400-500 le
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
400-500 le
Kíváncsi vagyok ki, milyen irányban indulna el, ha a cél 400-500 le lenne utcai használatra egy Capriban?
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: 400-500 le
Alapból nagy motor + turbó,mindegy hogy karbis ,vagy injektoros mindkettőből kihozható közel ua teljesítmény. Kérdés nem az melyik, hanem hogy mennyi pénzből lehet gazdálkodni.
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 400-500 le
Én ugyan gyakorlatban nem vagyok járatos a dolgokban, de én vennék mondjuk egy 4.0 V6-ot, vagy mustang 3.8 V6-ot, ebből csinálnék még normálisan használhatót ami mondjuk szívóban közel 300 ló, és azt mefújnám nitróval, így ha kell ott van a 400 ló. Ha nem kell, akkor meg van egy olyan moci, aminek még van alapjárata is, meg nyomatéka is, lehet vele közlekedni.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 400-500 le
Vagy a meglévő SHO-t turbósítanám, vagy egy 2.9 EFI-t.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
Re: 400-500 le
Én Győr irányába mennék el a Tuboly fivérekhez , v8 at kérnék 2 db turbóval persze csak ha lenne erre 3-4 millám. 

Granada 1977 2.0i V6
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 400-500 le
Én a ford 4.6 modular V8-t ajánlanám. van belőle 2, 3 ill 4 szelepes HF-el szerelt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Modular_engine" onclick="window.open(this.href);return false;
már a 3 szelepes is 315 ló, ford moci, egyszerü, igen sok tuning cucc van hozzá, és csiga nélkül ennyi, valamint nem egy vagyon, és mivel alu, elég könnyü is. én nemrég keresgettem ilyet, ugyan nem utcára, de találtam egy fazont akinek van itthon ilyene eladó (állítása szerint van neki 2 és 3 szelepes mocija, 250 körüli áron), ha esetleg érdekes lenne a dolog. váltó meg hátsó híd is cserés, de gondolom ezzel tisztában vagy. lendkerék és kuplung az valószinüleg ebay, de nem egy nagy valami, én 30 dollárért vettem lendkereket, 150 körül van kuplung cucc, meg a posta. váltót is lehet lőni ezekhez, csak pénz kell, de közel sem annyi mint a fentebb említett verziók. mert lehet 2 lityis zetec-ből csigával kihozni ennyit, de kb 1 milla, meg a váltó hozzá, plusz a programozható ECU sem olcso. a modular v8 volt EEC-IV-el, ami simán beépíthető a capriba viszonylag olcsón....
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Modular_engine" onclick="window.open(this.href);return false;
már a 3 szelepes is 315 ló, ford moci, egyszerü, igen sok tuning cucc van hozzá, és csiga nélkül ennyi, valamint nem egy vagyon, és mivel alu, elég könnyü is. én nemrég keresgettem ilyet, ugyan nem utcára, de találtam egy fazont akinek van itthon ilyene eladó (állítása szerint van neki 2 és 3 szelepes mocija, 250 körüli áron), ha esetleg érdekes lenne a dolog. váltó meg hátsó híd is cserés, de gondolom ezzel tisztában vagy. lendkerék és kuplung az valószinüleg ebay, de nem egy nagy valami, én 30 dollárért vettem lendkereket, 150 körül van kuplung cucc, meg a posta. váltót is lehet lőni ezekhez, csak pénz kell, de közel sem annyi mint a fentebb említett verziók. mert lehet 2 lityis zetec-ből csigával kihozni ennyit, de kb 1 milla, meg a váltó hozzá, plusz a programozható ECU sem olcso. a modular v8 volt EEC-IV-el, ami simán beépíthető a capriba viszonylag olcsón....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: 400-500 le
Én a járt utat választanám 5,7 moci egy strokker szettel felhúzva mondjuk 6,7-re. Amcsiból olcsón beszerezhető hozzá minden. Bár a gatyámat is leenné az biztos. 
Nincs se turbó se injektor, semmi hókusz-pókusz, sima egyszerű karbi.

Nincs se turbó se injektor, semmi hókusz-pókusz, sima egyszerű karbi.
Ford Capri MkI Essex
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: 400-500 le
Tényleg van esetleg valami adat a mociról ?szszaby wrote:Én a járt utat választanám 5,7 moci egy strokker szettel felhúzva mondjuk 6,7-re. Amcsiból olcsón beszerezhető hozzá minden. Bár a gatyámat is leenné az biztos.
Nincs se turbó se injektor, semmi hókusz-pókusz, sima egyszerű karbi.
1980 Capri MK3
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: 400-500 le
Zetec turbo by Szabyk Bobó. Kérdeztem tőle, hogy tartós 400LE az mennyibe jönne, tavaly az volt a válasz, hogy 500.000.- huf úgy, hogy semmit nem adok, csak a lóvét. Ráadásul nem egy dögnehéz V6-V8 motor.
De sztem legolcsóbb egy BMW V12, oszt jónapot!
De sztem legolcsóbb egy BMW V12, oszt jónapot!

-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
Re: 400-500 le
Vagy esetleg egy ilyen megoldás bár ez azért egy taunus.
http://www.youtube.com/watch?v=pR20j1pn ... AAAAAAAAAA" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=pR20j1pn ... AAAAAAAAAA" onclick="window.open(this.href);return false;
Granada 1977 2.0i V6
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: 400-500 le
BOA-ból 700LE?????Árpi wrote:Vagy esetleg egy ilyen megoldás bár ez azért egy taunus.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=pR20j1pn ... AAAAAAAAAA" onclick="window.open(this.href);return false;
Nem lehetett olcsó!

Mondjuk a kormány meg a kerék borzalom......

-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
Re: 400-500 le
Van 1-2 kidobandó sallang.Süni wrote:BOA-ból 700LE?????Árpi wrote:Vagy esetleg egy ilyen megoldás bár ez azért egy taunus.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=pR20j1pn ... AAAAAAAAAA" onclick="window.open(this.href);return false;
Nem lehetett olcsó!
Mondjuk a kormány meg a kerék borzalom......
Granada 1977 2.0i V6
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: 400-500 le
Azért itt egy két megoldás nem biztos, hogy utcára valóCapriTurbo wrote:...utcai használatra...

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 400-500 le
Én mindenképpen kompresszorhoz folyamodnék! Nem a legegyszerűbb, de a feeling csodás!
A legésszerűbb a 4,6V8.
A legésszerűbb a 4,6V8.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.