Re: Suhe
Posted: Sun Dec 18, 2011 12:52 am
Én vagyok tök és nem értek valamit vagy egy pillanatig is kérdés volt, hogy a két sor nincs összeköttetésben ?
Nem sokat alszol mostanában, mi?..Tibi wrote:Én vagyok tök és nem értek valamit vagy egy pillanatig is kérdés volt, hogy a két sor nincs összeköttetésben ?
Mérjó ? Kevesebb csövet köll venni a gyárnak ?Süni wrote:No meg mostanában egyre többen alkalmazzák a "V egyik sora hajt,de mindet tölti" elvet.
White Shark wrote:Úgy nézem ez k-jet megoldás, a karbis rendszeren nincs kipufogógáz szabályzás az átkötő cső a jobb hengersorról egy az egybe megy a turbóba.Csak a töltőlevegő van szabályozva a scoopba épített lefújószeleppel ,a turbó mindkét fele szabályzatlan.
Mert mostanába nem a max teljesítmény elérése a cél, hanem minél több forgatónyomaték alacsony fordulatszámon.Tibi wrote:Mérjó ? Kevesebb csövet köll venni a gyárnak ?Süni wrote:No meg mostanában egyre többen alkalmazzák a "V egyik sora hajt,de mindet tölti" elvet.
És hogyan van ez kihatással a forgatónyomaték növekedésére ? Kell ott lenni másnak is.Nitrobuster wrote: Mert mostanába nem a max teljesítmény elérése a cél, hanem minél több forgatónyomaték alacsony fordulatszámon.
No meg a környezetvédelem....Nitrobuster wrote:Mert mostanába nem a max teljesítmény elérése a cél, hanem minél több forgatónyomaték alacsony fordulatszámon.Tibi wrote:Mérjó ? Kevesebb csövet köll venni a gyárnak ?Süni wrote:No meg mostanában egyre többen alkalmazzák a "V egyik sora hajt,de mindet tölti" elvet.
Süni wrote: No meg a környezetvédelem....
A turbó fordulatszámát csak a motorfordulat szabályozza (vagyis semmi )de mivel szerintem alapból elméretezett nincs esély a szétforgásra ,viszont már 1000 fordulaton durvát tölt amit a lefújó 0,7-0,8 báron elenged (én még nem hallottam lefújni) ehez a karbinak mindenhol teljesen tömítettnek kellene lennie de nem az (vagy a szivató tengelyének kis müanyag fedelét vagy a karbi tetejét vagy míg nem volt jó a benzinnyomás szabályzó a benzint nyomta vissza a tankba )Nitrobuster wrote:White Shark wrote:Úgy nézem ez k-jet megoldás, a karbis rendszeren nincs kipufogógáz szabályzás az átkötő cső a jobb hengersorról egy az egybe megy a turbóba.Csak a töltőlevegő van szabályozva a scoopba épített lefújószeleppel ,a turbó mindkét fele szabályzatlan.
Ez érdekes, hogy a karbis megoldásnál nincs wastgate. Bár akkor mi szabályozza a turbo fordulatszámát
Bár akkora turbina ház van rajta. Neked mekkora fordulatszámon adja le a max nyomást ill az mennyi