Posted: Sat Sep 24, 2005 5:08 pm
Ha elektromos a gyujtásod nézd meg, hogy a jeladó nem-e fordul el a helyéröl.
technikailag érdekelne, hogy ha a gyújtás a gond (rossz időben jön a szikra), akkor hogy jár a motor? Mert most ugye az a helyzet hogy hazajöttem vele, "csak" nem indul be... mi a különbség a járó motor, és az indító-motor által forgatott állapot között? Hülye vagyok hozzá, de érdekel.trafo2000 wrote:Ugyanaz.A hiba nem lett orvosolva csak a tünet.
Talán önindítozásnál kisebb a szívócsőben a vákum.(ezáltal a gyújtást is kevésbé állítja el).gizmo wrote:technikailag érdekelne, hogy ha a gyújtás a gond (rossz időben jön a szikra), akkor hogy jár a motor? Mert most ugye az a helyzet hogy hazajöttem vele, "csak" nem indul be... mi a különbség a járó motor, és az indító-motor által forgatott állapot között? Hülye vagyok hozzá, de érdekel.trafo2000 wrote:Ugyanaz.A hiba nem lett orvosolva csak a tünet.
Egyszerű mint a faék.Gyárilag van egy optimális beállítás ha onnan elmászik akkor csökken a hatásfok,aztán már be sem indul stb.Érdekes jelenség pl ha akkor jön a szikra amikor szívó ütemben a nyitott szívószelep mellett klasszul berobban a benya egészen a karbiig szép nagy lángcsóvákat lövellve.Ha az előgyujtás lesz nagy akkor először kopogásos égés lesz,nagyobb elállítódásnál pedig annyira körán robban a keverék a felsőholtpont előtt hogy már az önindító sem forgatja át és visszaforgatja a főtengelyt a korai bumm.gizmo wrote:technikailag érdekelne, hogy ha a gyújtás a gond (rossz időben jön a szikra), akkor hogy jár a motor? Mert most ugye az a helyzet hogy hazajöttem vele, "csak" nem indul be... mi a különbség a járó motor, és az indító-motor által forgatott állapot között? Hülye vagyok hozzá, de érdekel.trafo2000 wrote:Ugyanaz.A hiba nem lett orvosolva csak a tünet.
De most tényleg:kiszedtétek egyáltalán a gyujtást a blokkból ellenőrzés céljából?Láttad a fogaskerekeket?Jó a membrán a gyujtáson?Az elosztó tengelyén fix a jeladó?Minden kontakt ok?Vagy végig csak találgattunk?gizmo wrote:az autóm egy büdös kurva. De imádomÓvatosan lementem vele Balázshoz, Szigetszentmiklósra. Mutatnám a problémát Balázsnak este 9körül, erre pöccre indul...
annyi. Az előgyújtás nem volt tökéletes (0fok), az beállította nekem a mester, hazafelé kitapostam a belét, és simán indul...
igazi nőként fogok vele bánni, megérdemli. Nem az a kimondott háziasszony, de legalább mindíg belevisz valami őrültségbe
-első alkalommal ki lett szedve a gyújtás a blokkból, a fogaskerékkel nem volt látható gond...trafo2000 wrote:De most tényleg:kiszedtétek egyáltalán a gyujtást a blokkból ellenőrzés céljából?Láttad a fogaskerekeket?Jó a membrán a gyujtáson?Az elosztó tengelyén fix a jeladó?Minden kontakt ok?Vagy végig csak találgattunk?gizmo wrote:az autóm egy büdös kurva. De imádomÓvatosan lementem vele Balázshoz, Szigetszentmiklósra. Mutatnám a problémát Balázsnak este 9körül, erre pöccre indul...
annyi. Az előgyújtás nem volt tökéletes (0fok), az beállította nekem a mester, hazafelé kitapostam a belét, és simán indul...
igazi nőként fogok vele bánni, megérdemli. Nem az a kimondott háziasszony, de legalább mindíg belevisz valami őrültségbe
most is pöccre indult. áthúzást kábelcserével szüntetjük meg alapesetben, nem?trafo2000 wrote:Nna akkor oksa.Az áthúzást meg nem nagy dolog megszüntetni.
Igen de találkoztam már hibás gyujtótekercsel is.gizmo wrote:most is pöccre indult. áthúzást kábelcserével szüntetjük meg alapesetben, nem?trafo2000 wrote:Nna akkor oksa.Az áthúzást meg nem nagy dolog megszüntetni.