picit elmaradtam a mesélgetéssel, mert zajlik otthon egy kis házfelújítás, és sajna nem értem rá a Capriról irogatni. Ellenben az utóbbi hónapban intenízven használtam a kocsit, van némi tapasztalatom vele, ezért visszafogottan csak annyit mondanék róla: ÜBERFASZA DOLOG CAPRIT VEZETNI!!!!
Iszonyat jó kocsi! Oke, a 2 l V6-os nem egy erőgép, de mint egy jó traktor, ha elkezd húzni, akkor megy rendesen. 195/50-es téligumik vannak rajta, úgy fekszi az utat, mintha sínen menne! 1500-os fordulatnál már 4-esbe rakom (kb 50) és onnantól már lehet hajtani..
Tapasztalatok: 1300 km után a fogyasztásom 12.6 liter. Ez sokkal jobb, mint vártam, lévén, hogy 50 %ban munkába járáshoz használtam, ami gyakorlatilag városi közlekedésnek felelt meg, kb. 600 km-et meg autópályán mentem. Az autópályán ha egyedül vagyok, addig nyomom, amíg bírja (kb. 175), ha baratosnéval, akkor olyan 140-150-160-ig (amíg nem síkit). Mondjuk nem a sebesség érzet miatt síkit - nem igazán lehet észre venni - csak ha ranéz az órára, beparázik. Nők....

Pár hete pont budán voltam, amikor az a brutál havazás elkapott, hát, az nagyon gáz volt...Téli gumi ide, téli gumi oda, csúszkált a segge a latyakos úton. Leggázabb az volt, amikor egy piros lámpánál történő megállás után el akartam indulni, és a kocsi meg nem moccant - ja, enyhe emelkedőn álltam meg - csak állt egy helyben, és pörögtek a kerekek. Már azt hittem, szépen hátracsúszok a mögöttem álló Audinak, amikor végre elkezdett előre megindulni az emelkedőn 0,5 km/h-ás sebességgel. További gáz volt, hogy semmit nem láttam a kocsiból: ugye baromira havazott, a hátsó szélvédőfűtés kb. 20 perc után éreztette hatását (normális ez?! - a Twingóban 2-3 perc, és okes, párának annyi) az oldalablakokon alig láttam ki, a külső tükörben meg végképp nem láttam semmit (kicsi sport tükör és párás is volt).
Okultam a dologból, így miután hazamentem, egyből beraktam 80 kiló Baumit Uniputz vakolatot a csomagtartóba...A jobb kilátás érdekében meg lehet, hogy beszerzek egy "télitükör szettet", azaz télen a kis sport tükröket lecserélem a klasszikus Capri tükörre - ha még fűthető tükör is lenne...). A hátsó szélvédőfűtéssel nem tudom mit lehet kezdeni, bár ha szerencsém van, annak a hatákonyságán is tudok vhogy javítani.
De barkinek van valami tapasztalata, jó ötlete a capri "téliesítéséhez" azt örömmel fogadom! Nem lenne hátrány, ha télen is biztonságosan használható lenne a gép. Tudom, első körben a 195-ös gumiktól kellene megválni, és 175 - 185-eseket rárakni. Na, talán jövőre...