Page 5 of 24
Re: Marci Caprija
Posted: Tue Nov 16, 2010 1:45 pm
by gizmo
jó képek, nekem is az üzletek előtti "retró" kép tetszik a legjobban

Re: Marci Caprija
Posted: Tue Nov 16, 2010 2:09 pm
by tomtom
zsír a küszöbdíszléc. miről van újítva?
Re: Marci Caprija
Posted: Tue Nov 16, 2010 8:14 pm
by levelboss
tomtom wrote:zsír a küszöbdíszléc. miről van újítva?
Homasitás, méterben vehető gagyi cucc... de még ez a legkevésbe feltűnően gagyi a kocsin.
Ideje lenne foglalkoznom az autómmal...

Re: Marci Caprija
Posted: Thu Mar 17, 2011 1:50 pm
by levelboss
Ritkán írok az autóról, mert ritkán történik vele valami... de most úgy tűnik lesz vmi.
A szitu az, h most végzek a fősulin, gépészen, és ugye kell vmi szakdogát összehozni, és mindenképp szerettem volna összehozni a szükségest a hasznossal, és az tűnt a legjobb megoldásnak, hogy csináljunk vmit a gazdaságosabb üzemeltetés elérése érdekében... mert sose fogyasztott annyit az autó, amennyit szerettem volna... meg mostanában kezdett eléggé elegem lenni a k-jetből, mert többször megszivatott... Ugyh végül úgy alakult, h átépítjük a 2.8-ast K-jetről EFI-re. Konkrétan a 2.9-es injektorokkal, és ECU-val, map szenzorral lesz összehozva, és hála Istennek lett elég könnyen 2.8 EFI szívósor, meg pillangószelep, meg gyújtás is, úgyhogy még farigcsálni sem kell, aminek külön örülök.
Persze meg kell említenem Bogyó úr segítőkészségét, aki nélkül biztos nem menne!
Szóval ma került hozzám pár cucc, amiket meg kell pucolásznom... és mivel úgy is dokumentálnom kell mindent a szakdoga miatt, ezért lehet, h rakok föl ide is képeket... ha lesz rá energiám.
És mivel meg szerettem volna venni egy nagyon szép kis MKI Fiestát, amiről aztán jól lecsúsztam, úgyh úgy döntöttem, h inkább abból a pénzből rendbe rakok a kocsin egy-két dolgot... aztán a végén talán még egy egész jó autó lesz belőle...

Re: Marci Caprija
Posted: Fri Mar 18, 2011 12:43 am
by daytona
Sok sikert a projekthez!! Egyebkent a Bankin vegzel? Akkor irigyellek, en tavaly szeptemberben kezdtem

Re: Marci Caprija
Posted: Fri Mar 18, 2011 12:47 am
by levelboss
Ja a bánkin végzek... elég izgi, hogy mást ne mondjak...
Neked meg sok kitartást... gondolom nem kell ehhez se hozzátennem semmit...

Re: Marci Caprija
Posted: Fri Mar 18, 2011 1:04 am
by nyujoe
daytona wrote:Sok sikert a projekthez!! Egyebkent a Bankin vegzel? Akkor irigyellek, en tavaly szeptemberben kezdtem

...ha van tárgy vagy tanár amihez, akihez segítség kell szólj, hátha tudok

Re: Marci Caprija
Posted: Fri Mar 18, 2011 1:07 am
by proteus
Az se ma volt amikor Bánki logot akartam csináltatni a felnikupakokra...

Re: Marci Caprija
Posted: Fri Mar 18, 2011 1:08 am
by daytona
nyujoe wrote:daytona wrote:Sok sikert a projekthez!! Egyebkent a Bankin vegzel? Akkor irigyellek, en tavaly szeptemberben kezdtem

...ha van tárgy vagy tanár amihez, akihez segítség kell szólj, hátha tudok

Oooooo, lassuk csak......

Ok, koszi!!

