Re: 2,8i tuning
Posted: Fri Jan 29, 2010 1:00 pm
Át lehet alakítani, csak mókolni kell vele, de megoldható. Én már néztem.Elvis wrote: A szívóteknőt átlehetne alakítani 4 torkúra, és egy amcsi karbit rá? Ti is erre gondoltok?
Át lehet alakítani, csak mókolni kell vele, de megoldható. Én már néztem.Elvis wrote: A szívóteknőt átlehetne alakítani 4 torkúra, és egy amcsi karbit rá? Ti is erre gondoltok?
pontosan erre...:Elvis wrote:A szívóteknőt átlehetne alakítani 4 torkúra, és egy amcsi karbit rá? Ti is erre gondoltok?
A lima sokkal nagyobb költségvetésü project volt mégis baszik úgy menniElvis wrote:Igazából motort már nem szeretnék cserélni benne. Mindig is 2.8 párti voltam.
Ízlések és pofonok, soros moci még turbóval is, hiába megy jobban, nem tetszik.(oké, nitróbusteré az fasza volt:))
V6-ra sem raknék sem turbót, sem injektort.
A 4 torkú karbi izgatott, meg valami pöckösebb veztengely, de útobbi a tanácsaitokra kilőve.
Ez a 4torkú karbimegoldás még klassz lehet.
Találtam itt is teknőt:
http://www.offyparts.com/product_info.p ... cts_id/146" onclick="window.open(this.href);return false;
De kérdés, hogy ezek ugye amcsi v6-ra lettek kitalálva, aminek ugye más volt a hengerfeje.
Ez csontra passzolna az EU 2.8-ra?
De megnézem ezt a teknő átalakítást is, az tényleg biztos olcsóbbra jönne ki, mint az iménti 285USD+szállításnál.
Írjál nekik emailt, hogy passzol e Cologne 2.8-ra.Elvis wrote:Igazából motort már nem szeretnék cserélni benne. Mindig is 2.8 párti voltam.
Ízlések és pofonok, soros moci még turbóval is, hiába megy jobban, nem tetszik.(oké, nitróbusteré az fasza volt:))
V6-ra sem raknék sem turbót, sem injektort.
A 4 torkú karbi izgatott, meg valami pöckösebb veztengely, de útobbi a tanácsaitokra kilőve.
Ez a 4torkú karbimegoldás még klassz lehet.
Találtam itt is teknőt:
http://www.offyparts.com/product_info.p ... cts_id/146" onclick="window.open(this.href);return false;
De kérdés, hogy ezek ugye amcsi v6-ra lettek kitalálva, aminek ugye más volt a hengerfeje.
Ez csontra passzolna az EU 2.8-ra?
De megnézem ezt a teknő átalakítást is, az tényleg biztos olcsóbbra jönne ki, mint az iménti 285USD+szállításnál.
Ez a lényege az egésznek.Bogyo28 wrote: a befektetett melót és pénzt a legkevésbé sem hozza vissza teljesítményben.
Köszi, tényleg jó lett.Nitrobuster wrote:A lima sokkal nagyobb költségvetésü project volt mégis baszik úgy menni. Pedig annak lassan el kéne érnie a szökési sebességet
. Sokan mondják előbb, vagy utóbb megint töltött pinto lesz benne.
![]()
Amúgy meg jó lett az olds v8-al.
Hát igen.gigford wrote:Ez a lényege az egésznek.Bogyo28 wrote: a befektetett melót és pénzt a legkevésbé sem hozza vissza teljesítményben.
Még annyit hozzátennék, hogy annak idején amikor én nekiálltam faragni a 2.8at 2003 tájékán ha jól emlékszem, akkor még a 2.8/2.9i vagy a 3.0 mocik voltak a menők, nem volt más könnyen elérhető opció.
Zöldfülűként öltem bele a pénzt és sajnos rá kellett jönnöm, hogy nem érte meg egyáltalán...nem rossz azért, el lehet vele mászkálni csak amit a fent emeltem ki Bogyótól, az nagyon igaz.
Aki komoly erőt akar az vagy V8-al kezdjen vagy sor 4 turbóval.
Ez furcsa, a Sunyáé elég jól harap, pedig nem sok minden lett ráköltve, kb annyi mint a tiedbe (motor felujítva, uj gyürü, HF rendberakva, elektronika behangolva). Ha most a leömlő is be lesz szerelve simán megy úgy mint egy alap kozé (sor4 vagy V6), de nem kerül annyiba...Nitrobuster wrote:A lima sokkal nagyobb költségvetésü project volt mégis baszik úgy menni :-
már amennyiben egy teljes dugo cserét gyürükkel, motorfelujítás, HF mokolás, Szívosor kialakítás, injektor beszerelés, beállítás egyszerünek nevezhető...Pudva wrote:bocs ha hülyeséget írok, de az nem hasonlóan egyszerű megoldás mint ami a Mantás Palkónak van? (kompresszor)
igaz! bocsánatBogyo28 wrote:már amennyiben egy teljes dugo cserét gyürükkel, motorfelujítás, HF mokolás, Szívosor kialakítás, injektor beszerelés, beállítás egyszerünek nevezhető...Pudva wrote:bocs ha hülyeséget írok, de az nem hasonlóan egyszerű megoldás mint ami a Mantás Palkónak van? (kompresszor)![]()
Elvis wrote:Igazából motort már nem szeretnék cserélni benne. Mindig is 2.8 párti voltam.
Ízlések és pofonok, soros moci még turbóval is, hiába megy jobban, nem tetszik.(oké, nitróbusteré az fasza volt:))
V6-ra sem raknék sem turbót, sem injektort.
A 4 torkú karbi izgatott, meg valami pöckösebb veztengely, de útobbi a tanácsaitokra kilőve.
Ez a 4torkú karbimegoldás még klassz lehet.
Találtam itt is teknőt:
http://www.offyparts.com/product_info.p ... cts_id/146" onclick="window.open(this.href);return false;
De kérdés, hogy ezek ugye amcsi v6-ra lettek kitalálva, aminek ugye más volt a hengerfeje.
Ez csontra passzolna az EU 2.8-ra?
De megnézem ezt a teknő átalakítást is, az tényleg biztos olcsóbbra jönne ki, mint az iménti 285USD+szállításnál.
Menni megy az enyém is. Csak a pinton egy picit kissebb volt a turbo 2000 nél már maxot töltött. Ráadásul nagyobb volt a sűrítése a limához képest és szívó veztengelyel írdatlanul ment főleg alul. Most hiába megyek a legnagyobb turboval. Nagyveztengelyel.Barna befecsivel. Közel sem olyan agresszív. Ez egy polgári autoból származó motor egy ócska EECIV-el ezt nem versenypályára fejlesztették. Túl sok benne a szenzor. Ráadásul fordulatszám illetve folytószelep állástól függően szabályozza a overboostot. Most ha az nem kapcsol máris 140horseBogyo28 wrote:Ez furcsa, a Sunyáé elég jól harap, pedig nem sok minden lett ráköltve, kb annyi mint a tiedbe (motor felujítva, uj gyürü, HF rendberakva, elektronika behangolva). Ha most a leömlő is be lesz szerelve simán megy úgy mint egy alap kozé (sor4 vagy V6), de nem kerül annyiba...Nitrobuster wrote:A lima sokkal nagyobb költségvetésü project volt mégis baszik úgy menni :-