Page 4 of 5

Posted: Sat Sep 24, 2005 5:08 pm
by SONI
Ha elektromos a gyujtásod nézd meg, hogy a jeladó nem-e fordul el a helyéröl.

Posted: Mon Sep 26, 2005 10:58 pm
by gizmo
trafo2000 wrote:Ugyanaz.A hiba nem lett orvosolva csak a tünet.
technikailag érdekelne, hogy ha a gyújtás a gond (rossz időben jön a szikra), akkor hogy jár a motor? Mert most ugye az a helyzet hogy hazajöttem vele, "csak" nem indul be... mi a különbség a járó motor, és az indító-motor által forgatott állapot között? Hülye vagyok hozzá, de érdekel. :?:

Posted: Mon Sep 26, 2005 11:17 pm
by Nitrobuster
gizmo wrote:
trafo2000 wrote:Ugyanaz.A hiba nem lett orvosolva csak a tünet.
technikailag érdekelne, hogy ha a gyújtás a gond (rossz időben jön a szikra), akkor hogy jár a motor? Mert most ugye az a helyzet hogy hazajöttem vele, "csak" nem indul be... mi a különbség a járó motor, és az indító-motor által forgatott állapot között? Hülye vagyok hozzá, de érdekel. :?:
Talán önindítozásnál kisebb a szívócsőben a vákum.(ezáltal a gyújtást is kevésbé állítja el).

Posted: Tue Sep 27, 2005 8:04 am
by trafo2000
gizmo wrote:
trafo2000 wrote:Ugyanaz.A hiba nem lett orvosolva csak a tünet.
technikailag érdekelne, hogy ha a gyújtás a gond (rossz időben jön a szikra), akkor hogy jár a motor? Mert most ugye az a helyzet hogy hazajöttem vele, "csak" nem indul be... mi a különbség a járó motor, és az indító-motor által forgatott állapot között? Hülye vagyok hozzá, de érdekel. :?:
Egyszerű mint a faék.Gyárilag van egy optimális beállítás ha onnan elmászik akkor csökken a hatásfok,aztán már be sem indul stb.Érdekes jelenség pl ha akkor jön a szikra amikor szívó ütemben a nyitott szívószelep mellett klasszul berobban a benya egészen a karbiig szép nagy lángcsóvákat lövellve.Ha az előgyujtás lesz nagy akkor először kopogásos égés lesz,nagyobb elállítódásnál pedig annyira körán robban a keverék a felsőholtpont előtt hogy már az önindító sem forgatja át és visszaforgatja a főtengelyt a korai bumm.

Posted: Tue Sep 27, 2005 11:06 am
by gizmo
lángcsóva megvolt az előző alkalommal 8) látványos volt sötétben...
akkor most majd próbálom beindítani valahogy (esetleg behúzással), és remélem kibírja Driver-ékig...

Posted: Tue Sep 27, 2005 11:31 pm
by gizmo
az autóm egy büdös kurva. De imádom :mrgreen: Óvatosan lementem vele Balázshoz, Szigetszentmiklósra. Mutatnám a problémát Balázsnak este 9körül, erre pöccre indul... :f: annyi. Az előgyújtás nem volt tökéletes (0fok), az beállította nekem a mester, hazafelé kitapostam a belét, és simán indul... :shock: igazi nőként fogok vele bánni, megérdemli. Nem az a kimondott háziasszony, de legalább mindíg belevisz valami őrültségbe :burn:

Posted: Wed Sep 28, 2005 9:05 am
by trafo2000
gizmo wrote:az autóm egy büdös kurva. De imádom :mrgreen: Óvatosan lementem vele Balázshoz, Szigetszentmiklósra. Mutatnám a problémát Balázsnak este 9körül, erre pöccre indul... :f: annyi. Az előgyújtás nem volt tökéletes (0fok), az beállította nekem a mester, hazafelé kitapostam a belét, és simán indul... :shock: igazi nőként fogok vele bánni, megérdemli. Nem az a kimondott háziasszony, de legalább mindíg belevisz valami őrültségbe :burn:
De most tényleg:kiszedtétek egyáltalán a gyujtást a blokkból ellenőrzés céljából?Láttad a fogaskerekeket?Jó a membrán a gyujtáson?Az elosztó tengelyén fix a jeladó?Minden kontakt ok?Vagy végig csak találgattunk?

Posted: Wed Sep 28, 2005 12:55 pm
by gizmo
trafo2000 wrote:
gizmo wrote:az autóm egy büdös kurva. De imádom :mrgreen: Óvatosan lementem vele Balázshoz, Szigetszentmiklósra. Mutatnám a problémát Balázsnak este 9körül, erre pöccre indul... :f: annyi. Az előgyújtás nem volt tökéletes (0fok), az beállította nekem a mester, hazafelé kitapostam a belét, és simán indul... :shock: igazi nőként fogok vele bánni, megérdemli. Nem az a kimondott háziasszony, de legalább mindíg belevisz valami őrültségbe :burn:
De most tényleg:kiszedtétek egyáltalán a gyujtást a blokkból ellenőrzés céljából?Láttad a fogaskerekeket?Jó a membrán a gyujtáson?Az elosztó tengelyén fix a jeladó?Minden kontakt ok?Vagy végig csak találgattunk?
-első alkalommal ki lett szedve a gyújtás a blokkból, a fogaskerékkel nem volt látható gond...
- a trafónál picit áthúz, ezt tegnap láttuk sötétben,
- az elosztó tengelyén elég fix a jeladó

Posted: Wed Sep 28, 2005 6:32 pm
by trafo2000
Nna akkor oksa.Az áthúzást meg nem nagy dolog megszüntetni. :wink:

Posted: Wed Sep 28, 2005 6:46 pm
by gizmo
trafo2000 wrote:Nna akkor oksa.Az áthúzást meg nem nagy dolog megszüntetni. :wink:
most is pöccre indult. áthúzást kábelcserével szüntetjük meg alapesetben, nem?

Posted: Thu Sep 29, 2005 12:22 pm
by trafo2000
gizmo wrote:
trafo2000 wrote:Nna akkor oksa.Az áthúzást meg nem nagy dolog megszüntetni. :wink:
most is pöccre indult. áthúzást kábelcserével szüntetjük meg alapesetben, nem?
Igen de találkoztam már hibás gyujtótekercsel is.

Posted: Fri Oct 07, 2005 8:16 am
by trafo2000
Mi a helyzet?

Posted: Fri Oct 07, 2005 9:49 am
by CAPRI-3
poccre indul:)

Posted: Fri Oct 07, 2005 12:26 pm
by gizmo
ja :f:

Posted: Fri Oct 07, 2005 1:19 pm
by trafo2000
:? Na ebből már tudok mindent.