Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by TÉCSÉ »

KÖSZI TIBI :ru:
Pont ezekre a halakra gondoltam.....
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

TÉCSÉ wrote:KÖSZI TIBI :ru:
Pont ezekre a halakra gondoltam.....
Mért baj az ha valaki szereti magával vinni. :D
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Azt hiszem én voltam az egyik legnagyobb ellenzője a más márkájú moci Capriba való szerelésének, de 20ezerért nem bírtam otthagyni, és a hangjától kivert a víz. De hát ez még mindig jobb mint a Toyota ( bocs szszaby :D :wink: ).
És mivel már ki van taposva előttem az út, indul a Vényóc projekt. :ba:

Image
Image
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Toyotát én sem raknék bele.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Dartonit wrote:Azt hiszem én voltam az egyik legnagyobb ellenzője a más márkájú moci Capriba való szerelésének, de 20ezerért nem bírtam otthagyni, és a hangjától kivert a víz. De hát ez még mindig jobb mint a Toyota ( bocs szszaby :D :wink: ).
És mivel már ki van taposva előttem az út, indul a Vényóc projekt. :ba:
Ez Rover?
Egyébként Gratula. Várjuk a részleteket. Először is a mociról valamit :)
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Aha, Rover. Egyenlőre 3.5 V8 160 Le-vel, de LandRoveresek mondták, hogy a 3.9-es furatnöveléssel, és dugócserével megoldható viszonylag olcsón, egyébként teljesen ugyanaz a két moci. A későbbiekben még majd sportveztengely(ez még nincs meg), négytorkos karbi (asszem Pontiacról van), kompressziónövelés, szívótoroknagyobbítás és az kb 230 ló. Nem tudom igaz-e, de ha a fele is igaz, már elégedett leszek. Még arra leszek kiváncsi, hogy pontosan hány kiló lehet a blokk, mert fene könnyűnek tűnik. (a sierracorneren 150-nek írják) :smt017
Legalább jót tesz a súlyelosztásnak.
Szszaby remélem nem haragszol, ezt nem tudtam kihagyni. :wink:
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Ássatok el de ez nem alu blokk?
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Igen.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Dartonit wrote:Igen.
Aham, a súy miatt kérdeztem, ugy rémlett , hogy az. Milyen váltóval paszzol? Mennyire kell faragni, hogy be lehessen pattintani a mocit? Ja és persze képeket az átépítésről :)
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

A váltó majd egy ötsebességes szintén rover(LT77), egy hibrid a kardánnal. A hátsó híd szerintem, marad az eredeti, bár abból is tudok roverét, de az túl hosszú, és ahogy a tulaját ismerem, lehet, hogy csak dörzshajtás van benne.
Megfaragni a motor-, és váltótartó bakot kell (azt sem nagyon), úgyhogy annyira nem vészes, pláne hogy kasznizás alatt van, úgyhogy meg tudjuk tenni vele amit meg kell tenni. De ha elakadnék, bartátomnak szintén ilyen átalakítása van, róla mindent le tudok koppintani.
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Ja, képek természetesen lesznek!! :D
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Ha mar venyoc, nem erne meg valami izmosabbat beletenni?
Nem tudom mennyiert jutottal hozza ehhez a roverhez, de viszonylag megfizetheto aron szokott lenni bontott motor valtostul 250-300lo korul alapallapotban.

Boven eleg az a 200lo koruli teljesitmeny utcara szo se rola, csak ha mar lud akkor legyen kover :)
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Ebben igazad van, de 20 ezer forintért szerintem nagy vásár volt, pláne, hogy házhoz is hozták. :wink:
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Meghát az sem utolsó szempont, hogy 80 kg-al könnyebb mint egy jóval (mondjuk 100 lóval) izmosabb öntvény V8. :)
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Dartonit wrote:Ebben igazad van, de 20 ezer forintért szerintem nagy vásár volt, pláne, hogy házhoz is hozták. :wink:
Oke, nem szoltam :)
Locked