Page 4 of 4

Posted: Sun Apr 22, 2007 2:26 pm
by Iván
fú-de naggyon dur-va! 8)

Posted: Sun Apr 22, 2007 2:39 pm
by szszaby
Gratula a géphez!

Posted: Sun Apr 22, 2007 7:16 pm
by Pudva
gigford wrote:
TÉCSÉ wrote::ru: :fcp04: :smt023
Granulálok !!!
Májusban látható lesz Tökölön :?: :idea: :?:
Koszi!
Igen, ott leszunk :)
Akkor gyorsulunk 1et igaaaaz ;)

Posted: Sun Apr 22, 2007 8:02 pm
by Tibi
Keménység, gratula !
Milyen lett a masina ?

Posted: Sun Apr 22, 2007 8:23 pm
by TÉCSÉ
Pudva wrote:
gigford wrote:
TÉCSÉ wrote::ru: :fcp04: :smt023
Granulálok !!!
Májusban látható lesz Tökölön :?: :idea: :?:
Koszi!
Igen, ott leszunk :)
Akkor gyorsulunk 1et igaaaaz ;)
Mármint lassulsz , PudváTCSka :?: :wink: :twisted: :idea: :?:

Posted: Sun Apr 22, 2007 8:49 pm
by Bogyo28
szép a szerkezet! valami egyéb infó még, pl élmény a kipróbálásról vagy valami? én nagyon kiváncsi vagyok!

Posted: Sun Apr 22, 2007 10:12 pm
by Peti
gigford wrote:Na megszuletett az elso magyar nitros capri, volt vele szopas, de eddig mukodik
A nyers brutalitás! :twisted: :)
gigford wrote:Bekerult egy brake line lock(hatso fekkor elzaro)
Illetve beraktuk a rugohaz nelkuli szintertarcsat is, nem veszes utcara, bar egyesben oda kell figyelni, de meg csusztatni is lehet, szoval jo lett

Gratula! :)

Posted: Sun Apr 22, 2007 10:25 pm
by Pudva
TÉCSÉ wrote:
Pudva wrote:
gigford wrote: Koszi!
Igen, ott leszunk :)
Akkor gyorsulunk 1et igaaaaz ;)
Mármint lassulsz , PudváTCSka :?: :wink: :twisted: :idea: :?:
A jobbtól nem szégyen kikapni, és legalább kifigyelem hátulról a tehnikát :wink:

Posted: Sun Apr 22, 2007 10:27 pm
by TÉCSÉ
:smt023

Posted: Mon Apr 23, 2007 12:09 pm
by gigford
Koszi sracok, jelenleg 25lovas shoton van, majd lesz nagyobb is, de ez is akkora elmeny, hogy fulig er a szam :D . Rengeteg mindent kellett elinteznem mult heten, akartam csinalni belsokameras vidijot, de nem maradt idom konzolt csinalni.

Kicsit dus a keverek benzin javara nitrozaskor, de meg mindig jobb mintha elszegenyedne. Meg eleg nyers a dolog, majd Tokolon probalgatok meg par dolgot, allitgatni kell rajta, de biztato. Kellett volna meg 2 nap, hogy jol be tudjam allitani.

Posted: Mon Apr 23, 2007 12:34 pm
by gizmo
végre egy működő nitro-s Capri! 8)
Kiváncsi vagyok mit nyújt... mind élményben, mind gyorsulásban!

Posted: Mon Apr 23, 2007 9:22 pm
by CAPRI-3
gizmo wrote:végre egy működő nitro-s Capri! 8)
Kiváncsi vagyok mit nyújt... mind élményben, mind gyorsulásban!
baszki, itt van a műhelyben plusz 70 lóerő, ami csak rád vár :)
komolyan jelentkezhetnél...

mellesleg gratula gigford, csak így tovább a fejlesztésekben.

Posted: Mon Apr 23, 2007 9:31 pm
by gizmo
teljesen elhavazódtam, de ez itt off...jövőhéten jelentkezem, a héten már nem leszek az országban :(

Posted: Mon Apr 23, 2007 11:40 pm
by Tibi
gizmo wrote: a héten már nem leszek az országban :(
Ön is zélandra megy vagy mi? :)
:?: márha szabad :roll:

Re: nitro

Posted: Mon Feb 11, 2008 12:55 pm
by gigford
Készül a dupla befecsis nitró is, a doboz végeiben lesz egy-egy injektor, a tökéletesebb eloszlás érdekében.
A fuvókák spricnije felfelé fogja tolni a dzsúzt, a doboz belső tetejéről visszaverődve remélhetőleg egyenletesen fog kapni a két-két torok.
Eddig egy fuvóka volt a pillangó előtt, ami a k-jet rossz dizájnja miatt nem képes egyenletesen ellátni minden torkot azonos mennyiségű anyaggal.
P1010958.JPG
P1010958.JPG (66.58 KiB) Viewed 8005 times