Page 5 of 12
Re: Dozer Cossija
Posted: Sun May 04, 2008 10:12 am
by Árpi
Süni wrote:ittyu wrote:Süni wrote:A Ford-nál még oly probléma is adódik, hogy 1981-ben, vagy 82-ben leégett a központi alkatrészraktár, és onnantól már csak a futó típusokhoz indították újra az alkatrészgyártást.
ahhoz képest mk1 sierához luf_sz sincs.pláne meg xr4hez. :(
Ennek nem a leégés a nyitja, hanem az eu által kötelezővé tett 8 év.
Meg , hogy az eu ford vezetése kocsog

Re: Dozer Cossija
Posted: Mon May 05, 2008 5:01 am
by gofi2
Félelmem egyre csak nő!
Ha erre kell készülni egy cossival. Kérdem én akkor mennyire éri meg venni egyet 160 körül adnák, vagy venni egy lomot és nekiállni?
Mindenesetre köszönöm ezt a tanulságos témát!

Re: Dozer Cossija
Posted: Tue May 06, 2008 11:12 pm
by ittyu
megkérdezem mert már rég foglalkoztat.milyen volt az autó?jónak tűnt a motor?nem csörgött meg stb.nem ez az első géped, nem tünt fel semmi?én még ilyet nem is hallottam 24v-ről.vagy sz_r vagy jó.ezek szerint ez szar volt??vagy nem értek semmit.

Re: Dozer Cossija
Posted: Tue May 06, 2008 11:42 pm
by Dozer
Abszolút tökéletes volt a gép, úgy járt mint a doxa, semmi csörgés, zörgés nem utalt hibára...
Re: Dozer Cossija
Posted: Wed May 07, 2008 1:06 am
by capriv6
Honnan találtál magadnak alkatrészt?
Megvan már mindened hozzá?
Mibe kerültek az alkatrészek?(mi menyi volt?)
THX
Re: Dozer Cossija
Posted: Wed May 07, 2008 7:32 am
by Dozer
Angliából lehet már csak alkatrészeket szerezni és kb 200e az ára
Re: Dozer Cossija
Posted: Wed May 07, 2008 9:18 am
by Bogyo28
Dozer wrote:Angliából lehet már csak alkatrészeket szerezni és kb 200e az ára
ezt mondjuk cáfolnám, mert Süni olcsobban szerezte itthon mint amennyiért angolból jött volna. de a kb 200 pénz az nagyjából jó...
Re: Dozer Cossija
Posted: Wed May 07, 2008 9:43 am
by Dozer
Dugó ügyben még mindig semmi Bogyó?
Re: Dozer Cossija
Posted: Wed May 07, 2008 10:27 am
by Bogyo28
Dozer wrote:Dugó ügyben még mindig semmi Bogyó?
sajna semmi... :( :(
Re: Dozer Cossija
Posted: Wed May 07, 2008 11:56 am
by ittyu
Dozer wrote:Abszolút tökéletes volt a gép, úgy járt mint a doxa, semmi csörgés, zörgés nem utalt hibára...
akkor van 1olyan csúnya megérzésem, hogy én is bele kell majd nézzek a motorba. :?
Re: Dozer Cossija
Posted: Wed May 07, 2008 7:13 pm
by gofi2
Ha nem volt hangja hogy jött, hogy szétszedd? Vagy egy idő után automatikusan belenéz az ember?
Re: Dozer Cossija
Posted: Wed May 07, 2008 7:52 pm
by Hattyu
gofi2 wrote:Ha nem volt hangja hogy jött, hogy szétszedd? Vagy egy idő után automatikusan belenéz az ember?
Amint Dozer írta is már sokszor,"új" autót épít és ezért szedte szét a motort is és újítja fel.
Re: Dozer Cossija
Posted: Wed May 07, 2008 8:04 pm
by Dozer
Kösz a választ hattyú..

Re: Dozer Cossija
Posted: Wed May 07, 2008 8:14 pm
by Hattyu
Dozer wrote:Kösz a választ hattyú..

Nincs mit

Re: Dozer Cossija
Posted: Wed May 07, 2008 9:30 pm
by Bogyo28
Hattyu wrote:gofi2 wrote:Ha nem volt hangja hogy jött, hogy szétszedd? Vagy egy idő után automatikusan belenéz az ember?
Amint Dozer írta is már sokszor,"új" autót épít és ezért szedte szét a motort is és újítja fel.
meg talán azért, mert gyárilag 100 ezrenként kellene vezérlést cserélni. ha veszel egy mocit 100 körül, min van benne 160 ezer km. szóval az összes olcso moci vezérlés cserés. de beszereléssel és vezérlés cserével kb 400-ból van egy zsír mocid, 225 ló körül, amihez alig kell átalakítani valamit. ennél olcsobban ennyi lovat nehéz összehozni...