Page 5 of 6

Re: 400-500 le

Posted: Tue Apr 17, 2012 10:28 am
by Blant
Árpi wrote:Nagy dobálózás van itt a ló erőkel de valszeg egy 300 lovas capri már az utcai kezelhetőség határán áll. Ez a 4.6 v8 simán elég 260-320ló meg a 400 fölötti nyomaték . Vezettem caprinál nehezebb (1600kg) de hasonló tejesitményű (245ló) vasat azért oda kellet figyelni mit csinált az ember. :roll:

Na végre volt időm ezt is végigolvasni. :)
Én nem egészen értek egyet Árpival. Tudom, jön majd a kiabálás, hogy hülye vagyok, de én vezettem 1200Kg-s 380!!! (Nem 245) LE-s Porsche 911 Carrera S-t. Nem nagyobb mint a capri és kikapcsolt menetstab rendszerrel ha fordulaton váltottad a 3-at padlóra még simán táncolt a hátul 325-ös gumival, de simán tudtam neki csúnyán kenni, persze ésszel. Egy délutánt volt nálam és ezalatt igen élvezetes autózások történtek, pedig meg sem csúsztattam, annyira ésszel mentem. Nem hinném, hogy bárkinél nagyságrendekkel jobban vezetnék, de ha nem az a célod, hogy rögtön kitold a szemét, akkor szerintem egy 400LE körüli Capri, amennyiben komoly fék és komoly futómű van alatta, önsúlyától és méretétől fogva teljesen kezelhető lehet, és legalább nem autózod ki 1-2 év alatt, hanem esetleg még 3-4 év múlva is lesz hova fejlődni.
Egy barátom most vett egy Nissan silvia-t jelenleg 500 LE-re van programozva. Szintén Capri súlyú és méretű autóról beszélgetünk, persze nem 205/60 r13 van rajta, de szerintem Laci sem így gondolkodik. Mentünk vele utcán, Szentlászlón a szerpentinen és kezelhető volt, bár hangsúlyozom, messze nem autóztuk ki, de simán használható utcán ésszel.
Nem kevés 4-500Le-s Honda civic, golf, corrado, meg miegymás rohangál. Caprinál mind kisebbek. Persze a Caprinál a futóművön sokat kel faragni, hogy kiszolgálja ezt a teljesítményt, viszont a Caprinak nagyon jó a nyomtáv/tengelytáv aránya, és egy jól megválasztott könnyű blokkal, kicsit hátrébb tolva a súlyelosztása sem rossz. Én kíváncsian várom a végeredményt, szerintem állat lesz. Amúgy valószínűleg a V8 irányába indulnék én is.

Re: 400-500 le

Posted: Tue Apr 17, 2012 11:07 am
by Süni
Azért a Porsche és a Capri súlyelosztása közt van némi különbség. ;) Ráadásul 40 éve azon ügyködnek, hogy egy elbaszott konstrukciójú kuvvaerős sportautót bolondbiztossá tegyenek. A Capri eléggé faék hozzá képest. ;)

Re: 400-500 le

Posted: Tue Apr 17, 2012 12:36 pm
by Bogyo28
Tibi úr találta és küldte nekem ezt a linket. Egy régi autót faragnak át benne jó nagy motorra és tesznek hozzá futóművet is. Érdemes végignézni a videókat, főleg az első és a hátsó futomű faragás témában. nem egy ürtechnika amit beletesznek, de baszott erős, és a gyári laprugó helyére. egy hasonló átépítéssel a capri bódé is jó lehet 4-500 lóre (vagy csőváz ugye...)

http://staceydavid.com/projects/v8-interceptor" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 400-500 le

Posted: Tue Apr 17, 2012 1:14 pm
by nyujoe
Bogyo28 wrote:Tibi úr találta és küldte nekem ezt a linket. Egy régi autót faragnak át benne jó nagy motorra és tesznek hozzá futóművet is. Érdemes végignézni a videókat, főleg az első és a hátsó futomű faragás témában. nem egy ürtechnika amit beletesznek, de baszott erős, és a gyári laprugó helyére. egy hasonló átépítéssel a capri bódé is jó lehet 4-500 lóre (vagy csőváz ugye...)

http://staceydavid.com/projects/v8-interceptor" onclick="window.open(this.href);return false;
...nem értek a lovakhoz, de ez igen jól néz ki! :shock:

Re: 400-500 le

Posted: Tue Apr 17, 2012 1:50 pm
by szszaby
Szépen átalakítják az egészet.

Re: 400-500 le

Posted: Tue Apr 17, 2012 5:16 pm
by Blant
A Pasi stílusa elég gáz, de komoly a cucc nagyon.

Tetszik az a befecskendező rendszer :)

Re: 400-500 le

Posted: Fri May 18, 2012 5:54 pm
by Süni
Tessék itt a 400 LE!

http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/m ... otor114680" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 400-500 le

Posted: Tue Sep 11, 2012 8:49 pm
by Bogyo28
vicz@freemail.hu wrote:sziasztok. Uj vagyok eben az internetes világban. Bocs ha bénázok. A lényeg hoszu keresgélés után talán sikerült szertenem még menthetö vasra. érdekelne hogy enyi pacihoz mijen fékrencer lene jo. ha nem gond leszek még kérdéseim. Épitetem már auto,csak más tipust. A capri uj nekem, de (remélem)öszejön. komoj terveim vanak. köszönök mindent elöre.
mondjuk írni megtanulhatnál ha már autót tudsz építeni, az sokban megkönnyíti a dolgot. ha más nem a böngészőkbe építet helyesírás-ellenörző is sokat tud segíteni.

de hogy a kérdésedre is válaszoljak: kurva nagy, legalább a scorpio kozé fékrendszere nem árt hozzá. de ugysem az lenne a kevés, hanem a váltó, difi tengelyek stb...

