Page 3 of 22

Posted: Wed Oct 04, 2006 9:25 am
by szszaby
csótány17m wrote:nekem sem a balansztengelyen van az ékszíjtárcsám.- ez a blokk 71-es, de volt egy 68-as V4-em is, ami pont ugyan ilyen... :?
Dobnál egy fotót róla. Akkor hogy is vannak ezek a dolgok . Mikor került a főtengely végéről a ballansztengelyre, mert az enyém 72 márciusi.

Posted: Wed Oct 04, 2006 1:16 pm
by guriga
csótány17m wrote:hadd gratuláljak a topikhoz! - nektek legalább van ilyen... :lol:
Mijazhogyvan? Ez a legpörgősebb topik. :-)

Gondolom nálatok sincs sok v4-es taus.

Sokak szerint nincs is élet a kolony -on és pinto -n kívül.

ehhe ehhe. :-)

Posted: Wed Oct 04, 2006 2:09 pm
by gizmo
Dehogynem, ott az Essex 3L V6 X-pack! Az az igazi élet! :D

egyébként tényleg ez a legpörgősebb topic most 8)

Posted: Wed Oct 04, 2006 8:29 pm
by Bogyo28
a kozékat se hadjuk ki, lassan már 5 darab lesz belöle, de lehet hogy 6... 8)

Posted: Thu Oct 05, 2006 12:47 am
by csótány17m
Image

...ezen a képen ugyan nem látszik a főtengely... - majd azért dobok másikat. - a blokk az első túlméretre van fúrva, vezérműtengely köszörülve, új gyűrű és csapágyszett, felújított olajpumpa - (de ezt már az olajpumpa topikotokban megtárgyaltuk) - épp ma kaparintottam meg a komplett tömítésszettet... - nem nagyon akarok tunningolni.. - ez nem az az autó

szszaby: - nekem a két blokkon kétféle karbi volt. - (talán TDID 32 - nem emlékszem jól) viszont az egyik egyszerre, a másik egymás után nyitotta a pillangókat... - az oldcars.de-n ha nézed a p7 katalógust, 75PS néven találsz róla képet.

guriga: - nem tudom még mi a tervem a főtengellyel. - sosem lehet tudni, de ha úgy alakul, szólni fogok!

jah. - és bocs, lehet hogy megkavartam egy kicsit az előző hozzászólásommal. - itt egy kép a balasz-kontra-főtengely kedvéért.. :lol:

Image

Posted: Fri Oct 06, 2006 10:42 am
by trafo2000
De én úgy látom itt is a kiegyenlítőtengelyen van az ékszíjtárcsa.Vagy ez most egy másik motor?A helyi tűzoltó transit 69 évj,1,7 mocival,ott is a kiegyenlítőn van az ékszíjtárcsa.

Posted: Fri Oct 06, 2006 1:13 pm
by csótány17m
igen, erre akartam utalni, hogy fordítva írtam az előző elöttiben... 8)

Posted: Fri Oct 06, 2006 2:11 pm
by szszaby
trafo2000 wrote:Ha jól látom eleinte a kiegyenlítő tengelyen volt,ezt már a tuning során alkakították át hogy a főtengelyen legyen.A megnövelt teljesítmény és fordulat miatt valószínü az a gyenge fogaskerék nem bírta volna a terhelést.Látható hogy az új fedél az kisipari öntés
Ez valószínűleg így lehet mert mutatja egy másik képen, hogy másféle vízszivattyút rak rá aminek másikirányú a lapátozása.

Posted: Sun Oct 08, 2006 3:44 pm
by trafo2000
szszaby wrote:
trafo2000 wrote:Ha jól látom eleinte a kiegyenlítő tengelyen volt,ezt már a tuning során alkakították át hogy a főtengelyen legyen.A megnövelt teljesítmény és fordulat miatt valószínü az a gyenge fogaskerék nem bírta volna a terhelést.Látható hogy az új fedél az kisipari öntés
Ez valószínűleg így lehet mert mutatja egy másik képen, hogy másféle vízszivattyút rak rá aminek másikirányú a lapátozása.
Bakker,nekem itt figyel a polcon egy gyári új vízpumpa ami tükörképe az eddig látott v4 eknek,akkor lehet hogy az olyan mocira kell ahol nincs kiegyenlítő tengely....

Posted: Sun Oct 08, 2006 6:59 pm
by German Capri
Nekem is van egy V4-eshez való vízpumpám zsír új autóba még nem volt!ha kell valakinek szóljon!

Posted: Sun Oct 08, 2006 10:33 pm
by szszaby
trafo2000 wrote:
szszaby wrote:
trafo2000 wrote:Ha jól látom eleinte a kiegyenlítő tengelyen volt,ezt már a tuning során alkakították át hogy a főtengelyen legyen.A megnövelt teljesítmény és fordulat miatt valószínü az a gyenge fogaskerék nem bírta volna a terhelést.Látható hogy az új fedél az kisipari öntés
Ez valószínűleg így lehet mert mutatja egy másik képen, hogy másféle vízszivattyút rak rá aminek másikirányú a lapátozása.
Bakker,nekem itt figyel a polcon egy gyári új vízpumpa ami tükörképe az eddig látott v4 eknek,akkor lehet hogy az olyan mocira kell ahol nincs kiegyenlítő tengely....
Akkor jobb lesz ha megnézem, hogy ami nekem itthon van az jó e egyáltalán.

Posted: Sat Oct 21, 2006 5:57 pm
by taunus73sw
Hát csatlakoznék hozzátok, V4-ek:))

A Transit tűzoltóautómban egy V4-es Essex 2000ccm van.
Esetleg valakinek szerelési könyve hozzá?
Ja, és 27500 km van benne, szervízkönyvesen
:oops: :oops:

Posted: Sat Oct 21, 2006 6:41 pm
by trafo2000
taunus73sw wrote:Hát csatlakoznék hozzátok, V4-ek:))

A Transit tűzoltóautómban egy V4-es Essex 2000ccm van.
Esetleg valakinek szerelési könyve hozzá?
Ja, és 27500 km van benne, szervízkönyvesen
:oops: :oops:
:smt027 majd jól elhozom tőled :lol:

Posted: Sat Oct 21, 2006 7:38 pm
by gizmo
taunus73sw wrote:Hát csatlakoznék hozzátok, V4-ek:))

A Transit tűzoltóautómban egy V4-es Essex 2000ccm van.
Esetleg valakinek szerelési könyve hozzá?
Ja, és 27500 km van benne, szervízkönyvesen
:oops: :oops:
Az igen, gartula hozzá!!!!!!!!!! Képeket mutatsz nekünk, had csorogjon a nyálunk! 27e km... jézus :D

Posted: Sat Oct 21, 2006 9:09 pm
by taunus73sw
gizmo wrote:
taunus73sw wrote:Hát csatlakoznék hozzátok, V4-ek:))

A Transit tűzoltóautómban egy V4-es Essex 2000ccm van.
Esetleg valakinek szerelési könyve hozzá?
Ja, és 27500 km van benne, szervízkönyvesen
:oops: :oops:
Az igen, gartula hozzá!!!!!!!!!! Képeket mutatsz nekünk, had csorogjon a nyálunk! 27e km... jézus :D
Bocs tévedtem, 27559 :oops: :lol: