Page 4 of 12
Re: Dozer Cossija
Posted: Sun Apr 27, 2008 10:11 am
by Hattyu
Tibi wrote:Dozer wrote:Mit szeretnél tudni?
Hol találtad, netes bolt, hazai termék, mennyi pénz, referenciák ? Csak tájékozódok, felkell készülni minden eshetőségre, ugye nekem is ilyen mocim van de én leghamarabb jövő nyár végén tudom/akarom megbontani ilyen mértékben. Addigra jó lenne képben lenni, hogy mivel is számoljak.
Sok sok pénzzel

Re: Dozer Cossija
Posted: Sun Apr 27, 2008 10:24 am
by Tibi
Hattyu wrote:
Sok sok pénzzel

Most nem erre a fajta bölcsességre van szükségem ;)
Re: Dozer Cossija
Posted: Sun Apr 27, 2008 10:33 am
by Dozer
OK sorolom...
Vezérlés 200
Dugók 280
Hajtókarok 250
Főtengely és hajtókar csapágysor 40
hengerfejek felújítása képlékeny....ha minden ok és csak egy szelepbecsiszolás kell meg szimmering cserék akkor az olcsó,
ha akar az ember nitrót is akkor kellenek nagy szakítószilárdságú csavarok is de ezek már elhanyagolható tételek a többi mellett...
cca 800-1 misi körül van egy zsír új moci...
Ha azt nézem hogy ennek a 3x áért lehet kapni egy 3 éves passatot, ami nem ér egy kalap szart se, továbbá nulla vezetési élményt ad akkor én azt mondom rohadtul megéri...
Re: Dozer Cossija
Posted: Sun Apr 27, 2008 7:33 pm
by Dozer
Ilyenek a dugók...
Re: Dozer Cossija
Posted: Sun Apr 27, 2008 7:35 pm
by Hattyu
Dozer wrote:Ilyenek a dugók...
Gyönyörű

Re: Dozer Cossija
Posted: Sun Apr 27, 2008 7:38 pm
by Tibi
Dozer wrote:Ilyenek a dugók...
Ez nem olyan ami nincs befejezve ? Néztem neten én is (bár v6-hoz nem találtam) és árulnak olyat ami nincs készre munkálva.
Re: Dozer Cossija
Posted: Sun Apr 27, 2008 7:54 pm
by Dozer
illeszteni kell a hengerhez plusz nincsenek belemarva a szelepek fészkei, mert ugye abból is lehet több méretet is kapni, de ezt már a motorgenerálosok fillérekért elintézik...a lényeg hogy nem öntött hanem kovácsolt a dugó...
Re: Dozer Cossija
Posted: Mon Apr 28, 2008 9:34 am
by Bogyo28
Tibi wrote:Nem semmi ami itt folyik. Jó hogy beavatsz minket is a folyamatba, eléggé meglepődtem a képeken. Még szerencse, hogy féltéglánál nagyobb dolgok nem voltak a blokkban szabadjára engedve. Gondolom az enyém is hasonlóan szép lehet.
ne agodj annyira, vagy ilyen vagy tök jó. legalábbis amit én eddig olvastam külföldről, vagy semmi baja van vagy totál kész. de ha valaki kozét vesz, az készüljön föl a vezérlés cserére...
Re: Dozer Cossija
Posted: Fri May 02, 2008 9:02 pm
by capriv6
Osztom szavaid!
Én is most élem meg a dolgot és azt kell mondanom hogy nem egyszerü a helyzet!
Január 10.-ota lövöm az alkatrészeket de még mindig hiányos vagyok:(
Hát igen ez M.O. hiába van pénz alkatrész az + 0....
Hihetetlen hogy 10-12 éves autóhoz nincs alkatrész....
Re: Dozer Cossija
Posted: Fri May 02, 2008 9:42 pm
by Dozer
Sajna az új törvények szerint 8 évig kell csak alkatrészt biztosítani
Re: Dozer Cossija
Posted: Fri May 02, 2008 10:16 pm
by szszaby
Dozer wrote:Sajna az új törvények szerint 8 évig kell csak alkatrészt biztosítani
Ilyesmit én is tapasztaltam, 82 Opel benne sincs a gyári alaktrészes programban. Nálunk toyotáéknál 20 éves autóhoz általában van még minden.
Re: Dozer Cossija
Posted: Sat May 03, 2008 5:50 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Dozer wrote:Sajna az új törvények szerint 8 évig kell csak alkatrészt biztosítani
Ilyesmit én is tapasztaltam, 82 Opel benne sincs a gyári alaktrészes programban. Nálunk toyotáéknál 20 éves autóhoz általában van még minden.
hát igen, a yenkik és a japók gondolnak az öreg vasak szerelmeseire...
Re: Dozer Cossija
Posted: Sat May 03, 2008 10:22 pm
by Süni
A Ford-nál még oly probléma is adódik, hogy 1981-ben, vagy 82-ben leégett a központi alkatrészraktár, és onnantól már csak a futó típusokhoz indították újra az alkatrészgyártást.
Re: Dozer Cossija
Posted: Sat May 03, 2008 11:22 pm
by ittyu
Süni wrote:A Ford-nál még oly probléma is adódik, hogy 1981-ben, vagy 82-ben leégett a központi alkatrészraktár, és onnantól már csak a futó típusokhoz indították újra az alkatrészgyártást.
ahhoz képest mk1 sierához luf_sz sincs.pláne meg xr4hez. :(
Re: Dozer Cossija
Posted: Sat May 03, 2008 11:48 pm
by Süni
ittyu wrote:Süni wrote:A Ford-nál még oly probléma is adódik, hogy 1981-ben, vagy 82-ben leégett a központi alkatrészraktár, és onnantól már csak a futó típusokhoz indították újra az alkatrészgyártást.
ahhoz képest mk1 sierához luf_sz sincs.pláne meg xr4hez. :(
Ennek nem a leégés a nyitja, hanem az eu által kötelezővé tett 8 év.