Page 3 of 4
Posted: Wed Sep 26, 2007 10:02 am
by Pudva
De azért az ne felejtsük el, hogy a fentebb említett kocsik /ki sem írom a nevüket :P/ minimum 20 évvel későbbi technikák... perxe, hogy nem ugyanúgy viselkedik a fékjük sem! az lenne érdekes, ha a Capri fékje alapból jobb lenne

Posted: Wed Sep 26, 2007 2:27 pm
by Bogyo28
a fék valószinüleg azért olyan, mert még a gyári van fenn. ezért szoktuk nagyobb főfékhengert és szervodobot felrakni...
Posted: Wed Sep 26, 2007 3:23 pm
by afbalint
igen meg a gyari van fent. A fekerovel nem is volt gondom, csak a fekutat - pardon: a fekpedal utat! - talalom tul nagynak. Elsore olyan, mintha levegos lenne a rendszer (de hiaba pumpalom, akkor sem kemenyedik fel, ugyanolyan melyen fog). Illetve akkor tapasztaltam meg ilyet, amikor kicsereltem a hatso munkahengereket, es amig az automata utanallito be nem akad a megfelelo raszterbe, addig szinten nagy volt az ut. De most nem errol van szo: fog fek, minden okes - csak melyen.
Aztan persze lehet, hogy tulsagosan hozzaszoktam mar a twingo/wagon r fekjehez, es csak ahhoz kepest furcsa...
Posted: Wed Sep 26, 2007 5:13 pm
by Pudva
Bandi! nekem is gyári fékek vannak fent, és amikor Kovi kolléga először ment az enyémmel felkiálltott, hogy:
- B@szki ezen nincs fék!
Megnyugtattam, hogy van csak nyomja a fékpedált tovább

Perxe ettől még tényleg gyenge a gyári fék!
(bár halkan jegyzem meg nekem is van valahol a Bogyó-nál egy nagy Granada dobom amit még Jatis-tól vettünk/vettem. Csak fel kéne 1x rakni

)
Posted: Wed Sep 26, 2007 9:24 pm
by albicapri
Te AFBALINT! most akko te tenyleg battai vagy?b*szdki,milyen kicsi a vilag?!
Posted: Wed Sep 26, 2007 11:32 pm
by German Capri
bogyo28 wrote:German Capri wrote:
nem ér hazudni... azt meg nem hisszük el hogy sosem vezetted a capridat, vagy hogy mindig makulátlan volt a teljes első futomű

Nem hazudozok elnök úr

Kijelentem sosem rázott a kormányom a CAPRImban semmilyen sebességnél,bár 190 fölé sosem mentem :) az első futóművemben pedig a lengőkarok lettek cserélve még anno a Czirják Robinál,és akkor patent lett az egész

Posted: Wed Sep 26, 2007 11:36 pm
by German Capri
Sőt még a 60 rugós Taumban se rázott a kormányom soha,hálistennek a kormányproblémákk messze elkerültek eddig!kopp,kopp!!!!!!!!Viszont öcsém CAPRIjában volt szerencsém a jelenséghez,hát nem kívánom senkinek

Posted: Thu Sep 27, 2007 9:48 am
by Nitrobuster
German Capri wrote:bogyo28 wrote:German Capri wrote:
nem ér hazudni... azt meg nem hisszük el hogy sosem vezetted a capridat, vagy hogy mindig makulátlan volt a teljes első futomű

Nem hazudozok elnök úr

Kijelentem sosem rázott a kormányom a CAPRImban semmilyen sebességnél,bár 190 fölé sosem mentem :) az első futóművemben pedig a lengőkarok lettek cserélve még anno a Czirják Robinál,és akkor patent lett az egész

