Page 21 of 22

Re: V4 motor

Posted: Fri Feb 15, 2008 3:28 pm
by gigford
Volt korabban szo milyen karbi upgrade lenne jo v4nek.
Azota alakult egysmas, lett twin choke szivosor meg kentcams szeleprugok, lesz majd 300fok koruli tengely is.

Tehat mivel csak szimpla karbi johet szoba a szivosor miatt, milyet lenne erdemesebb vadaszni, egy 32/36ost es abba nagyobb fuvokakat ha szukseges vagy inkabb egy 38 DGAS-t es abba kisebbet ha sok a sportengelynek?

Re: V4 motor

Posted: Fri Feb 15, 2008 10:19 pm
by Bogyo28
gigford wrote:Volt korabban szo milyen karbi upgrade lenne jo v4nek.
Azota alakult egysmas, lett twin choke szivosor meg kentcams szeleprugok, lesz majd 300fok koruli tengely is.

Tehat mivel csak szimpla karbi johet szoba a szivosor miatt, milyet lenne erdemesebb vadaszni, egy 32/36ost es abba nagyobb fuvokakat ha szukseges vagy inkabb egy 38 DGAS-t es abba kisebbet ha sok a sportengelynek?

ezt most nem vágom, a 32/36 az dupla nem? vagy most akkor milyen kell? ez ugye az esex V4 2.0-hoz kell?

Re: V4 motor

Posted: Fri Feb 15, 2008 10:21 pm
by proteus
Bogyo28 wrote:
gigford wrote:Volt korabban szo milyen karbi upgrade lenne jo v4nek.
Azota alakult egysmas, lett twin choke szivosor meg kentcams szeleprugok, lesz majd 300fok koruli tengely is.

Tehat mivel csak szimpla karbi johet szoba a szivosor miatt, milyet lenne erdemesebb vadaszni, egy 32/36ost es abba nagyobb fuvokakat ha szukseges vagy inkabb egy 38 DGAS-t es abba kisebbet ha sok a sportengelynek?

ezt most nem vágom, a 32/36 az dupla nem? vagy most akkor milyen kell? ez ugye az esex V4 2.0-hoz kell?
Gigford szerintem arra értette, hogy nem 2db hanem csak egy fér el a szívósoron.

Re: V4 motor

Posted: Fri Feb 15, 2008 10:23 pm
by Bogyo28
proteus wrote:
Bogyo28 wrote:
gigford wrote:Volt korabban szo milyen karbi upgrade lenne jo v4nek.
Azota alakult egysmas, lett twin choke szivosor meg kentcams szeleprugok, lesz majd 300fok koruli tengely is.

Tehat mivel csak szimpla karbi johet szoba a szivosor miatt, milyet lenne erdemesebb vadaszni, egy 32/36ost es abba nagyobb fuvokakat ha szukseges vagy inkabb egy 38 DGAS-t es abba kisebbet ha sok a sportengelynek?

ezt most nem vágom, a 32/36 az dupla nem? vagy most akkor milyen kell? ez ugye az esex V4 2.0-hoz kell?
Gigford szerintem arra értette, hogy nem 2db hanem csak egy fér el a szívósoron.
ha tényleg ez van, akkor szerintem a 32/36 lenne a legegyszerübb, az könnyen beszerezhető, van hozzá minden, és a pintokon is jól huzható vele a moci, a 2.0-hoz szerintem ideális... bár ennyi erővel egy pierburg/solex EEIT is jó lehet egy 2.0 vagy 2.3 V6-ról. Vagy Jatisnak van eladó 2.8-ra való Solex karbija eladó :lol:

Re: V4 motor

Posted: Fri Feb 15, 2008 11:26 pm
by gigford
Köszi Proti, igen ugy értem, hogy dupla torkú karbi kéne a dupla torkos szivósorra.

Jatistól meg megkérdem akkor ezt a Solexet...

Re: V4 motor

Posted: Mon Jun 02, 2008 9:24 pm
by Bogyo28
a v4power a cromax tv-nél:

http://www.cromax.hu/player.php?c=0&v=transit.flv" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: V4 motor

Posted: Mon Jun 02, 2008 9:32 pm
by szszaby
A piros Tranyó olyan mint a tied, vagy az esetleg?

