Page 21 of 21

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Jan 29, 2010 1:00 pm
by szszaby
Elvis wrote: A szívóteknőt átlehetne alakítani 4 torkúra, és egy amcsi karbit rá? Ti is erre gondoltok?
Át lehet alakítani, csak mókolni kell vele, de megoldható. Én már néztem.

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Jan 29, 2010 2:55 pm
by Bogyo28
Elvis wrote:A szívóteknőt átlehetne alakítani 4 torkúra, és egy amcsi karbit rá? Ti is erre gondoltok?
pontosan erre...:
rwa6110.jpg
rwa6110.jpg (129.06 KiB) Viewed 8646 times
itt vannak a részletek is:

http://www.therangerstation.com/tech_li ... mance.html" onclick="window.open(this.href);return false;

de ez szerintem kisipariban itthon ocsoé megoldható, kell vágatni tömítés alapján egy talpat majd azt ráheggeszteni a szívosorra. aztán valami pici 4 torku karbi és csokolom.... a fent említett lap ezt ajánlja hozzá:

http://www.holley.com/0-8007.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-Cou ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HOLLEY-c ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Jan 29, 2010 5:27 pm
by Elvis
Igazából motort már nem szeretnék cserélni benne. Mindig is 2.8 párti voltam.
Ízlések és pofonok, soros moci még turbóval is, hiába megy jobban, nem tetszik.(oké, nitróbusteré az fasza volt:))
V6-ra sem raknék sem turbót, sem injektort.
A 4 torkú karbi izgatott, meg valami pöckösebb veztengely, de útobbi a tanácsaitokra kilőve.
Ez a 4torkú karbimegoldás még klassz lehet.
Találtam itt is teknőt:

http://www.offyparts.com/product_info.p ... cts_id/146" onclick="window.open(this.href);return false;
De kérdés, hogy ezek ugye amcsi v6-ra lettek kitalálva, aminek ugye más volt a hengerfeje.
Ez csontra passzolna az EU 2.8-ra?
De megnézem ezt a teknő átalakítást is, az tényleg biztos olcsóbbra jönne ki, mint az iménti 285USD+szállításnál.

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Jan 29, 2010 8:15 pm
by Nitrobuster
Elvis wrote:Igazából motort már nem szeretnék cserélni benne. Mindig is 2.8 párti voltam.
Ízlések és pofonok, soros moci még turbóval is, hiába megy jobban, nem tetszik.(oké, nitróbusteré az fasza volt:))
V6-ra sem raknék sem turbót, sem injektort.
A 4 torkú karbi izgatott, meg valami pöckösebb veztengely, de útobbi a tanácsaitokra kilőve.
Ez a 4torkú karbimegoldás még klassz lehet.
Találtam itt is teknőt:

http://www.offyparts.com/product_info.p ... cts_id/146" onclick="window.open(this.href);return false;
De kérdés, hogy ezek ugye amcsi v6-ra lettek kitalálva, aminek ugye más volt a hengerfeje.
Ez csontra passzolna az EU 2.8-ra?
De megnézem ezt a teknő átalakítást is, az tényleg biztos olcsóbbra jönne ki, mint az iménti 285USD+szállításnál.
A lima sokkal nagyobb költségvetésü project volt mégis baszik úgy menni :-( . Pedig annak lassan el kéne érnie a szökési sebességet :-D . Sokan mondják előbb, vagy utóbb megint töltött pinto lesz benne. :-D
Amúgy meg jó lett az olds v8-al :ba: .

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Jan 29, 2010 8:47 pm
by gigford
Elvis wrote:Igazából motort már nem szeretnék cserélni benne. Mindig is 2.8 párti voltam.
Ízlések és pofonok, soros moci még turbóval is, hiába megy jobban, nem tetszik.(oké, nitróbusteré az fasza volt:))
V6-ra sem raknék sem turbót, sem injektort.
A 4 torkú karbi izgatott, meg valami pöckösebb veztengely, de útobbi a tanácsaitokra kilőve.
Ez a 4torkú karbimegoldás még klassz lehet.
Találtam itt is teknőt:

http://www.offyparts.com/product_info.p ... cts_id/146" onclick="window.open(this.href);return false;
De kérdés, hogy ezek ugye amcsi v6-ra lettek kitalálva, aminek ugye más volt a hengerfeje.
Ez csontra passzolna az EU 2.8-ra?
De megnézem ezt a teknő átalakítást is, az tényleg biztos olcsóbbra jönne ki, mint az iménti 285USD+szállításnál.
Írjál nekik emailt, hogy passzol e Cologne 2.8-ra.

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Jan 29, 2010 9:02 pm
by gigford
Bogyo28 wrote: a befektetett melót és pénzt a legkevésbé sem hozza vissza teljesítményben.
Ez a lényege az egésznek.

Még annyit hozzátennék, hogy annak idején amikor én nekiálltam faragni a 2.8at 2003 tájékán ha jól emlékszem, akkor még a 2.8/2.9i vagy a 3.0 mocik voltak a menők, nem volt más könnyen elérhető opció.
Zöldfülűként öltem bele a pénzt és sajnos rá kellett jönnöm, hogy nem érte meg egyáltalán...nem rossz azért, el lehet vele mászkálni csak amit a fent emeltem ki Bogyótól, az nagyon igaz.


Aki komoly erőt akar az vagy V8-al kezdjen vagy sor 4 turbóval.

