Re: Re:
Posted: Thu Oct 16, 2008 12:45 pm
Igen, de az a váltó után van közvetlen, ez meg a kardáncsapágy után és ez nem hardy.holecz wrote: A Sierrákon is kör alakú Hardy van.
Igen, de az a váltó után van közvetlen, ez meg a kardáncsapágy után és ez nem hardy.holecz wrote: A Sierrákon is kör alakú Hardy van.
Jobb későn mint soha :)holecz wrote:A Sierrákon is kör alakú Hardy van.Tibi wrote:Helóka !
Mt 75. Nincs még itthon, szóval csak halvány emlékképeimre támaszkodva mondom a következőt. Ha az automata Scorpio kardán első tagját rápattintom a Capri kardánra, akkor az jó lesz nekem? Úgy néztem, hogy egyforma hosszúak.Hatszög alakú a Hardy elől. ( úgy hallottam van köralakú is ). Na, mit szóltok?
stpetya wrote:A Hirdetett piros Capri kapcsán ami hardys kardánnal szerelt,Proti kérdésére válaszolva:
Azért írtam h nem nyerő a hardys kardán mert próbáltam dehát nagy volt a dőlésszög amit Capriban ki kéne bírjon a váltócsatlakozás és a kardán középső felfogatása közt,amit meg is erősitettek bennem többen,nekem nem volt érdemes olyat feltenni,így a sűrű ricnis csuklós kardán első tagja az 5ös váltóhoz a 2,8as Capriról jött.
Sőt a 2 sierrámban és a 2 taumban ami volt,is szar állapotú volt a hardy,a zöld tauban szét is szakadt,tehát inkább az acélban bízok.Biztos az új jó is,meg más felfogatással,de nekem széttépte volna a Capriban pár hét alatt.
Régen nekem is remegett a bódém. Persze kiderült, hogy nem csak a kardán, hanem inkább az eggyik kerék volt rossz. Érdekesség képp nekem írdatlanul lötyög a gumiház a kardáncsapágynál, de az csak indulásnál ráz. Nagy temponál semmi. Ha van tarcsi kereked a helyedben feldobnám egy próba erejéig.szszaby wrote:Ide is leírom:
Lehet kardán, de sajna nem tudom. 145 felett fura ütemes remegés jön bele ami egyre erősödik. Nem mertem még tovább nyomni neki még, annyira beremeg. Azt meg nem tudom mitől van. Olyan egy másodperces gyakorisággal megrezegteti az egész bódét, az üteme a sebességgel nem változik csak az erőssége, de az nagyon.
Szerintetek mi lehet?
Szeretném ezt a kardán csapágyat elhagyni, hogy egyben legyen a kardánom mint a 4-es váltóval is volt, de ilyen nem hinném hogy létezne a Type9-hez. A gyártást meg tudnám oldani de ki centírozná ki?
itt a nagyfalu környékén tudok 2 céget is aki csinál centírt kardánra, de nem olcsó mulatság, legutobb ugy 30 pénzt mondtak. próbából kerékcsere az nem egy rossz ötlet.szszaby wrote:Ide is leírom:
Lehet kardán, de sajna nem tudom. 145 felett fura ütemes remegés jön bele ami egyre erősödik. Nem mertem még tovább nyomni neki még, annyira beremeg. Azt meg nem tudom mitől van. Olyan egy másodperces gyakorisággal megrezegteti az egész bódét, az üteme a sebességgel nem változik csak az erőssége, de az nagyon.
Szerintetek mi lehet?
Szeretném ezt a kardán csapágyat elhagyni, hogy egyben legyen a kardánom mint a 4-es váltóval is volt, de ilyen nem hinném hogy létezne a Type9-hez. A gyártást meg tudnám oldani de ki centírozná ki?