Re: 400-500 le

Posted: Thu Sep 13, 2012 10:15 am
by Blant
Öhöm... szerintem az úr külföldi, de az is lehet, hogy csak okostelefonról ír. azzal én is hasonlókat szoktam elkövetni. Ne írjuk még le azért :)

Re: 400-500 le

Posted: Thu Sep 13, 2012 10:21 am
by Bogyo28
Blant wrote:Öhöm... szerintem az úr külföldi, de az is lehet, hogy csak okostelefonról ír. azzal én is hasonlókat szoktam elkövetni. Ne írjuk még le azért :)
leírásról szó sincs. ha nem tud okostelefonról írni, írjon másról, némi alap szint azért elvárható (okostelefon hülyéknek mint a mondás tartja). az hogy külföldi, az sem mentség, mert érdekes módon a szerb, szlovák és ukrán kollégák is tudnak nem minden mondatnak külön hozzászólást nyitni, és a mondandójukat a megfelelő topikban feltenni. ezeket várnám csak el, nem azt hogy tökéletes helyesírása legyen valakinek, nekem sincs. és mivel már volt rá példa, az sem kizárható hogy valami 7 éves hülyegyerek irogat máshonnan leszedett képekkel.

Re: 400-500 le

Posted: Tue Jan 08, 2013 1:02 am
by CapriTurbo
Lassan, de biztosan beindulnak a dolgok. A döntés v8 lett.
351W motor 408-as stroker kittel, alu. hengerfejek, CompCams Magnum 292H veztengely készlet, CompCams HiEnergy 1.6 görgös szelephimbák, szívósor Edelbrock RPM, Holley 650cfm double pumper karbi, hengerenkénti leömlő, v8 BW t-5 váltóval, szinter kuplung, short shifteres váltókar, Mustang kardán, a Capri hátsó híd marad.
A projektben többen is segédkeznek, pl: Gigford a beszerzésben, Szszaby a beépítésben.

Re: 400-500 le

Posted: Tue Jan 08, 2013 9:03 am
by Bogyo28
CapriTurbo wrote:Lassan, de biztosan beindulnak a dolgok. A döntés v8 lett.
351W motor 408-as stroker kittel, alu. hengerfejek, CompCams Magnum 292H veztengely készlet, CompCams HiEnergy 1.6 görgös szelephimbák, szívósor Edelbrock RPM, Holley 650cfm double pumper karbi, hengerenkénti leömlő, v8 BW t-5 váltóval, szinter kuplung, short shifteres váltókar, Mustang kardán, a Capri hátsó híd marad.
A projektben többen is segédkeznek, pl: Gigford a beszerzésben, Szszaby a beépítésben.
a capri híd bírni fogja mindezt?

Re: 400-500 le

Posted: Tue Jan 08, 2013 9:27 am
by CapriTurbo
Bogyo28 wrote:a capri híd bírni fogja mindezt?
A terv szerint kapna egy torsen difit, új csapágyakat. Gyáriak maradak a féltengelyek és az áttétel (3,44). Utcai gumikkal bírnia kell. Drag gumi és pálya kellene, szerintem, hogy tönkremenjen.
Amúgy gigford sem cserélt hídat, a 302-höz.

Re: 400-500 le

Posted: Tue Jan 08, 2013 12:03 pm
by Tibi
CapriTurbo wrote:Lassan, de biztosan beindulnak a dolgok. A döntés v8 lett.
351W motor 408-as stroker kittel, alu. hengerfejek, CompCams Magnum 292H veztengely készlet, CompCams HiEnergy 1.6 görgös szelephimbák, szívósor Edelbrock RPM, Holley 650cfm double pumper karbi, hengerenkénti leömlő, v8 BW t-5 váltóval, szinter kuplung, short shifteres váltókar, Mustang kardán, a Capri hátsó híd marad.
A projektben többen is segédkeznek, pl: Gigford a beszerzésben, Szszaby a beépítésben.
Elég jól hangzik, a projekt is jó kezekben van.

Re: 400-500 le

Posted: Tue Jan 08, 2013 3:48 pm
by Bogyo28
CapriTurbo wrote:
Bogyo28 wrote:a capri híd bírni fogja mindezt?
A terv szerint kapna egy torsen difit, új csapágyakat. Gyáriak maradak a féltengelyek és az áttétel (3,44). Utcai gumikkal bírnia kell. Drag gumi és pálya kellene, szerintem, hogy tönkremenjen.
Amúgy gigford sem cserélt hídat, a 302-höz.
igazándiból a belsejére gondoltam, az szerintem nem bírná, de egy torsen-el már elviselheti. Bár ha jól sejtem Lóri nem ment 300 ló fölé eddig. itthoni vagy Qauife lesz a torsen? mert azért a 400 paci felett az már medve (=nem játék)