
Bandi (afbalint) 2.0l V6-osa (MKIII, 1979)
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
De azért az ne felejtsük el, hogy a fentebb említett kocsik /ki sem írom a nevüket :P/ minimum 20 évvel későbbi technikák... perxe, hogy nem ugyanúgy viselkedik a fékjük sem! az lenne érdekes, ha a Capri fékje alapból jobb lenne 

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 60
- Joined: Mon Jan 16, 2006 11:36 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Magyarorszag/Nemetorszag
igen meg a gyari van fent. A fekerovel nem is volt gondom, csak a fekutat - pardon: a fekpedal utat! - talalom tul nagynak. Elsore olyan, mintha levegos lenne a rendszer (de hiaba pumpalom, akkor sem kemenyedik fel, ugyanolyan melyen fog). Illetve akkor tapasztaltam meg ilyet, amikor kicsereltem a hatso munkahengereket, es amig az automata utanallito be nem akad a megfelelo raszterbe, addig szinten nagy volt az ut. De most nem errol van szo: fog fek, minden okes - csak melyen.
Aztan persze lehet, hogy tulsagosan hozzaszoktam mar a twingo/wagon r fekjehez, es csak ahhoz kepest furcsa...
Aztan persze lehet, hogy tulsagosan hozzaszoktam mar a twingo/wagon r fekjehez, es csak ahhoz kepest furcsa...
bandi
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Bandi! nekem is gyári fékek vannak fent, és amikor Kovi kolléga először ment az enyémmel felkiálltott, hogy:
- B@szki ezen nincs fék!
Megnyugtattam, hogy van csak nyomja a fékpedált tovább
Perxe ettől még tényleg gyenge a gyári fék!
(bár halkan jegyzem meg nekem is van valahol a Bogyó-nál egy nagy Granada dobom amit még Jatis-tól vettünk/vettem. Csak fel kéne 1x rakni
)
- B@szki ezen nincs fék!
Megnyugtattam, hogy van csak nyomja a fékpedált tovább

Perxe ettől még tényleg gyenge a gyári fék!
(bár halkan jegyzem meg nekem is van valahol a Bogyó-nál egy nagy Granada dobom amit még Jatis-tól vettünk/vettem. Csak fel kéne 1x rakni

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Nem hazudozok elnök úrbogyo28 wrote:nem ér hazudni... azt meg nem hisszük el hogy sosem vezetted a capridat, vagy hogy mindig makulátlan volt a teljes első futoműGerman Capri wrote:


Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Sőt még a 60 rugós Taumban se rázott a kormányom soha,hálistennek a kormányproblémákk messze elkerültek eddig!kopp,kopp!!!!!!!!Viszont öcsém CAPRIjában volt szerencsém a jelenséghez,hát nem kívánom senkinek 

Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Persze, hogy kamuzik a Tibi akkor vezetett utóljára caprit, amikor az Árpád-híd még csak egy sávos volt és ráadásul macskaköves isGerman Capri wrote:Nem hazudozok elnök úrbogyo28 wrote:nem ér hazudni... azt meg nem hisszük el hogy sosem vezetted a capridat, vagy hogy mindig makulátlan volt a teljes első futoműGerman Capri wrote:Kijelentem sosem rázott a kormányom a CAPRImban semmilyen sebességnél,bár 190 fölé sosem mentem :) az első futóművemben pedig a lengőkarok lettek cserélve még anno a Czirják Robinál,és akkor patent lett az egész

Mondjuk ha nem fogom a kormányt akkor én sem érzem, hogy rázna.
egyébként nem tudom mi lehet az oka mert félévente érzem egyszer-kétszer, hogy ráz.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
a tauban sokkal jobb és teljesen más az első futómű. capriban a szilentek nem szokták sokáig birni, vagy ha nincs rendesen kicentrirozva a kerék akkor tud ám rázni. te vagy a kevés szerencsések egyike akinek ez még nem jött elő, irigyellek... bár nem tart sokból javítani a dolgon...German Capri wrote:Sőt még a 60 rugós Taumban se rázott a kormányom soha,hálistennek a kormányproblémákk messze elkerültek eddig!kopp,kopp!!!!!!!!Viszont öcsém CAPRIjában volt szerencsém a jelenséghez,hát nem kívánom senkinek
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Az is közrejátszhatott a dologban,hogy rajtam kívűl senki nem használta soha pesten,svájci volt előző életében,vezetett szervízkönyvvel,utána meg Gyöngyösön volt pár évig harmadik autókéntbogyo28 wrote:a tauban sokkal jobb és teljesen más az első futómű. capriban a szilentek nem szokták sokáig birni, vagy ha nincs rendesen kicentrirozva a kerék akkor tud ám rázni. te vagy a kevés szerencsések egyike akinek ez még nem jött elő, irigyellek... bár nem tart sokból javítani a dolgon...German Capri wrote:Sőt még a 60 rugós Taumban se rázott a kormányom soha,hálistennek a kormányproblémákk messze elkerültek eddig!kopp,kopp!!!!!!!!Viszont öcsém CAPRIjában volt szerencsém a jelenséghez,hát nem kívánom senkinek


Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Apám jó lett volna akkor itt CAPRIzni,a sok komcsi csak pislogott volnaNitrobuster wrote:Persze, hogy kamuzik a Tibi akkor vezetett utóljára caprit, amikor az Árpád-híd még csak egy sávos volt és ráadásul macskaköves isGerman Capri wrote:Nem hazudozok elnök úrbogyo28 wrote: nem ér hazudni... azt meg nem hisszük el hogy sosem vezetted a capridat, vagy hogy mindig makulátlan volt a teljes első futoműKijelentem sosem rázott a kormányom a CAPRImban semmilyen sebességnél,bár 190 fölé sosem mentem :) az első futóművemben pedig a lengőkarok lettek cserélve még anno a Czirják Robinál,és akkor patent lett az egész
![]()
Mondjuk ha nem fogom a kormányt akkor én sem érzem, hogy rázna.
egyébként nem tudom mi lehet az oka mert félévente érzem egyszer-kétszer, hogy ráz.

Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb