Page 4 of 15
Posted: Mon Jan 02, 2006 7:46 pm
by Süni
Képgyűjtögetés közben találtam érdekességeket 2.8-ra :
Capri 280i
Capri Brooklands 2.8i
Capri Tickford (2.8t, Aston Martin építés!)
Posted: Sat Jan 07, 2006 6:48 pm
by Bogyo28
Capripower wrote:Gondolom olvastad a Technikai adatok topikot, úgyhogy a nyers adatoktól megkíméllek. :)
Én egy dombos utcában lakom,(van egy kb. 25%-os része is az emelkedőjének) és egyszer néhány barátommal mentünk haza, és tartottam egy kis nyomatékdemonstrációt. Szépen gurultam felfelé, és akkor beraktam 4.-be. (3-an ültünk az autóban) 400-as fordulat, és az autó gyorsult felfelé! Mire felértünk, kb. 40-50 méter, már 900-at mutatott a ford.számmérő. :)
Egyébként is egy jóállapotban lévő 2.8i-vel hatalmas élmélny autózni. Csak jót tudok mondani!
Egyszer egy panellakásos haverom (én családi házban lakom) megkért, hogy vigyem néhány haverját a pláza parkolóban egy karikát. Mondanom sem kell, hogy mindegyik srác remegő lábakkal, és arcára fagyott vigyorral szállt ki. Menet közben ilyeneket mondtak: B..meg, úristen, ki akarok szállni, stb. Igaz, hogy a parkoló kocsik közt jaszkariztam, ki is hívták a zsernyákat az ottlakók, pedig az egész nem volt több egy röpke negyedóránál.
Egyszer egy barátnőmhöz mentem le vidékre, és szólt, hogy úgy készüljek, hogy 2 és fél óra az út. Nekem nem volt több másfélnél. :)
Azon a nyáron sokat autóztam, és csak egy autó előzött meg, az is úgy hogy bambán gurultam 190-el egy autóúton,8) és ő meg lendületből jött. (egy 3000-es Sigma volt) De 220-nál utolértem, és kicsivel később egy városból kijövet vissza is kellett előznöm.
Nemegyszer versenyeztem éjszaka a városban, pl motorosokkal. Ők a rajtnál egy kicsit lealáztak, de 200-nál már ők voltak csúnyán lemaradva. Igaz már mi is a haverommal pattogtunk egy kicsit a gyorsforgalmin.
Esőben versenyeztem egy új M3-assal. Na ő meg kanyarban mindig lefékezett, amikor én épp elkezdtem szépen adagolni a gázt.
Nagyon sok jó élményem van.
7000-nél jobban nekem sem volt szívem kihuzatni, pedig még nagyon menne 4.-ben is!
Szóval ilyeneket tud ez a gép! :)
Jajj, meg ne haragudjon senki, de nem bírok a rosszabik énemmel

. Szoval itt olvastam, hogy 200 meg senki nem tudott megelőzni. De azért volt vissza kettő árok is benne :) tényleg nem sértegetni akarlak, ismersz, csak ez ugy kijött most belölem. persze én se vagyok jobb, vezetni nem nagyon tudok, de ezt nem tudtam kihagyni, magas labda volt.
Posted: Sun Jan 08, 2006 3:35 am
by Peti
Köszi! Nem, hogy nem tudott megelőzni, de a nyomomba sem ért senki!
Volt benne vissza 2 árok is nem tagadom, de pontosan ott történt nyáron az a bizonyos halálos kimenetelű BMW- s baleset, meg egy másik is ami benne volt a híradóban! Gondolom nem véletlenül...
Posted: Sun Jan 08, 2006 11:01 am
by Nitrobuster
Capripower wrote:Köszi! Nem, hogy nem tudott megelőzni, de a nyomomba sem ért senki!
Volt benne vissza 2 árok is nem tagadom, de pontosan ott történt nyáron az a bizonyos halálos kimenetelű BMW- s baleset, meg egy másik is ami benne volt a híradóban! Gondolom nem véletlenül...
Ezek szerint volt nálad gyorsabb is.
Posted: Sun Jan 08, 2006 1:16 pm
by Bogyo28
Capripower wrote:Köszi! Nem, hogy nem tudott megelőzni, de a nyomomba sem ért senki!
Volt benne vissza 2 árok is nem tagadom, de pontosan ott történt nyáron az a bizonyos halálos kimenetelű BMW- s baleset, meg egy másik is ami benne volt a híradóban! Gondolom nem véletlenül...
egy percig se szabadkozz, és is elcsaptam egyszer egy suzukist a caprival, a teljes oldalát benyomtam a szuzinak a capri csörével, nem voltam tul boldog akkor :?
Posted: Fri Oct 06, 2006 5:56 pm
by Dartonit
Sziasztok!
Az egyik angol oldalon olvastam, hogy úgy lehet legolcsóbban komprssziót növelni a 2.9-esben (kb 10.3:1-re), ha kicseréljük a gyári dugókat a 2.0-ás soros sierra-éra. Régen még volt kép is belinkelve, de már nem érvényes a Webcím. :(
Ez azért lenne szükséges, mert nem akarok nyomatékot veszteni a nagyobb veztengely miatt.
Tud erről valaki bővebbet? Csak mert most van szétborítva a motor, és ha tuning, akkor soha jobbkor...

