Page 5 of 22
Posted: Mon Dec 26, 2005 3:44 pm
by Süni
Nitrobuster wrote:Süni wrote:Ja ! És mitől nem rozsdásodna? A Fekete szín csak vmi festék ! Használtan ugyanúgy néz ki mint bármelyik másik !
Nem festék, anyagában ilyen( szürkeöntvény). Eléggé hőkezelt ez láccik rajta. Gyakorlatilag akkor kell cserélni, mikor a bordák már elkoptak.
Egyébként az Amg cl65 merdzsó is ilyen jellegű tárcsákat használ.
Lehet, hogy ezeket is hamisítják :?

.
Ja és rozsdásodik, persze csak annyira, mint a motorban a henger.
Nem viccből mondtam, h festék.....
Nem hiszem, h hamisítanák, Brembo hivatalos képviselettől szerezzük be (Láng).
Posted: Mon Dec 26, 2005 4:09 pm
by Geec MKII
Nitrobuster wrote:Megvannak az új tárcsák

Nagyon komoly!
De ha már itt tartunk szerintem 300km-se fog kibirni.
Mennyiért sikerült hozzájutnod ehez a szépséghez?
Posted: Mon Dec 26, 2005 10:13 pm
by Nitrobuster
Süni wrote:Nitrobuster wrote:Süni wrote:Ja ! És mitől nem rozsdásodna? A Fekete szín csak vmi festék ! Használtan ugyanúgy néz ki mint bármelyik másik !
Nem festék, anyagában ilyen( szürkeöntvény). Eléggé hőkezelt ez láccik rajta. Gyakorlatilag akkor kell cserélni, mikor a bordák már elkoptak.
Egyébként az Amg cl65 merdzsó is ilyen jellegű tárcsákat használ.
Lehet, hogy ezeket is hamisítják :?

.
Ja és rozsdásodik, persze csak annyira, mint a motorban a henger.
Nem viccből mondtam, h festék.....
Nem hiszem, h hamisítanák, Brembo hivatalos képviselettől szerezzük be (Láng).
Állítólag a Kelet-Európában gyártott tárcsákkal szokott baj lenni.
Lefőképpen a bmw-sek panaszkodnak rá ( hamar elvetemedik, betörik),
ezzel elenben a hondások + szeretik. Valaki csak azt mondja, hogy nem szereti a kemény betétet. Hogy mi az igazság az a közeljövőben kiderül.
Ha esetleg meg tudnád mondani, hogy milyen tárcsákkal volt probléma azt nagyon megköszönném.
Posted: Mon Dec 26, 2005 10:15 pm
by Nitrobuster
Geec MKII wrote:Nitrobuster wrote:Megvannak az új tárcsák

Nagyon komoly!
De ha már itt tartunk szerintem 300km-se fog kibirni.
Mennyiért sikerült hozzájutnod ehez a szépséghez?
Ha nem bír ki 300-at, akkor a te kocsid ablakát töröm be vele először. :D
A PÜ + ment.
Posted: Mon Dec 26, 2005 11:41 pm
by Geec MKII
Nitrobuster wrote:Geec MKII wrote:Nitrobuster wrote:Megvannak az új tárcsák

Nagyon komoly!
De ha már itt tartunk szerintem 300km-se fog kibirni.
Mennyiért sikerült hozzájutnod ehez a szépséghez?
Ha nem bír ki 300-at, akkor a te kocsid ablakát töröm be vele először. :D
A PÜ + ment.
Ezt boknak veszem

.
Posted: Tue Dec 27, 2005 8:57 am
by Süni
Nitrobuster wrote:Süni wrote:Nitrobuster wrote:
Nem festék, anyagában ilyen( szürkeöntvény). Eléggé hőkezelt ez láccik rajta. Gyakorlatilag akkor kell cserélni, mikor a bordák már elkoptak.
Egyébként az Amg cl65 merdzsó is ilyen jellegű tárcsákat használ.
Lehet, hogy ezeket is hamisítják :?

.
Ja és rozsdásodik, persze csak annyira, mint a motorban a henger.
Nem viccből mondtam, h festék.....
Nem hiszem, h hamisítanák, Brembo hivatalos képviselettől szerezzük be (Láng).
Állítólag a Kelet-Európában gyártott tárcsákkal szokott baj lenni.
Lefőképpen a bmw-sek panaszkodnak rá ( hamar elvetemedik, betörik),
ezzel elenben a hondások + szeretik. Valaki csak azt mondja, hogy nem szereti a kemény betétet. Hogy mi az igazság az a közeljövőben kiderül.
Ha esetleg meg tudnád mondani, hogy milyen tárcsákkal volt probléma azt nagyon megköszönném.
Renault Megane 2.0 16v Coupe
Honda Civic 1.6 VTi 160LE (Ennél ott kezdődött a probléma, h amit a katalógus írt az autóhoz, annak semmi köze nem volt hozzá)
Posted: Tue Dec 27, 2005 9:36 am
by Nitrobuster
Köszi szépen
Posted: Tue Dec 27, 2005 11:22 am
by Süni
A Megane-ét megtaláltam, holnap lefényképezem, mert otthon hagytam a gépet....

