefújószeleppel ,a turbó mindkét fele szabályzatlan.

Ez érdekes, hogy a karbis megoldásnál nincs wastgate. Bár akkor mi szabályozza a turbo fordulatszámát :?:
Bár akkora turbina ház van rajta. Neked mekkora fordulatszámon adja le a max nyomást ill az mennyi :?:
A turbó fordulatszámát csak a motorfordulat szabályozza (vagyis semmi )de mivel szerintem alapból elméretezett nincs esély a szétforgásra ,viszont már 1000 fordulaton durvát tölt amit a lefújó 0,7-0,8 báron elenged (én még nem hallottam lefújni) ehez a karbinak mindenhol teljesen tömítettnek kellene lennie de nem az (vagy a szivató tengelyének kis müanyag fedelét vagy a karbi tetejét vagy míg nem volt jó a benzinnyomás szabályzó a benzint nyomta vissza a tankba )