Az nem volt feltétel, hogy nagyon olcsó legyen!Pudva wrote:Ez 2009 júniusában volt a mostani árfolyam szerint több mint 1 milla... azért ez nem kevés pénzadam wrote:Itt van egy hosszába beépítési leírás, igaz escort-ba...CapriTurbo wrote:A Zetec turbora nem is gondoltam, de érdekes lehet, főleg, hogy az 500.000.- huf nem is sok. Volt ilyenből hosszmotor? Milyen váltó mehet rá, mt75? Két literes volt a legnagyobb ebből?
http://retro-ford.co.uk/shop/sites/defa ... zetec_.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
400-500 le
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Re: 400-500 le
Re: 400-500 le
Még hogy válság van ... bakker , hazaTCSempésztél egy komplett fúróállomást ???CapriTurbo wrote:Az nem volt feltétel, hogy nagyon olcsó legyen!Pudva wrote: Ez 2009 júniusában volt a mostani árfolyam szerint több mint 1 milla... azért ez nem kevés pénz
Szólj , ha már méred olcsón

aztat csiripelik a verebek , hogy most meg a másik oldalról vagy szomszéd - és még ide sem toltad a képedet - büdös kölke

http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: 400-500 le
Jó az a Zetec, majd meglátjátok!!



- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Re: 400-500 le
A fenét, most viszünk ki még egyet. Kint jobban van munka.TÉCSÉ wrote:Még hogy válság van ... bakker , hazaTCSempésztél egy komplett fúróállomást ???
Szólj , ha már méred olcsón![]()
aztat csiripelik a verebek , hogy most meg a másik oldalról vagy szomszéd - és még ide sem toltad a képedet - büdös kölke![]()
Ki a tégla? Mit tudsz? Valj!

- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Re: 400-500 le
nincs valami nagy angol tudásom (google fordító), de azt vettem ki belőle, hogy pl. dugattyúkat nem adnak el különTibi wrote:V6 cosworthoz van itt anyag : http://www.boostperformance.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;

- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: 400-500 le
ez sajnos igaz most, hogy jobban belenézek. Csak saját építésű motorokba kerülnek bele ezek a dugattyúk.CapriTurbo wrote:nincs valami nagy angol tudásom (google fordító), de azt vettem ki belőle, hogy pl. dugattyúkat nem adnak el különTibi wrote:V6 cosworthoz van itt anyag : http://www.boostperformance.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Capri MK3
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: 400-500 le
motorépítős linket tudok még mutatni, tapasztalatom sajnos nincs velük 
http://www.ricwood.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hsi-motorsport.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.topbossperformance.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ricwood.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hsi-motorsport.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.topbossperformance.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: 400-500 le
Építeni kellene már valami értelmeset is.Tibi wrote:motorépítős linket tudok még mutatni, tapasztalatom sajnos nincs velük
http://www.ricwood.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hsi-motorsport.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.topbossperformance.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;



Ford Capri MkI Essex
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Re: 400-500 le
Egyedi dugattyú, hajtókar, szelep gyártatás? Valakinek infó, tapasztalat estleg?
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Re: 400-500 le
Értelmes? Mondjuk egy ház, az értelmes. Ezek a dolgok nem, de nem is kell annak lennie.szszaby wrote:Építeni kellene már valami értelmeset is.![]()
![]()

- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: 400-500 le
Hogyne volna értelmes, ez visz el A-ból B-be.CapriTurbo wrote:Értelmes? Mondjuk egy ház, az értelmes. Ezek a dolgok nem, de nem is kell annak lennie.szszaby wrote:Építeni kellene már valami értelmeset is.![]()
![]()

Ford Capri MkI Essex
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 400-500 le
Süni wrote:Ez mind benne. Ekkora teljesítményhez még nem kellenek spec cuccok és egy módosított Fiesta RS turbo ecuval üzemel.gigford wrote:Ebben mi van benne? Indíthatóan, turbóval, ECU cakk-pakk? Erősen kétlem...Süni wrote:Zetec turbo by Szabyk Bobó. Kérdeztem tőle, hogy tartós 400LE az mennyibe jönne, tavaly az volt a válasz, hogy 500.000.- huf úgy, hogy semmit nem adok, csak a lóvét. Ráadásul nem egy dögnehéz V6-V8 motor.
De sztem legolcsóbb egy BMW V12, oszt jónapot!
A turbos zetec tuti kijön 500ból. De tuti, hogy nem 400le. Főleg, hogy nem sok tétel marad meg a gyári motorban.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Re: 400-500 le
Ha már 400-500 lóról beszélünk, akkor már szerintem legyen v8. Annak király öblös hangja van! :D A Caprihoz szerintem az illik nem ezek a túrbós vinnyogó motorok.
http://www.youtube.com/watch?v=IqfA5R5H ... ure=fvwrel" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=IqfA5R5H ... ure=fvwrel" onclick="window.open(this.href);return false;
"Ime ott látom atyám, látom anyám nővéreim és fivéreim. Magam előtt látom minden ősöm az idők kezdetétől.
Mind hívnak engem, hogy kövessem én is őket a nagy Valhallába ahol a hősök örökké élnek"
Mind hívnak engem, hogy kövessem én is őket a nagy Valhallába ahol a hősök örökké élnek"
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 400-500 le
Szerintem meg V6.
És ha már a turbós vinnyogós motoroknál tartunk (amiket én sem kultiválok), ne felejtsük el, hogy a legerősebb versenycapri 1.7 sor4 turbó volt. 


'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: 400-500 le
Ha jól emlékszem biturbó !Peti wrote:Szerintem meg V6.És ha már a turbós vinnyogós motoroknál tartunk (amiket én sem kultiválok), ne felejtsük el, hogy a legerősebb versenycapri 1.7 sor4 turbó volt.