Persze, hogy kamuzik a Tibi akkor vezetett utóljára caprit, amikor az Árpád-híd még csak egy sávos volt és ráadásul macskaköves is
Mondjuk ha nem fogom a kormányt akkor én sem érzem, hogy rázna.
egyébként nem tudom mi lehet az oka mert félévente érzem egyszer-kétszer, hogy ráz.
Posted: Thu Sep 27, 2007 11:03 am
by Bogyo28
German Capri wrote:Sőt még a 60 rugós Taumban se rázott a kormányom soha,hálistennek a kormányproblémákk messze elkerültek eddig!kopp,kopp!!!!!!!!Viszont öcsém CAPRIjában volt szerencsém a jelenséghez,hát nem kívánom senkinek

a tauban sokkal jobb és teljesen más az első futómű. capriban a szilentek nem szokták sokáig birni, vagy ha nincs rendesen kicentrirozva a kerék akkor tud ám rázni. te vagy a kevés szerencsések egyike akinek ez még nem jött elő, irigyellek... bár nem tart sokból javítani a dolgon...
Posted: Thu Sep 27, 2007 11:09 am
by German Capri
bogyo28 wrote:German Capri wrote:Sőt még a 60 rugós Taumban se rázott a kormányom soha,hálistennek a kormányproblémákk messze elkerültek eddig!kopp,kopp!!!!!!!!Viszont öcsém CAPRIjában volt szerencsém a jelenséghez,hát nem kívánom senkinek

a tauban sokkal jobb és teljesen más az első futómű. capriban a szilentek nem szokták sokáig birni, vagy ha nincs rendesen kicentrirozva a kerék akkor tud ám rázni. te vagy a kevés szerencsések egyike akinek ez még nem jött elő, irigyellek... bár nem tart sokból javítani a dolgon...
Az is közrejátszhatott a dologban,hogy rajtam kívűl senki nem használta soha pesten,svájci volt előző életében,vezetett szervízkönyvvel,utána meg Gyöngyösön volt pár évig harmadik autóként

szóval én vagyok a 3.tulaj!Ja és szerintem az se mellékes,hogy soha sem volt suhanckézben a vas

Posted: Thu Sep 27, 2007 11:11 am
by German Capri
Nitrobuster wrote:German Capri wrote:bogyo28 wrote:
nem ér hazudni... azt meg nem hisszük el hogy sosem vezetted a capridat, vagy hogy mindig makulátlan volt a teljes első futomű

Nem hazudozok elnök úr

Kijelentem sosem rázott a kormányom a CAPRImban semmilyen sebességnél,bár 190 fölé sosem mentem :) az első futóművemben pedig a lengőkarok lettek cserélve még anno a Czirják Robinál,és akkor patent lett az egész

Persze, hogy kamuzik a Tibi akkor vezetett utóljára caprit, amikor az Árpád-híd még csak egy sávos volt és ráadásul macskaköves is
Mondjuk ha nem fogom a kormányt akkor én sem érzem, hogy rázna.
egyébként nem tudom mi lehet az oka mert félévente érzem egyszer-kétszer, hogy ráz.
Apám jó lett volna akkor itt CAPRIzni,a sok komcsi csak pislogott volna

Posted: Thu Sep 27, 2007 11:39 am
by Tibi
Nitrobuster wrote:
Persze, hogy kamuzik a Tibi akkor vezetett utóljára caprit, amikor az Árpád-híd még csak egy sávos volt és ráadásul macskaköves is
:D
Posted: Thu Sep 27, 2007 2:20 pm
by afbalint
albicapri: ja, ja battai - csak nem te is?
Egy piros caprit szoktam latni a varosban (4 hengeres soros motorral, a fenyezes picit mar lepukkant, de amugy jonak tunik.
Posted: Thu Sep 27, 2007 4:21 pm
by Mad Max
Nekem is Granada devadder és 23-as fő fékhenger van fent, és így fog bent nagyon. Elötte elfogadható volt!
Posted: Thu Sep 27, 2007 5:29 pm
by albicapri
dehogy vagyok battai,csak 4 evig ott laktam,de a noverem az.lent lakik fureden,a pakasz u.ban. a piros capris meg a molban melozik,tole kaptam anno a caprinak a cimet!a posta mellett lakik v.hol a srac.
ha jobban megnezed,en itt b.szom anyamat ukrajnaban
