Pudva wrote:Nem akarok okoskodónak tünni, de bírní fogja az autó többi része ?
Mert ugye a tiéd is minimum 20-25 éves darab, és biztos van benne még olyan alkatrész ami ugyanennyi idős..?
A motort nemreg ujitottuk fel driverrel, a csapagyak viszonylag jo allapotban vannak,hengerfej oke, a dugattyuk meg a hajtokarok sem mutattak semmi rendellenesseget,uj gyuruk,jo biztosan nem gyari allapotu de azert stabil.
Az eroatvitel: nemsokara veszek uj cossie kuplungszerkezetet(az birja 300loig),szintertarcsam van, a valtobol MT75ot akarok,az is birja a gyurodest, meg a `kisvardai` sper is belemegy az autoba majd.
Meg amint irtam, nem olyan nitro lesz, hogy egyadagban ramegy az 50 vagy 75 lo, hanem vezerelt, aminek az a lenyege, hogy fokozatosan adagolja be az anyagot egyre tobbet ahogy no a fordulatszam.
Ezt ugy kepzeld el,hogy egy ora alatt kellene 5 felest meginnod vagy 5 perc alatt.Melyiket birnad jobban
Akkor nem birja a motor meg az eroatvitel ha egyszerre kapja a cuccot es a hirtelen nagy nyomatektol torogetnek az alkatreszek.
Altalaban V6os motor 75os shotot bir el a nagyobb V6ok 100at is,tehat elvileg birnia kell. Eloszor csak a 25 majd 50es jet lesz benne es ugy folfele, majd meglatjuk hogy reagal ra.
Egy szeria gyari motor kb 0.5-0.6 bar toltonyomast bir el ha utolag turbositjak ez az ertek megvan nitronal is,mennyi ajanlott normal motor eseteben,ami fole nem akarok menni.
Ez igy elmeletileg mind szep es jo, de a puding probaja az eves, majd kiderul :)