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Jan 29, 2010 11:53 pm
by Elvis
Nitrobuster wrote:A lima sokkal nagyobb költségvetésü project volt mégis baszik úgy menni :-( . Pedig annak lassan el kéne érnie a szökési sebességet :-D . Sokan mondják előbb, vagy utóbb megint töltött pinto lesz benne. :-D
Amúgy meg jó lett az olds v8-al :ba: .
Köszi, tényleg jó lett. :ba:
Ja, a pintód fasza volt, tényleg inkább azzal kéne foglalkoznod. De szerintem előbb, vagy utóbb v6 lesz benne :-D

Re: 2,8i tuning

Posted: Fri Jan 29, 2010 11:57 pm
by Elvis
gigford wrote:
Bogyo28 wrote: a befektetett melót és pénzt a legkevésbé sem hozza vissza teljesítményben.
Ez a lényege az egésznek.

Még annyit hozzátennék, hogy annak idején amikor én nekiálltam faragni a 2.8at 2003 tájékán ha jól emlékszem, akkor még a 2.8/2.9i vagy a 3.0 mocik voltak a menők, nem volt más könnyen elérhető opció.
Zöldfülűként öltem bele a pénzt és sajnos rá kellett jönnöm, hogy nem érte meg egyáltalán...nem rossz azért, el lehet vele mászkálni csak amit a fent emeltem ki Bogyótól, az nagyon igaz.


Aki komoly erőt akar az vagy V8-al kezdjen vagy sor 4 turbóval.
Hát igen.
Mondjuk te főleg dragra fejlesztgettél nem?
Normál, mindennapi használatra bőven jó egy alapmoci.

Re: 2,8i tuning

Posted: Mon Feb 01, 2010 2:59 pm
by Bogyo28
Nitrobuster wrote:A lima sokkal nagyobb költségvetésü project volt mégis baszik úgy menni :-
Ez furcsa, a Sunyáé elég jól harap, pedig nem sok minden lett ráköltve, kb annyi mint a tiedbe (motor felujítva, uj gyürü, HF rendberakva, elektronika behangolva). Ha most a leömlő is be lesz szerelve simán megy úgy mint egy alap kozé (sor4 vagy V6), de nem kerül annyiba...

Re: 2,8i tuning

Posted: Mon Feb 01, 2010 4:04 pm
by Pudva
bocs ha hülyeséget írok, de az nem hasonlóan egyszerű megoldás mint ami a Mantás Palkónak van? (kompresszor)

Re: 2,8i tuning

Posted: Mon Feb 01, 2010 4:06 pm
by Bogyo28
Pudva wrote:bocs ha hülyeséget írok, de az nem hasonlóan egyszerű megoldás mint ami a Mantás Palkónak van? (kompresszor)
már amennyiben egy teljes dugo cserét gyürükkel, motorfelujítás, HF mokolás, Szívosor kialakítás, injektor beszerelés, beállítás egyszerünek nevezhető... :h: :h:

Re: 2,8i tuning

Posted: Mon Feb 01, 2010 6:01 pm
by Pudva
Bogyo28 wrote:
Pudva wrote:bocs ha hülyeséget írok, de az nem hasonlóan egyszerű megoldás mint ami a Mantás Palkónak van? (kompresszor)
már amennyiben egy teljes dugo cserét gyürükkel, motorfelujítás, HF mokolás, Szívosor kialakítás, injektor beszerelés, beállítás egyszerünek nevezhető... :h: :h:
igaz! bocsánat :oops:

Re: 2,8i tuning

Posted: Mon Feb 01, 2010 7:08 pm
by capriv6
Elvis wrote:Igazából motort már nem szeretnék cserélni benne. Mindig is 2.8 párti voltam.
Ízlések és pofonok, soros moci még turbóval is, hiába megy jobban, nem tetszik.(oké, nitróbusteré az fasza volt:))
V6-ra sem raknék sem turbót, sem injektort.
A 4 torkú karbi izgatott, meg valami pöckösebb veztengely, de útobbi a tanácsaitokra kilőve.
Ez a 4torkú karbimegoldás még klassz lehet.
Találtam itt is teknőt:

http://www.offyparts.com/product_info.p ... cts_id/146" onclick="window.open(this.href);return false;
De kérdés, hogy ezek ugye amcsi v6-ra lettek kitalálva, aminek ugye más volt a hengerfeje.
Ez csontra passzolna az EU 2.8-ra?
De megnézem ezt a teknő átalakítást is, az tényleg biztos olcsóbbra jönne ki, mint az iménti 285USD+szállításnál.

Szia

Én már átestem ezen a dolgon és nézzd hol kötöttem ki :burnout:
Ha kell szívósor átalakítás (4barel) akkor tudok esetleg segíteni!

Re: 2,8i tuning

Posted: Mon Feb 01, 2010 8:05 pm
by Nitrobuster
Bogyo28 wrote:
Nitrobuster wrote:A lima sokkal nagyobb költségvetésü project volt mégis baszik úgy menni :-
Ez furcsa, a Sunyáé elég jól harap, pedig nem sok minden lett ráköltve, kb annyi mint a tiedbe (motor felujítva, uj gyürü, HF rendberakva, elektronika behangolva). Ha most a leömlő is be lesz szerelve simán megy úgy mint egy alap kozé (sor4 vagy V6), de nem kerül annyiba...
Menni megy az enyém is. Csak a pinton egy picit kissebb volt a turbo 2000 nél már maxot töltött. Ráadásul nagyobb volt a sűrítése a limához képest és szívó veztengelyel írdatlanul ment főleg alul. Most hiába megyek a legnagyobb turboval. Nagyveztengelyel.Barna befecsivel. Közel sem olyan agresszív. Ez egy polgári autoból származó motor egy ócska EECIV-el ezt nem versenypályára fejlesztették. Túl sok benne a szenzor. Ráadásul fordulatszám illetve folytószelep állástól függően szabályozza a overboostot. Most ha az nem kapcsol máris 140horse :-D Vannak persze ötletek csak ahhoz kéne már látni az autóm. :-(