Page 4 of 6
Re: 400-500 le
Posted: Wed Feb 08, 2012 5:54 pm
by CapriTurbo
Pudva wrote:adam wrote:CapriTurbo wrote:A Zetec turbora nem is gondoltam, de érdekes lehet, főleg, hogy az 500.000.- huf nem is sok. Volt ilyenből hosszmotor? Milyen váltó mehet rá, mt75? Két literes volt a legnagyobb ebből?
Itt van egy hosszába beépítési leírás, igaz escort-ba...
http://retro-ford.co.uk/shop/sites/defa ... zetec_.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez 2009 júniusában volt a mostani árfolyam szerint több mint 1 milla... azért ez nem kevés pénz
Az nem volt feltétel, hogy nagyon olcsó legyen!
Re: 400-500 le
Posted: Wed Feb 08, 2012 6:01 pm
by TÉCSÉ
CapriTurbo wrote:Pudva wrote:
Ez 2009 júniusában volt a mostani árfolyam szerint több mint 1 milla... azért ez nem kevés pénz
Az nem volt feltétel, hogy nagyon olcsó legyen!
Még hogy válság van ... bakker , hazaTCSempésztél egy komplett fúróállomást ???
Szólj , ha már méred olcsón
aztat csiripelik a verebek , hogy most meg a másik oldalról vagy szomszéd - és még ide sem toltad a képedet - büdös kölke
Re: 400-500 le
Posted: Wed Feb 08, 2012 7:19 pm
by FEFE
Jó az a Zetec, majd meglátjátok!!

Re: 400-500 le
Posted: Wed Feb 08, 2012 9:38 pm
by CapriTurbo
TÉCSÉ wrote:Még hogy válság van ... bakker , hazaTCSempésztél egy komplett fúróállomást ???
Szólj , ha már méred olcsón
aztat csiripelik a verebek , hogy most meg a másik oldalról vagy szomszéd - és még ide sem toltad a képedet - büdös kölke
A fenét, most viszünk ki még egyet. Kint jobban van munka.
Ki a tégla? Mit tudsz? Valj!

Re: 400-500 le
Posted: Wed Feb 08, 2012 10:37 pm
by CapriTurbo
nincs valami nagy angol tudásom (google fordító), de azt vettem ki belőle, hogy pl. dugattyúkat nem adnak el külön

Re: 400-500 le
Posted: Wed Feb 08, 2012 10:56 pm
by Tibi
CapriTurbo wrote:
nincs valami nagy angol tudásom (google fordító), de azt vettem ki belőle, hogy pl. dugattyúkat nem adnak el külön

ez sajnos igaz most, hogy jobban belenézek. Csak saját építésű motorokba kerülnek bele ezek a dugattyúk.
Re: 400-500 le
Posted: Thu Feb 09, 2012 4:11 pm
by Tibi
motorépítős linket tudok még mutatni, tapasztalatom sajnos nincs velük
http://www.ricwood.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hsi-motorsport.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.topbossperformance.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 400-500 le
Posted: Thu Feb 09, 2012 4:27 pm
by szszaby
Re: 400-500 le
Posted: Thu Feb 09, 2012 5:26 pm
by CapriTurbo
Egyedi dugattyú, hajtókar, szelep gyártatás? Valakinek infó, tapasztalat estleg?
Re: 400-500 le
Posted: Thu Feb 09, 2012 5:30 pm
by CapriTurbo
Értelmes? Mondjuk egy ház, az értelmes. Ezek a dolgok nem, de nem is kell annak lennie.

Re: 400-500 le
Posted: Thu Feb 09, 2012 9:16 pm
by szszaby
CapriTurbo wrote:
Értelmes? Mondjuk egy ház, az értelmes. Ezek a dolgok nem, de nem is kell annak lennie.

Hogyne volna értelmes, ez visz el A-ból B-be.

Re: 400-500 le
Posted: Fri Feb 10, 2012 6:04 pm
by Nitrobuster
Süni wrote:gigford wrote:Süni wrote:Zetec turbo by Szabyk Bobó. Kérdeztem tőle, hogy tartós 400LE az mennyibe jönne, tavaly az volt a válasz, hogy 500.000.- huf úgy, hogy semmit nem adok, csak a lóvét. Ráadásul nem egy dögnehéz V6-V8 motor.
De sztem legolcsóbb egy BMW V12, oszt jónapot!

Ebben mi van benne? Indíthatóan, turbóval, ECU cakk-pakk? Erősen kétlem...
Ez mind benne. Ekkora teljesítményhez még nem kellenek spec cuccok és egy módosított Fiesta RS turbo ecuval üzemel.
A turbos zetec tuti kijön 500ból. De tuti, hogy nem 400le. Főleg, hogy nem sok tétel marad meg a gyári motorban.
Re: 400-500 le
Posted: Sat Apr 14, 2012 1:10 pm
by Buliwyf
Ha már 400-500 lóról beszélünk, akkor már szerintem legyen v8. Annak király öblös hangja van! :D A Caprihoz szerintem az illik nem ezek a túrbós vinnyogó motorok.
http://www.youtube.com/watch?v=IqfA5R5H ... ure=fvwrel" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 400-500 le
Posted: Sat Apr 14, 2012 1:54 pm
by Peti
Szerintem meg V6.

És ha már a turbós vinnyogós motoroknál tartunk (amiket én sem kultiválok), ne felejtsük el, hogy a legerősebb versenycapri 1.7 sor4 turbó volt.

Re: 400-500 le
Posted: Sat Apr 14, 2012 5:56 pm
by White Shark
Peti wrote:Szerintem meg V6.

És ha már a turbós vinnyogós motoroknál tartunk (amiket én sem kultiválok), ne felejtsük el, hogy a legerősebb versenycapri 1.7 sor4 turbó volt.

Ha jól emlékszem biturbó !