Re: V4 motor

Posted: Mon Jun 02, 2008 9:42 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:A piros Tranyó olyan mint a tied, vagy az esetleg?
A piros tök olyan mint az enyém, mivel az enyém... sőt a szürke is benne van, amit te álltalad sikerült beujítani, meg driver MK2-ese is szerepel benne, sőt még engem is fel lehet fedezni néha...

Re: V4 motor

Posted: Mon Jun 02, 2008 10:13 pm
by Hattyu
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:A piros Tranyó olyan mint a tied, vagy az esetleg?
A piros tök olyan mint az enyém, mivel az enyém... sőt a szürke is benne van, amit te álltalad sikerült beujítani, meg driver MK2-ese is szerepel benne, sőt még engem is fel lehet fedezni néha...
Egy "Bogyó fej" bevillan a végén :mrgreen:

Re: V4 motor

Posted: Mon Oct 25, 2010 7:56 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:
Bogyo28 wrote: a nem essex v4-en is 2 fajta felfogatással van szivósor, a csavarok közti távolság változott,
Na ez nekem újdonság, pedig van 1,3HC 1,5LC 1,5HC és 1,7HC motor nálam, igaz a 1,7 dupla torkos szívósoros, de a többire ugyanaz a karbi felmegy.
én akkor néztem nagyot, amikor a te általad beszerzett tranyóra nem mentek fel a régebbről begyűjtött karbik. Szerencsére Gabe megszánt egy rá valóval. ez 1.5 v4 köln.
Ez a téma már jobban idevaló.
Érdekes eset akkor most már végképp kavar van. Nekem a kölni motoroknak mindegyiknek 60mm a karbi talpfurat középtávolsága az essexé meg 65mm. a Te tranyódra már nem emlékszem pedig annó azt is kipucoltam.

Re: V4 motor

Posted: Wed Oct 27, 2010 3:17 pm
by Bogyo28
szszaby wrote: Ez a téma már jobban idevaló.
Érdekes eset akkor most már végképp kavar van. Nekem a kölni motoroknak mindegyiknek 60mm a karbi talpfurat középtávolsága az essexé meg 65mm. a Te tranyódra már nem emlékszem pedig annó azt is kipucoltam.
nekem most a tüzoltóban 1.5 v4 van, a szürkében meg ugye 1.7 . a szürkében levőn kissebb a furattávolság, alig találtam rá karbit. érteni én sem értem, de hát van ilyen...

Re: V4 motor

Posted: Wed Oct 27, 2010 3:32 pm
by szszaby
Érdekes mahináció. :roll:

Re: V4 motor

Posted: Mon Nov 01, 2010 4:57 pm
by szszaby
Ma csinálgattam a nálam lévő 1,7 V4-et és olyan bosch elosztója van amiben nincs röpsúly. Csak egy vákum dob, semmi más.
Kiderült az is, hogy az 1,5 és az 1,7-nek más a lökete, ugyanaz a furata viszont a hajtókar is ugyanaz. A dugónak van máshol a csapszegfurata. :roll:

Re: V4 motor

Posted: Mon Nov 01, 2010 10:40 pm
by Blant
szszaby wrote:Ma csinálgattam a nálam lévő 1,7 V4-et és olyan bosch elosztója van amiben nincs röpsúly. Csak egy vákum dob, semmi más.
Kiderült az is, hogy az 1,5 és az 1,7-nek más a lökete, ugyanaz a furata viszont a hajtókar is ugyanaz. A dugónak van máshol a csapszegfurata. :roll:
Fordék mindíg is tudták hogyan kell spórolni.

Egy gondolat még a korábban olvasottakhoz. Ha a V6 szívósorból kiindulva a 2 szívóoldal csak egy kis furattal kapcsolódik, így asszimetrikus karbit (32/36 DGAV-t) nem nagyon lehet rárakni... A V4 nem ilyen véletlenül?

Re: V4 motor

Posted: Mon Nov 01, 2010 11:09 pm
by szszaby
Blant wrote:
Egy gondolat még a korábban olvasottakhoz. Ha a V6 szívósorból kiindulva a 2 szívóoldal csak egy kis furattal kapcsolódik, így asszimetrikus karbit (32/36 DGAV-t) nem nagyon lehet rárakni... A V4 nem ilyen véletlenül?
Nem, az úgymond normális.