Page 3 of 4

Re: Re:

Posted: Thu Oct 16, 2008 12:45 pm
by szszaby
holecz wrote: A Sierrákon is kör alakú Hardy van.
Igen, de az a váltó után van közvetlen, ez meg a kardáncsapágy után és ez nem hardy.

Re: kardán

Posted: Thu Oct 16, 2008 1:27 pm
by CapriTurbo
Capri 2.8i-é.

Re: kardán

Posted: Thu Oct 16, 2008 4:13 pm
by capriv6
Nekem is ilyen van :mrgreen:
2.8i és 3.0 kardán (golyos)

Re: kardán

Posted: Thu Oct 16, 2008 6:16 pm
by DavidMolnar
Nekem is ilyen van bennt, hátha egyszer erős lesz a Pinto.. 8)

Re: kardán

Posted: Thu Oct 16, 2008 8:10 pm
by gigford
Na akkor nem szart vettem...köszi a segítséget!

Re: Re:

Posted: Fri Oct 17, 2008 6:41 am
by Tibi
holecz wrote:
Tibi wrote:Helóka !

Mt 75. Nincs még itthon, szóval csak halvány emlékképeimre támaszkodva mondom a következőt. Ha az automata Scorpio kardán első tagját rápattintom a Capri kardánra, akkor az jó lesz nekem? Úgy néztem, hogy egyforma hosszúak.Hatszög alakú a Hardy elől. ( úgy hallottam van köralakú is ). Na, mit szóltok?
A Sierrákon is kör alakú Hardy van.
Jobb későn mint soha :)

Re: kardán

Posted: Tue Apr 07, 2009 11:15 am
by stpetya
A Hirdetett piros Capri kapcsán ami hardys kardánnal szerelt,Proti kérdésére válaszolva:
Azért írtam h nem nyerő a hardys kardán mert próbáltam dehát nagy volt a dőlésszög amit Capriban ki kéne bírjon a váltócsatlakozás és a kardán középső felfogatása közt,amit meg is erősitettek bennem többen,nekem nem volt érdemes olyat feltenni,így a sűrű ricnis csuklós kardán első tagja az 5ös váltóhoz a 2,8as Capriról jött.
Sőt a 2 sierrámban és a 2 taumban ami volt,is szar állapotú volt a hardy,a zöld tauban szét is szakadt,tehát inkább az acélban bízok.Biztos az új jó is,meg más felfogatással,de nekem széttépte volna a Capriban pár hét alatt. :roll:

Re: kardán

Posted: Tue Apr 07, 2009 4:07 pm
by tomtom
stpetya wrote:A Hirdetett piros Capri kapcsán ami hardys kardánnal szerelt,Proti kérdésére válaszolva:
Azért írtam h nem nyerő a hardys kardán mert próbáltam dehát nagy volt a dőlésszög amit Capriban ki kéne bírjon a váltócsatlakozás és a kardán középső felfogatása közt,amit meg is erősitettek bennem többen,nekem nem volt érdemes olyat feltenni,így a sűrű ricnis csuklós kardán első tagja az 5ös váltóhoz a 2,8as Capriról jött.
Sőt a 2 sierrámban és a 2 taumban ami volt,is szar állapotú volt a hardy,a zöld tauban szét is szakadt,tehát inkább az acélban bízok.Biztos az új jó is,meg más felfogatással,de nekem széttépte volna a Capriban pár hét alatt. :roll:

no, azért te is csak-csak költöttél rá...

ide süss:

Re: kardán

Posted: Tue Apr 07, 2009 4:23 pm
by stpetya
Ne szívass,csak nem fémet raktatok hézagkitöltés céljából a rohadásokra? :D Gondolom a légüres tér képződésének megelőzésére 230km/h fölött?! :ru:

Re: kardán

Posted: Wed Apr 08, 2009 11:10 am
by tomtom
140x50 cmes darab ment bele, de nem lett elég, a hátsó sárvédő kerékív mögötti részére nem jutott ebből. az a oszlop újraépítve, mert nem volt, a padlólemez nem találkozott a belső küszöbbel, a nyúlvány fölé belement egy szép darab, és hát a kerékív eleje is hiányzott kívül-belül. na, azt ki kellett szobrászkodni rendesen. ma csinálom a másik oldalt, de az nem lesz ennyire gáz, ott megvan a padló-küszöb találkozás, "csak" foltozni kell.