Szenvedni kell vele, de egyelore meg mindennel tudok haladni.
Re: Marci Caprija
Posted: Fri Mar 18, 2011 1:09 am
by daytona
levelboss wrote:Ja a bánkin végzek... elég izgi, hogy mást ne mondjak...
Neked meg sok kitartást... gondolom nem kell ehhez se hozzátennem semmit...

Koszi!! Hat nem, nyomatom ezerrel. Melo mellett van mit csinalni...

Re: Marci Caprija
Posted: Fri Mar 18, 2011 1:10 am
by daytona
proteus wrote:Az se ma volt amikor Bánki logot akartam csináltatni a felnikupakokra...

Te is, fiam Brutus?

Re: Marci Caprija
Posted: Fri Mar 18, 2011 1:12 am
by proteus
daytona wrote:proteus wrote:Az se ma volt amikor Bánki logot akartam csináltatni a felnikupakokra...

Te is, fiam Brutus?

Az volt nekem a katonaság.

Re: Marci Caprija
Posted: Tue Apr 19, 2011 12:07 am
by levelboss
Na gyerekek, voltam ma teljesítménymérésen a Caprival...

Hát elég szörnyű adatok jöttek ki... amit csak azért nem bánok, mert pont az a célom, h lecseréljem az egészet.
A helyzet az, h valamiért teljesen el van szegényedve a keverékem, ami abban nyilvánul meg, h a lambda értékem 1,1 fölötti csőgázon is, a CO% értékem, meg 0,2 körül van... de hát ugye K-jet... kb örülök, ha működik. A teljesítmény adatok úgy alakultak 4. sebességi fokozatban, h a maximális kerékteljesítményem 4900-on 85,2 PS, a motorteljesítmény maximum 5300-on 117 PS, a max nyomatékom meg 163 Nm 3900-on. A maximális sebességem pedig 6100-as fordulaton 4-ben 173,4 km/h.
Fogyasztást nem tudtunk mérni, de tök mindegy is, ha ilyen szar az egész. A dolgohoz hozzátenném, h kb fél éve volt a kocsi Bandi bánál a K-jettel, amit gázelemzővel lőtt be... sztem nem ezek a CO értékek voltak rajta akkor.
Nagyon kíváncsi leszek, h milyen lesz ezek után az EFI-vel!

Re: Marci Caprija
Posted: Tue Apr 19, 2011 11:38 am
by Pudva
levelboss wrote:Na gyerekek, voltam ma teljesítménymérésen a Caprival...

Hát elég szörnyű adatok jöttek ki... amit csak azért nem bánok, mert pont az a célom, h lecseréljem az egészet.
A helyzet az, h valamiért teljesen el van szegényedve a keverékem, ami abban nyilvánul meg, h a lambda értékem 1,1 fölötti csőgázon is, a CO% értékem, meg 0,2 körül van... de hát ugye K-jet... kb örülök, ha működik. A teljesítmény adatok úgy alakultak 4. sebességi fokozatban, h a maximális kerékteljesítményem 4900-on 85,2 PS, a motorteljesítmény maximum 5300-on 117 PS, a max nyomatékom meg 163 Nm 3900-on. A maximális sebességem pedig 6100-as fordulaton 4-ben 173,4 km/h.
Fogyasztást nem tudtunk mérni, de tök mindegy is, ha ilyen szar az egész. A dolgohoz hozzátenném, h kb fél éve volt a kocsi Bandi bánál a K-jettel, amit gázelemzővel lőtt be... sztem nem ezek a CO értékek voltak rajta akkor.
Nagyon kíváncsi leszek, h milyen lesz ezek után az EFI-vel!

Hol mérette az Úr?
Re: Marci Caprija
Posted: Tue Apr 19, 2011 1:49 pm
by levelboss
Itten e:
http://teljesitmenymeres.hu/a_geprol_es_a_meresrol.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Budakalász...
Jófejek nagyon. A szaki, aki a gépet kezelte, eléggé vágta a k-jetet is, csipázza a régi vasakat... mesélte, h annó épített a ladájába k-jetet, és ő volt vele a király. Aszonta, h "3-ban is füstölt!"
