sos

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Használt 90%-os is érdekel? Egy faszinger hord ilyeneket külföldről darabját 5 euroért. Nem tudom ilyen extrém méret van-e, de szólok, ha okosabb leszek. Ezt a vonalat én is csak most derítem fel. :wink:
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Dartonit wrote:Használt 90%-os is érdekel? Egy faszinger hord ilyeneket külföldről darabját 5 euroért. Nem tudom ilyen extrém méret van-e, de szólok, ha okosabb leszek. Ezt a vonalat én is csak most derítem fel. :wink:
Simán! 20 eur-ért jöhet azonnal a 4db! 8) nem is extrém méret, a turbón ez volt gyárilag elöl-hátul! :D
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Dartonit wrote:Sziasztok!

Gyors segítségre lenne szükségem! A 9x13-as felni elfér a capri alatt szélesítés nélkül? Van kilátásban olcsón.
Ez lenne az:

Image
hátul elfér keményebb gátlóval. nekem ilyen van fenn 8 colos + 25 mm pogi, ami pont 9 col...

elölre nem jó...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

gigford wrote:
Dartonit wrote:Uff. Basszus. Köszi. :oops:
Akkor felejtős.

A szállítási költséget az Usaból számoltam, ugyanis haverom cége onnan importál, úgyhogy a szállítási költség stimmel volna, dehát... :cry:
A minilite angol ceg sztem :roll: de nem vagyok benne biztos
A felni is angliaban van, anglian beluli postara ir 10fontot...az a megteveszto,hogy odairja, hogy worldwide postazza aminek konnyen bedolhet az ember ha nincs otthon ebayben, de arra kulon ajanlatot kell kerni melyik orszagban mennyi, es akkor jon ra meg az ado+ba.. :(
ha angliából jön akkor nincs adó. nekem az usa-ból jött a 4 felni, ami nagyon hasonlít a minilite-ra. 40 volt a posta az usa-ból, 10 a vám, és igy megállt a 4 felni 140-be. a minilite angliából kb 220 lenne a 4 db, vadi uj. itthon lehet kapni ats classic-ot 8x13-at, de annak is 54 darabja... Én már utánnajártam ennek nem is olyan régen...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Sürgősen kellene egy kép nekem a gyári fekete jobbos tükörről.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Image
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

thx!
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
prefect
szerszámadogató
Posts: 38
Joined: Thu Jan 27, 2005 1:57 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

benzines az olaj, hogy is van ez?

Post by prefect »

Hali!
Mint már többen is olvashattátok, problémám adódott, segítségre lenne szükségem. Valamilyen úton-módon benzin szagú az olaj, AC pumpa cserélve sokadszor. Sajnos én nem nagyon vagyok otthon a motorokban ezért kérdezősködtem ismerősöktől. Felmerült hibaforrások: a karbi (1.3 helyett 1.6 van fenn, rudazata is kissé avétos.) és a dugattyú olajlehúzó gyűrű.
Bocs ha hülyeséget írtam....
Ha van valami tippetek mit kéne tenni, azt ne tartsátok magatokban!!
Viszont 1.3 -as karbi ha az a baja ha nem, akkor is kellene nekem... :oops:
köszi
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: benzines az olaj, hogy is van ez?

Post by Bogyo28 »

prefect wrote:Hali!
Mint már többen is olvashattátok, problémám adódott, segítségre lenne szükségem. Valamilyen úton-módon benzin szagú az olaj, AC pumpa cserélve sokadszor. Sajnos én nem nagyon vagyok otthon a motorokban ezért kérdezősködtem ismerősöktől. Felmerült hibaforrások: a karbi (1.3 helyett 1.6 van fenn, rudazata is kissé avétos.) és a dugattyú olajlehúzó gyűrű.
Bocs ha hülyeséget írtam....
Ha van valami tippetek mit kéne tenni, azt ne tartsátok magatokban!!
Viszont 1.3 -as karbi ha az a baja ha nem, akkor is kellene nekem... :oops:
köszi
még mindig azt a tartom, hogy nem értem hogy lehet az olaj benzines bármi karbi hiba miatt. Hol tud a benya belefolyni a benzinbe a karbiból???? :?:

