Posted: Sun Jan 01, 2006 11:20 pm
Caprim köszöni hízelgő szavaitokat.
Az én szívem viszont addig nem lesz boldog,amíg nem lesz végre egy eredeti 2.8i-m 5gangos váltóval...
Ez már a 4.Caprim,de soha,soha nem tudtam hozzájutni ahhoz,amit szerettem volna.
Egyszer építettem magamnak egy 2.8at,eredetileg '79es Granus 2.8i motorból de 2.3szívósort kapott a hozzá való solex-el,jobb híján
2.0V6 híd volt alatta.Az első erősebb bűvészmutatványnál szétrobbant a csattogós váltó,amit "úgyismindegyannak,szemétre vele" alapon dobtam rá.
Szekszárdon van egy kilátó,ahova néha elvonulok lazulni.Olyan meredek emelkedő vezet oda fel,hogy a legtöbb autós csak erős lendülettel tud feljutni.
Én kipróbáltam lendület nélkül,mit bírnak a vasaim.
Kezdő sebesség kb 30km/h,5.ben,aztán pakolgattam vissza ahogy lassult.
A 2.3al fel tudtam menni 2200as fordulattal kettesben,a 2.8al pedig 1300as fordulaton negyedikben.Ez is sokat elárul.
Az is,hogy azzal a 2.8al 1500as fordulaton már erőlködés nélkül lehetett gumit füstöltetni...
Az is,hogy kettesben el tudtam vele úgy indulni hogy kb90ig fütyült rajta a 175ös erre a célra rárakott kopott gumi.
Az is,hogy 7000es fordulatig töretlenül húzott még harmadikban is.
(Pörgött volna tovább is,de egyszer sem próbáltam)
Az is,hogy ötödikben 5200ig ki tudtam huzatni.
Mindezt úgy,hogy a picike szívósor miatt kicsit jobban leterhelve az is volt a max fordulatszám,szóval 4.ben talán 160-170 lehetett a vége de ötödikbe rakva ismét erőteljesen húzott tovább.
Nem akarom bántani a 2.3at,de én azt már rég kinőttem.
Ráadásul ha így megy az erősen lebutított és hozzáteszem,egyik hengerben totál kompresszióhibás 2.8 akkor hogyan megy egy jó 2.8i? Szóval nem nyugszom
Capripower légyszives mesélj már valamit erről,neked 2.8i van.
Mit tud egy ilyen gép?
Az én szívem viszont addig nem lesz boldog,amíg nem lesz végre egy eredeti 2.8i-m 5gangos váltóval...
Ez már a 4.Caprim,de soha,soha nem tudtam hozzájutni ahhoz,amit szerettem volna.
Egyszer építettem magamnak egy 2.8at,eredetileg '79es Granus 2.8i motorból de 2.3szívósort kapott a hozzá való solex-el,jobb híján

Szekszárdon van egy kilátó,ahova néha elvonulok lazulni.Olyan meredek emelkedő vezet oda fel,hogy a legtöbb autós csak erős lendülettel tud feljutni.
Én kipróbáltam lendület nélkül,mit bírnak a vasaim.
Kezdő sebesség kb 30km/h,5.ben,aztán pakolgattam vissza ahogy lassult.
A 2.3al fel tudtam menni 2200as fordulattal kettesben,a 2.8al pedig 1300as fordulaton negyedikben.Ez is sokat elárul.
Az is,hogy azzal a 2.8al 1500as fordulaton már erőlködés nélkül lehetett gumit füstöltetni...
Az is,hogy kettesben el tudtam vele úgy indulni hogy kb90ig fütyült rajta a 175ös erre a célra rárakott kopott gumi.
Az is,hogy 7000es fordulatig töretlenül húzott még harmadikban is.
(Pörgött volna tovább is,de egyszer sem próbáltam)
Az is,hogy ötödikben 5200ig ki tudtam huzatni.
Mindezt úgy,hogy a picike szívósor miatt kicsit jobban leterhelve az is volt a max fordulatszám,szóval 4.ben talán 160-170 lehetett a vége de ötödikbe rakva ismét erőteljesen húzott tovább.
Nem akarom bántani a 2.3at,de én azt már rég kinőttem.
Ráadásul ha így megy az erősen lebutított és hozzáteszem,egyik hengerben totál kompresszióhibás 2.8 akkor hogyan megy egy jó 2.8i? Szóval nem nyugszom

Capripower légyszives mesélj már valamit erről,neked 2.8i van.
Mit tud egy ilyen gép?