Posted: Wed Dec 28, 2005 10:23 am
by Süni
Itt a kopófelület, sajnos a kép nem adja teljesen vissza, de tele van hajszálrepedésekkel :
http://img.tar.hu/suni25/size2/18474764.jpg
http://img.tar.hu/suni25/size2/18474762.jpg
Oldalról, a kép közepén látszik, hogy a gyári berovátkolásnál elindul az agy felé repedés :
http://img.tar.hu/suni25/size2/18474761.jpg
http://img.tar.hu/suni25/size2/18474760.jpg
És egy teljes kép, ugyanúgy rozsdásodik mint bármilyen más tárcsa, pedig újonnan ez is fekete volt, tehát nem anyagában fekete !!
http://img.tar.hu/suni25/size2/18474757.jpg
Üzletünkben bármikor megtekinthető !
Posted: Wed Dec 28, 2005 8:48 pm
by trafo2000
A brembo féktárcsától nem ezt várná az ember,nem értem.Ez egy vezető cég.Nem lehet hogy csak valami spéci saját betéttel szerelhető?Igaz akkor sem hullhatna szét. :?
Posted: Wed Dec 28, 2005 9:45 pm
by Bogyo28
Hát én is többet várnék ettöl, de azért remélem Nitronak több szerencséje lesz ezekel a tárcsákkal. Én LUCAS-ban néztem tárcsát, amit a saját betétjével kell használni, de ahoz nem volt granada betét, viszont gyári capri 2.8i tárcsa igen (darabja 22e :( ) És persze még azt se tudni hogy a citroen tűárcsák nekem meddig lesznek jók...
Posted: Wed Dec 28, 2005 10:04 pm
by Süni
trafo2000 wrote:A brembo féktárcsától nem ezt várná az ember,nem értem.Ez egy vezető cég.Nem lehet hogy csak valami spéci saját betéttel szerelhető?Igaz akkor sem hullhatna szét. :?
Lhet.Csak Mo-n nincs importőr, aki Brembo betétet hoz.Ezt Ferodo Racinggal használták, DS2000-el, ami utcára szánt versenybetét. Puha, meg porol, de fog mint állat !!
Posted: Wed Dec 28, 2005 10:06 pm
by Süni
bogyo28 wrote:Hát én is többet várnék ettöl, de azért remélem Nitronak több szerencséje lesz ezekel a tárcsákkal. Én LUCAS-ban néztem tárcsát, amit a saját betétjével kell használni, de ahoz nem volt granada betét, viszont gyári capri 2.8i tárcsa igen (darabja 22e :( ) És persze még azt se tudni hogy a citroen tűárcsák nekem meddig lesznek jók...
Én már találtam jóval olcsóbbat (12e asszem), de ahhoz nekem kéne féknyereg is azt meg.......
Viszont a nem hűtött akciós a Hegyaljánál, 4000,-/pár ! Én már megvettem. Fogalmam sincs, h kell-e, de enni nem kér !

Posted: Wed Dec 28, 2005 10:20 pm
by Bogyo28
Süni wrote:bogyo28 wrote:Hát én is többet várnék ettöl, de azért remélem Nitronak több szerencséje lesz ezekel a tárcsákkal. Én LUCAS-ban néztem tárcsát, amit a saját betétjével kell használni, de ahoz nem volt granada betét, viszont gyári capri 2.8i tárcsa igen (darabja 22e :( ) És persze még azt se tudni hogy a citroen tűárcsák nekem meddig lesznek jók...
Én már találtam jóval olcsóbbat (12e asszem), de ahhoz nekem kéne féknyereg is azt meg.......
Viszont a nem hűtött akciós a Hegyaljánál, 4000,-/pár ! Én már megvettem. Fogalmam sincs, h kell-e, de enni nem kér !

féknyereg van fillérekért, ha kell csak szolj...
Posted: Wed Dec 28, 2005 10:26 pm
by Süni
bogyo28 wrote:Süni wrote:bogyo28 wrote:Hát én is többet várnék ettöl, de azért remélem Nitronak több szerencséje lesz ezekel a tárcsákkal. Én LUCAS-ban néztem tárcsát, amit a saját betétjével kell használni, de ahoz nem volt granada betét, viszont gyári capri 2.8i tárcsa igen (darabja 22e :( ) És persze még azt se tudni hogy a citroen tűárcsák nekem meddig lesznek jók...
Én már találtam jóval olcsóbbat (12e asszem), de ahhoz nekem kéne féknyereg is azt meg.......
Viszont a nem hűtött akciós a Hegyaljánál, 4000,-/pár ! Én már megvettem. Fogalmam sincs, h kell-e, de enni nem kér !

féknyereg van fillérekért, ha kell csak szolj...
Na ja, de a Granadáé nem ? Nekem meg a 2.8i Hűtöttje lenne jó, mert akkor a régit lecsavarozom, ezt felcsavarozom, oszt szevasz !