én inkább gyűrűre szavaznék inkább... :cry:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Én olajat cserélnék. Ha híg lötty zúdul ki, akkor benzines, ha nem, akkor behaluzzátok a benzinszagot :-)
Hol szagoljátok meg az olajat? A motor fölé hajolva, a betöltőn át? Mert akkor a karbi szagát érzed :-) Ha füstöl is, akkor gyűrű, de csak ha kék füst! Fekete füstnél sok anyagot kap! Nagyon könnyen lehet, hogy gáz az ötletszerűen nagyobb karbi. Pont most tanultam egy igen tiszteletreméltó karbi gurutól, hogy pár század miliméterrel nagyobb fúvókaátmérő már nagy baj lehet. Mi ezt most tapasztaltruk Lanttal élőben egy 32/36DGAV weberen, amiben a gyári Capri helyett Lada fúvókák voltak. 135/130as méret helyett 125/150 volt bent... elég volt ahoz, hogy az autó 17et egyen és sehyohgy ne menjen... Most kb 120LE-t tudhat, legalábbis a Mitsumat (113LE 1,6) lenyomja :-) Szal ennyit számít :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
prefect
szerszámadogató
Posts: 38
Joined: Thu Jan 27, 2005 1:57 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Post by prefect »

Szaglászás a nívó pálca végén történt, nem hiszem hogy behaluznám mivel többen is érezzük. Nemrég ment át különben a műszakin, előtte volt szerelőnél, aki a 2.-ik ac pumpát cserélte( én vettem meg hozzá, origin volt) és akkor is a leengedett olaj híg volt. Ő azt mondta, hogy a karbi miatt !szivatót! használni tilos. Gondolom mert több benzint kaphat, és motorleállításnál az ?lecsurog? vagy passz.

Hát azóta szivatót nem használok van szép új ac-m is de továbbra is"valami bűzlik Dániában" Amúgy kicsi benyószag van az utastérben is...
Füst fehér a gép megy, erő van benne. Tanácstalan vagyok. :(
Capri2.0
márokosanistudnézni
Posts: 74
Joined: Fri Sep 29, 2006 9:14 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc
Contact:

Post by Capri2.0 »

Üdv!
Nem találtam kérdésemre megfelelő topicot, és azért teszem fel itt.
A kérdés az lenne, hogy a 2000-es GT4 mibe különbözik a "sima" 2000-estől. Elsősorban teljesítmény szempontjából érdekelne.
Köszi Mindenkinek! :ru:
Ford Capri 2.0 1982
3 CAPRI van Miskolcon:)
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Capri2.0 wrote:Üdv!
Nem találtam kérdésemre megfelelő topicot, és azért teszem fel itt.
A kérdés az lenne, hogy a 2000-es GT4 mibe különbözik a "sima" 2000-estől. Elsősorban teljesítmény szempontjából érdekelne.
Köszi Mindenkinek! :ru:
Teljesítmény szempontjából semmiben. Minimális eltérések voltak a felszereltségében az L/GL-hez képest annyi volt a változás, hogy 6órás műszeregységet kapott meg ott vannak a matricák amiből két variáns volt. Egyébként a GT4 eredetileg 1600-as és a Zakspeedek homologizálása miatt született.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
Capri2.0
márokosanistudnézni
Posts: 74
Joined: Fri Sep 29, 2006 9:14 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc
Contact:

Post by Capri2.0 »

[quote="proteus]Teljesítmény szempontjából semmiben. Minimális eltérések voltak a felszereltségében az L/GL-hez képest annyi volt a változás, hogy 6órás műszeregységet kapott meg ott vannak a matricák amiből két variáns volt. Egyébként a GT4 eredetileg 1600-as és a Zakspeedek homologizálása miatt született.[/quote]

Köszi az infot. Ment egy PÜ. :roll:
Ford Capri 2.0 1982
3 CAPRI van Miskolcon:)
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

A GT4-es nem is 2000-es hanem csak 1,6-os. Ráadásul egy no poweres kivitel.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Post Reply