Posted: Fri Oct 06, 2006 6:03 pm
by Dartonit
Sziasztok!
Az egyik angol oldalon olvastam, hogy úgy lehet legolcsóbban kompressziót növelni a 2.9-esben (kb 10.3:1-re), ha kicseréljük a gyári dugókat a 2.0-ás soros sierra-éra. Régen még volt kép is belinkelve, de már nem érvényes a Webcím. :(
Ez azért lenne szükséges, mert nem akarok nyomatékot veszteni a nagyobb veztengely miatt.
Tud erről valaki bővebbet? Csak mert most van szétborítva a motor, és ha tuning, akkor soha jobbkor...
A cologne:
A sierra:

Posted: Fri Oct 06, 2006 6:58 pm
by Nitrobuster
Dartonit wrote:Sziasztok!
Az egyik angol oldalon olvastam, hogy úgy lehet legolcsóbban kompressziót növelni a 2.9-esben (kb 10.3:1-re), ha kicseréljük a gyári dugókat a 2.0-ás soros sierra-éra. Régen még volt kép is belinkelve, de már nem érvényes a Webcím. :(
Ez azért lenne szükséges, mert nem akarok nyomatékot veszteni a nagyobb veztengely miatt.
Tud erről valaki bővebbet? Csak mert most van szétborítva a motor, és ha tuning, akkor soha jobbkor...
A cologne:
A sierra:

Sajna a pintónak, csak 90,8-as a dugója a DOHC-nak meg 86-os úgy, hogy egy kicsit lötyögne a 2,9-es hengerében ( 93mm) Én inkább a sima 2,8-as dugóra gondolnék.
Posted: Fri Oct 06, 2006 8:31 pm
by Dartonit
Nitrobuster wrote:Én inkább a sima 2,8-as dugóra gondolnék.
Az faragás nélkül belemegy?
Posted: Sat Oct 07, 2006 11:25 am
by Nitrobuster
Dartonit wrote:Nitrobuster wrote:Én inkább a sima 2,8-as dugóra gondolnék.
Az faragás nélkül belemegy?
Persze, hogy jó bele, de arra nem mernék megesküdni, hogy szintbe is fog járni.
Posted: Sat Oct 07, 2006 11:41 am
by Dartonit
Nitrobuster wrote:arra nem mernék megesküdni, hogy szintbe is fog járni.
Mondjuk arra én se. Úgy néz ki marad a hengerfej porolás. Csakhát azzal 120 alatt tuti nem jövök ki. :(
Posted: Sun Oct 08, 2006 9:29 pm
by Nitrobuster
Dartonit wrote:Nitrobuster wrote:arra nem mernék megesküdni, hogy szintbe is fog járni.
Mondjuk arra én se. Úgy néz ki marad a hengerfej porolás. Csakhát azzal 120 alatt tuti nem jövök ki. :(
Most már tudom, hogy szintbe fog járni.

Posted: Mon Oct 09, 2006 2:53 pm
by gigford
Dartonit
A nagyobb tengely miatt nem lehet levetetni a hfejbol?
Posted: Mon Oct 09, 2006 3:47 pm
by Dartonit
Lehet, nem hiszem, hogy belenyitna a dugóba, csak azt olvastam hogy olcsóbb más típusú dugót belerakni, ami időközben kiderült hogy vakvágány. (legalábbis abból a típusból) :?
Posted: Mon Oct 09, 2006 6:55 pm
by Nitrobuster
gigford wrote:Dartonit
A nagyobb tengely miatt nem lehet levetetni a hfejbol?
Le lehet szedni a hfejből, csak ha nagyon nagyot nyit a szelep akkor zsebeket kell csinálni a dugóra.