Page 4 of 6

Re: 400-500 le

Posted: Wed Feb 08, 2012 5:54 pm
by CapriTurbo
Pudva wrote:
adam wrote:
CapriTurbo wrote:A Zetec turbora nem is gondoltam, de érdekes lehet, főleg, hogy az 500.000.- huf nem is sok. Volt ilyenből hosszmotor? Milyen váltó mehet rá, mt75? Két literes volt a legnagyobb ebből?
Itt van egy hosszába beépítési leírás, igaz escort-ba...
http://retro-ford.co.uk/shop/sites/defa ... zetec_.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez 2009 júniusában volt a mostani árfolyam szerint több mint 1 milla... azért ez nem kevés pénz
Az nem volt feltétel, hogy nagyon olcsó legyen!

Re: 400-500 le

Posted: Wed Feb 08, 2012 6:01 pm
by TÉCSÉ
CapriTurbo wrote:
Pudva wrote: Ez 2009 júniusában volt a mostani árfolyam szerint több mint 1 milla... azért ez nem kevés pénz
Az nem volt feltétel, hogy nagyon olcsó legyen!
Még hogy válság van ... bakker , hazaTCSempésztél egy komplett fúróállomást ???
Szólj , ha már méred olcsón :laza:
aztat csiripelik a verebek , hogy most meg a másik oldalról vagy szomszéd - és még ide sem toltad a képedet - büdös kölke :twisted:

Re: 400-500 le

Posted: Wed Feb 08, 2012 7:19 pm
by FEFE
Jó az a Zetec, majd meglátjátok!! :mrgreen: :burnout:

Re: 400-500 le

Posted: Wed Feb 08, 2012 9:38 pm
by CapriTurbo
TÉCSÉ wrote:Még hogy válság van ... bakker , hazaTCSempésztél egy komplett fúróállomást ???
Szólj , ha már méred olcsón :laza:
aztat csiripelik a verebek , hogy most meg a másik oldalról vagy szomszéd - és még ide sem toltad a képedet - büdös kölke :twisted:
A fenét, most viszünk ki még egyet. Kint jobban van munka.

Ki a tégla? Mit tudsz? Valj! :evil:

Re: 400-500 le

Posted: Wed Feb 08, 2012 10:37 pm
by CapriTurbo
Tibi wrote:V6 cosworthoz van itt anyag : http://www.boostperformance.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
nincs valami nagy angol tudásom (google fordító), de azt vettem ki belőle, hogy pl. dugattyúkat nem adnak el külön :-(

Re: 400-500 le

Posted: Wed Feb 08, 2012 10:56 pm
by Tibi
CapriTurbo wrote:
Tibi wrote:V6 cosworthoz van itt anyag : http://www.boostperformance.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
nincs valami nagy angol tudásom (google fordító), de azt vettem ki belőle, hogy pl. dugattyúkat nem adnak el külön :-(
ez sajnos igaz most, hogy jobban belenézek. Csak saját építésű motorokba kerülnek bele ezek a dugattyúk.

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 09, 2012 4:11 pm
by Tibi
motorépítős linket tudok még mutatni, tapasztalatom sajnos nincs velük :-)

http://www.ricwood.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hsi-motorsport.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.topbossperformance.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 09, 2012 4:27 pm
by szszaby
Tibi wrote:motorépítős linket tudok még mutatni, tapasztalatom sajnos nincs velük :-)

http://www.ricwood.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hsi-motorsport.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.topbossperformance.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Építeni kellene már valami értelmeset is. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 09, 2012 5:26 pm
by CapriTurbo
Egyedi dugattyú, hajtókar, szelep gyártatás? Valakinek infó, tapasztalat estleg?

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 09, 2012 5:30 pm
by CapriTurbo
szszaby wrote:Építeni kellene már valami értelmeset is. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Értelmes? Mondjuk egy ház, az értelmes. Ezek a dolgok nem, de nem is kell annak lennie. :roll:

Re: 400-500 le

Posted: Thu Feb 09, 2012 9:16 pm
by szszaby
CapriTurbo wrote:
szszaby wrote:Építeni kellene már valami értelmeset is. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Értelmes? Mondjuk egy ház, az értelmes. Ezek a dolgok nem, de nem is kell annak lennie. :roll:
Hogyne volna értelmes, ez visz el A-ból B-be. :mrgreen:

Re: 400-500 le

Posted: Fri Feb 10, 2012 6:04 pm
by Nitrobuster
Süni wrote:
gigford wrote:
Süni wrote:Zetec turbo by Szabyk Bobó. Kérdeztem tőle, hogy tartós 400LE az mennyibe jönne, tavaly az volt a válasz, hogy 500.000.- huf úgy, hogy semmit nem adok, csak a lóvét. Ráadásul nem egy dögnehéz V6-V8 motor.

De sztem legolcsóbb egy BMW V12, oszt jónapot! :lol:
Ebben mi van benne? Indíthatóan, turbóval, ECU cakk-pakk? Erősen kétlem...
Ez mind benne. Ekkora teljesítményhez még nem kellenek spec cuccok és egy módosított Fiesta RS turbo ecuval üzemel.

A turbos zetec tuti kijön 500ból. De tuti, hogy nem 400le. Főleg, hogy nem sok tétel marad meg a gyári motorban.

Re: 400-500 le

Posted: Sat Apr 14, 2012 1:10 pm
by Buliwyf
Ha már 400-500 lóról beszélünk, akkor már szerintem legyen v8. Annak király öblös hangja van! :D A Caprihoz szerintem az illik nem ezek a túrbós vinnyogó motorok.

http://www.youtube.com/watch?v=IqfA5R5H ... ure=fvwrel" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 400-500 le

Posted: Sat Apr 14, 2012 1:54 pm
by Peti
Szerintem meg V6. :twisted: És ha már a turbós vinnyogós motoroknál tartunk (amiket én sem kultiválok), ne felejtsük el, hogy a legerősebb versenycapri 1.7 sor4 turbó volt. ;-)

Re: 400-500 le

Posted: Sat Apr 14, 2012 5:56 pm
by White Shark
Peti wrote:Szerintem meg V6. :twisted: És ha már a turbós vinnyogós motoroknál tartunk (amiket én sem kultiválok), ne felejtsük el, hogy a legerősebb versenycapri 1.7 sor4 turbó volt. ;-)
Ha jól emlékszem biturbó !