Süni wrote:
Bakker ! 130-ból itthon van ? Akkor mégsem rakom az Angol hidat az utcai alá ! 8)
Nem értelek Süni mester, lehet mert most keltem fel.
Van mindkétféle hidam, és most akarok cserélni az utcai autómon, mert kattog a difi. Gondoltam berakom az Angol hidat alá, de ha ilyen olcsó hozzá a sper, akkor mégiscsak az megy a versenyautó alá.
gigford wrote:Ha jol emlekszem, anno ugy volt annyi a kisvardai sperr, hogy rendelni kellett vagy 5ot.
Lehet hogyha Elvis odallit es ker 1et, akkor meg se csinalja vagy csak jo dragan. Jol gondolom?
mai arfolyamon(hogy ilyen eros a forint ) ez csak kb 130ezerFt mire hazaer.
Sose ertettem, hogy atlasba valo miert dragabb joval, mint angol hidba...talan mert jobban elterjedt igy tobbet tud akasztani a quaife...
Hát nem tudom. Az a baj, hogy én nagyon nem értek hozzá, hogy mi van a diffiházon belül.
Szóval én így külön cuccokat nem nagyon akarok berendelni. Nekem valami profi kéne, akihez elvihetem, és megcsinálja.
Megkérdezném ezt a kisvárdai céget.
Más nincs is kishazánkban aki ilyet építene?
gigford wrote:Ha jol emlekszem, anno ugy volt annyi a kisvardai sperr, hogy rendelni kellett vagy 5ot.
Lehet hogyha Elvis odallit es ker 1et, akkor meg se csinalja vagy csak jo dragan. Jol gondolom?
mai arfolyamon(hogy ilyen eros a forint ) ez csak kb 130ezerFt mire hazaer.
Sose ertettem, hogy atlasba valo miert dragabb joval, mint angol hidba...talan mert jobban elterjedt igy tobbet tud akasztani a quaife...
Hát nem tudom. Az a baj, hogy én nagyon nem értek hozzá, hogy mi van a diffiházon belül.
Szóval én így külön cuccokat nem nagyon akarok berendelni. Nekem valami profi kéne, akihez elvihetem, és megcsinálja.
Megkérdezném ezt a kisvárdai céget.
Más nincs is kishazánkban aki ilyet építene?
A gond az, hogyha olyan hidad van amibe meg hazai iparos nem gyartott sperrt akkor draga lesz. Tok mindegy kihez viszed.
Egy dbot legyartani nagy koltseg, a befektetett melo csak tobb db eseten terul meg illetve jar jo haszonnal.
Deritsd ki eloszor milyen hidad van, azutan lehet tobbet okoskodni, hogyan tovabb.
gigford wrote:Ha jol emlekszem, anno ugy volt annyi a kisvardai sperr, hogy rendelni kellett vagy 5ot.
Lehet hogyha Elvis odallit es ker 1et, akkor meg se csinalja vagy csak jo dragan. Jol gondolom?
mai arfolyamon(hogy ilyen eros a forint ) ez csak kb 130ezerFt mire hazaer.
Sose ertettem, hogy atlasba valo miert dragabb joval, mint angol hidba...talan mert jobban elterjedt igy tobbet tud akasztani a quaife...
Ha elsőre egyet kérsz az lehet hogy többe kerül, mert első darab, gondolom a CNC programozás stb. a többi már nem annyira vészes. de Retep-ék is most akarnakl csináltatni, ugy már egyszerübb a dolog.
az angol híd nekem szemre kissebbnek tünik, de mintha Nitro mondta volna hogy most van valami akció a quaife-nél az angol hídba való sperr majdnem fele áron van...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
És mi van azzal a (Mezőtúri?!) címmel amiről még régebben (tavaly) szó volt? Úgy volt, hogy ha összejön egy pár capris ilyen igénnyel, kb 50é megcsinálják darabját zsír alkatrészekből. Azé' tudom, mert nekem is lenne rá igény.
daniv6 wrote:És mi van azzal a (Mezőtúri?!) címmel amiről még régebben (tavaly) szó volt? Úgy volt, hogy ha összejön egy pár capris ilyen igénnyel, kb 50é megcsinálják darabját zsír alkatrészekből. Azé' tudom, mert nekem is lenne rá igény.
én ugy emlékszem hogy nem minden uj benne, egy meglévő difiből csinálná, és abbol nem nagyon van jó...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
daniv6 wrote:És mi van azzal a (Mezőtúri?!) címmel amiről még régebben (tavaly) szó volt? Úgy volt, hogy ha összejön egy pár capris ilyen igénnyel, kb 50é megcsinálják darabját zsír alkatrészekből. Azé' tudom, mert nekem is lenne rá igény.
én ugy emlékszem hogy nem minden uj benne, egy meglévő difiből csinálná, és abbol nem nagyon van jó...
Én is erre emlékszem, de anno ha jól emlékszem Gigford hozta fel az ötletet, de ő már beújított egy torzenest.
Na, az lesz az. El kell vinni a diffit, és a bolygórészt rakja ki új alkatrészekkel. És ez csak 50. Valami ilyesmit kéne kitalálni, mert a 100 meg 130ezer azé' kicsit durva.
daniv6 wrote:Na, az lesz az. El kell vinni a diffit, és a bolygórészt rakja ki új alkatrészekkel. És ez csak 50. Valami ilyesmit kéne kitalálni, mert a 100 meg 130ezer azé' kicsit durva.
Hát ha 130-ból tudnék atlas difihez nem lenne drága. Sajna a Kisvárdai emberke már nem csinál ilyen olcsón, de mondjuk egy páran megint összejönnénk akkor lehetne némi kedvezményt kérni.
daniv6 wrote:És mi van azzal a (Mezőtúri?!) címmel amiről még régebben (tavaly) szó volt? Úgy volt, hogy ha összejön egy pár capris ilyen igénnyel, kb 50é megcsinálják darabját zsíralkatrészekből. Azé' tudom, mert nekem is lenne rá igény.
Ez nem stimmel, olyanról nem volt szó, hogy zsír alkatrészekből. 50ért nem lehet csodát várni, nem lenne olyan mint a kisvárdai, de opcióként megvan.
A gyári difit alakítaná lamellásra, garanciával.
Ha van legalább 3 ember akkor lehet nála jelentkezni.