Page 4 of 22
Posted: Wed Aug 03, 2005 11:25 pm
by Bogyo28
gizmo wrote:szép lesz! Ugyanaz mint Driver-nek? Az Ővével hogy álltok? Rég hallottam róla...

nem, ez a régebbi és gyengébbik darab. én coputerrel akarom összerakni, ugy mint ahogy a Sunya és a Fekete Laci autojával is tettük. Driver ha minden igaz megoldotta a gyujtás problémáját, jövö hét elején kell még madzagolni egy kicsit. Ennyit tudok igy hirtelen. a többit majd ő megirja.
Posted: Fri Aug 05, 2005 7:54 pm
by CAPRI-3
hatso hutott tarcsa, a'la 95' cosworth scorpio, aff korsz caprin:

Posted: Sat Aug 13, 2005 10:36 pm
by CAPRI-3
megvannak az elso tarcsaim is.
d 288mm
meg atalakulnak eszter-gasnal, aztan foto-foto:)
Posted: Thu Nov 10, 2005 1:37 pm
by Tibi
Helo xr4i tárcsái jok előre?
Posted: Thu Nov 10, 2005 6:57 pm
by CAPRI-3
nem
Posted: Thu Dec 22, 2005 2:44 pm
by Bogyo28
a citreoen saxo 1.6 tárcsa és a granada hütött nyereghez kell egy távtrató, itt van hozzá rajz:
Ez azért ilyen, mer a gyári csavar ahol nem menetes ott jóval vastagabb, ezért kell rá a plusz gyürü. a Méretek a betükhöz:
A = az eredeti csavar vastag részének az átmérője, vagy a féknyereg lukjának a mérete
B = A hosszabb csar külsö átméröje
C = a féknyereg vastagsága ott, ahol a csavar belemegy (kicsit ennél rövedebb legyen)
Posted: Thu Dec 22, 2005 10:44 pm
by Nitrobuster
Erre várok már 2 hete

(de azért köszi)
Posted: Fri Dec 23, 2005 2:58 pm
by Bogyo28
Nitrobuster wrote:Erre várok már 2 hete

(de azért köszi)
hát ez van, nem találtam meg, inkább most ujra lerajzoltam

Posted: Fri Dec 23, 2005 6:12 pm
by Nitrobuster
Megvannak az új tárcsák

Posted: Sun Dec 25, 2005 6:48 pm
by Süni
Nitrobuster wrote:Megvannak az új tárcsák

3000 km-t bír ki.....
Posted: Sun Dec 25, 2005 7:18 pm
by trafo2000
Posted: Sun Dec 25, 2005 8:22 pm
by Nitrobuster
Süni wrote:Nitrobuster wrote:Megvannak az új tárcsák

3000 km-t bír ki.....
Lehet, hogy a fékbetétet hamar megeszi (biztos).
De gyakorlatilag sokkal fejlettebb egy (sima) tárcsánál.
Jóval keményebb, nem deformálódik, nem rozsdásodik, nem érzékeny a vízre. Ja és 800°C-ot is bírja. (azt már a fékolaj nem nagyon)
Posted: Sun Dec 25, 2005 9:33 pm
by Süni
Nitrobuster wrote:Süni wrote:Nitrobuster wrote:Megvannak az új tárcsák

3000 km-t bír ki.....
Lehet, hogy a fékbetétet hamar megeszi (biztos).
De gyakorlatilag sokkal fejlettebb egy (sima) tárcsánál.
Jóval keményebb, nem deformálódik, nem rozsdásodik, nem érzékeny a vízre. Ja és 800°C-ot is bírja. (azt már a fékolaj nem nagyon)
Eddig 6 párat adtam el utcai harcosoknak, a legtovább 8000 km-et bírt ! A felülete szétreped+a bevágásoktól nagyon komoly repedések indulnak a tárcsa közepe felé. Egynek a garanciájával megpróbálkoztunk, de idő miatt (1 hete járt le az egy év) nem fogadták el.Elméletileg még bent van az üzletben, ha igen lefényképezem.
Posted: Sun Dec 25, 2005 9:35 pm
by Süni
Ja ! És mitől nem rozsdásodna? A Fekete szín csak vmi festék ! Használtan ugyanúgy néz ki mint bármelyik másik !
Posted: Sun Dec 25, 2005 11:15 pm
by Nitrobuster
Süni wrote:Ja ! És mitől nem rozsdásodna? A Fekete szín csak vmi festék ! Használtan ugyanúgy néz ki mint bármelyik másik !
Nem festék, anyagában ilyen( szürkeöntvény). Eléggé hőkezelt ez láccik rajta. Gyakorlatilag akkor kell cserélni, mikor a bordák már elkoptak.
Egyébként az Amg cl65 merdzsó is ilyen jellegű tárcsákat használ.
Lehet, hogy ezeket is hamisítják :?

.
Ja és rozsdásodik, persze csak annyira, mint a motorban a henger.