Re: kardán

Posted: Tue Apr 06, 2010 9:59 pm
by szszaby
Ide is leírom:
Lehet kardán, de sajna nem tudom. 145 felett fura ütemes remegés jön bele ami egyre erősödik. Nem mertem még tovább nyomni neki még, annyira beremeg. Azt meg nem tudom mitől van. Olyan egy másodperces gyakorisággal megrezegteti az egész bódét, az üteme a sebességgel nem változik csak az erőssége, de az nagyon.
Szerintetek mi lehet?
Szeretném ezt a kardán csapágyat elhagyni, hogy egyben legyen a kardánom mint a 4-es váltóval is volt, de ilyen nem hinném hogy létezne a Type9-hez. A gyártást meg tudnám oldani de ki centírozná ki?

Re: kardán

Posted: Wed Apr 07, 2010 6:47 am
by Nitrobuster
szszaby wrote:Ide is leírom:
Lehet kardán, de sajna nem tudom. 145 felett fura ütemes remegés jön bele ami egyre erősödik. Nem mertem még tovább nyomni neki még, annyira beremeg. Azt meg nem tudom mitől van. Olyan egy másodperces gyakorisággal megrezegteti az egész bódét, az üteme a sebességgel nem változik csak az erőssége, de az nagyon.
Szerintetek mi lehet?
Szeretném ezt a kardán csapágyat elhagyni, hogy egyben legyen a kardánom mint a 4-es váltóval is volt, de ilyen nem hinném hogy létezne a Type9-hez. A gyártást meg tudnám oldani de ki centírozná ki?
Régen nekem is remegett a bódém. Persze kiderült, hogy nem csak a kardán, hanem inkább az eggyik kerék volt rossz. Érdekesség képp nekem írdatlanul lötyög a gumiház a kardáncsapágynál, de az csak indulásnál ráz. Nagy temponál semmi. Ha van tarcsi kereked a helyedben feldobnám egy próba erejéig.

Re: kardán

Posted: Wed Apr 07, 2010 7:38 am
by Tibi
Volt nekünk olyan is, hogy feltapadt a szutyok a felni belső peremére és bizonyos sebesség felett majd szétszakadt az autó. Mintha félre lenne téve a súly a felnin.

Re: kardán

Posted: Wed Apr 07, 2010 9:35 am
by Bogyo28
szszaby wrote:Ide is leírom:
Lehet kardán, de sajna nem tudom. 145 felett fura ütemes remegés jön bele ami egyre erősödik. Nem mertem még tovább nyomni neki még, annyira beremeg. Azt meg nem tudom mitől van. Olyan egy másodperces gyakorisággal megrezegteti az egész bódét, az üteme a sebességgel nem változik csak az erőssége, de az nagyon.
Szerintetek mi lehet?
Szeretném ezt a kardán csapágyat elhagyni, hogy egyben legyen a kardánom mint a 4-es váltóval is volt, de ilyen nem hinném hogy létezne a Type9-hez. A gyártást meg tudnám oldani de ki centírozná ki?
itt a nagyfalu környékén tudok 2 céget is aki csinál centírt kardánra, de nem olcsó mulatság, legutobb ugy 30 pénzt mondtak. próbából kerékcsere az nem egy rossz ötlet.

Re: kardán

Posted: Wed Apr 07, 2010 11:10 am
by szszaby
Kipróbálom akkor majd két másik kerékkel.