Ez a motor nem volt sierrákban csak 8 szelepest raktak gyárilag (kivéve cossi) :DTibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán
2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
sos
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
Tibi wrote:Sosem mondtam,h abban volt ;)Árpi wrote:Ez a motor nem volt sierrákban csak 8 szelepest raktak gyárilag (kivéve cossi) :DTibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán
2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm


Granada 1977 2.0i V6
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Jogos. De egy N9A a Sierrából már egyszerűbb eset (8v, max 125 Le, EEC IV) és eléggé barátságos, hogy a nyomatékcsúcs megvan már 2500-nál.bogyo28 wrote:Hát az EEC-V -el felejtős. Hacsak nem mókolsz rá gyujtást spéci elektronikával, mert oldod meg az EFI-t vagy alakítod át karbira akkor nehéz lesz. Hacsak nem lehet ugy megoldani int a cossie-knál, hogy EEC-IV-es EFI-vel összerakni...Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán
2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Na igen, ez a DOHC amit árulok egy másik topikban...proteus wrote:Jogos. De egy N9A a Sierrából már egyszerűbb eset (8v, max 125 Le, EEC IV) és eléggé barátságos, hogy a nyomatékcsúcs megvan már 2500-nál.bogyo28 wrote:Hát az EEC-V -el felejtős. Hacsak nem mókolsz rá gyujtást spéci elektronikával, mert oldod meg az EFI-t vagy alakítod át karbira akkor nehéz lesz. Hacsak nem lehet ugy megoldani int a cossie-knál, hogy EEC-IV-es EFI-vel összerakni...Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán
2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Tud valaki holnapra (vasárnap) utánfutót? Délután körül kéne...
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
ET szám? attól függ, de valszeg peremezni mindenképp kell, ha nem minimálisan szélesíteni, másrészt ezt kicsit körülményes lesz gumizni.Dartonit wrote:Sziasztok!
Gyors segítségre lenne szükségem! A 9x13-as felni elfér a capri alatt szélesítés nélkül? Van kilátásban olcsón.
Ez lenne az:
nem lehetetlen, csak drága és sajnálni fogod használni :)
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
A minilite angol ceg sztemDartonit wrote:Uff. Basszus. Köszi.![]()
Akkor felejtős.
A szállítási költséget az Usaból számoltam, ugyanis haverom cége onnan importál, úgyhogy a szállítási költség stimmel volna, dehát...

A felni is angliaban van, anglian beluli postara ir 10fontot...az a megteveszto,hogy odairja, hogy worldwide postazza aminek konnyen bedolhet az ember ha nincs otthon ebayben, de arra kulon ajanlatot kell kerni melyik orszagban mennyi, es akkor jon ra meg az ado+ba.. :(
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Felmegy minden eroltetes nelkul, nekem is az van. A segget viszont meg kell emelni kulonben eppen befer, de ha gyengecskek a laprugok akkor minden uthibanal bekarcolja a gumit.Dartonit wrote:Ok, értem. Tényleg nem vagyok otthon az ebay-ben.
![]()
Ha már nem lehet ilyen tuti felnim, mekkora a max gumi ami felmegy a meglévő 7"-ra? 235/60-at fel lehet erőltetni?
Vagatsz kazanlemezbol ket kb 15cmes darabot, lyukakat ra(a lemezdarab also reszere furhatsz 2-3 lyukat is igy lehet valtoztatni a seggmagassagot) a laprugo hatso felfogatasi pontjahoz betoldod es ugy mar rendesen befer. A sulyelosztasnak nem tesz jot, a leheto legmelyebre rakd.
De ha jol meg van ivelve vagy potlapozva a rugo akkor lehet ugy is elfer, nem kell lemezelni(ezt a lemezes akciot ugy sem nagyon szivlelik muszakin)