Page 5 of 15

Posted: Mon Oct 09, 2006 7:30 pm
by gigford
Azt en tudtam am, de ezt egy szaki kiszamolja, mennyit lehet levetetni a hfejbol hogy ne nyisson ossze. Nem olyan bonyolult a dolog.

Szerintem a legegyszerubb a hfejbol levenni, es ha esetleg gyujtas vagy inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast akkor atcserelni egy gyari hfejre. Be kell szerezni tarcsi hfejet aztan egyszerubb cserelgetni mint dugokat ha nem jon be a dolog.

Posted: Tue Oct 10, 2006 8:31 am
by Dartonit
gigford wrote:inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast
Tényleg, erről már többször is volt szó, ugyibár a magas kompresszióviszony miatt. Nem lehetne rárakni egyszerűen egy disel önindítóját?

:o)

Posted: Tue Oct 10, 2006 3:32 pm
by kombany
Fúúú hát igen..
Asszem ez a létező legnagyobb nehézség a Capri -val kapcsolatban..

Olyan barátnőt találni, aki nem úgy néz az autóra, mint egy roncs, és nem akar inkább rábeszélni egy 2 éves szuzukira.. :)))))

Posted: Tue Oct 10, 2006 3:44 pm
by gigford
Dartonit wrote:
gigford wrote:inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast
Tényleg, erről már többször is volt szó, ugyibár a magas kompresszióviszony miatt. Nem lehetne rárakni egyszerűen egy disel önindítóját?
Krisz nem irogat ide, ha el tudod erni, o elmondana mennyit kell inditozni vagy sem, gyenge e a gyari onindito.(nagyban fugghet az oi allapotatol is)

Katalogusbol kene kinezni, csereszabatos e vmelyik dizelevel.

Posted: Wed Oct 11, 2006 6:26 pm
by Nitrobuster
gigford wrote:
Dartonit wrote:
gigford wrote:inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast
Tényleg, erről már többször is volt szó, ugyibár a magas kompresszióviszony miatt. Nem lehetne rárakni egyszerűen egy disel önindítóját?
Krisz nem irogat ide, ha el tudod erni, o elmondana mennyit kell inditozni vagy sem, gyenge e a gyari onindito.(nagyban fugghet az oi allapotatol is)

Katalogusbol kene kinezni, csereszabatos e vmelyik dizelevel.
Nektek annyival egyszerübb a dolgotok, hogy neki nincs az essexhez áttételes önindítója, cologne-hoz viszont van.
Egyébként nagy sűrítést is ki kell bírnia egy gyári önindítonak.

Posted: Tue Dec 26, 2006 4:27 pm
by proteus
Ha minden összejön a napokban megyek megnézni egy 2.9 Efi-t. (motor+computer) Esetleg valami tipp, hogy mire figyeljek oda?

Posted: Tue Dec 26, 2006 8:27 pm
by CAPRI-3
proteus wrote:Ha minden összejön a napokban megyek megnézni egy 2.9 Efi-t. (motor+computer) Esetleg valami tipp, hogy mire figyeljek oda?
szokásos V6, semmi extra.
nincs lánc, nincs hidrotőke, nincs szíj... szépen járjon.

Posted: Tue Dec 26, 2006 8:52 pm
by proteus
CAPRI-3 wrote:
proteus wrote:Ha minden összejön a napokban megyek megnézni egy 2.9 Efi-t. (motor+computer) Esetleg valami tipp, hogy mire figyeljek oda?
szokásos V6, semmi extra.
nincs lánc, nincs hidrotőke, nincs szíj... szépen járjon.
Ezaz! A motor a földön van így nemigazán lehet okosat mondani. :( Csakhát occsó...

Posted: Tue Dec 26, 2006 10:38 pm
by Bogyo28
proteus wrote:
CAPRI-3 wrote:
proteus wrote:Ha minden összejön a napokban megyek megnézni egy 2.9 Efi-t. (motor+computer) Esetleg valami tipp, hogy mire figyeljek oda?
szokásos V6, semmi extra.
nincs lánc, nincs hidrotőke, nincs szíj... szépen járjon.
Ezaz! A motor a földön van így nemigazán lehet okosat mondani. :( Csakhát occsó...
occso husnak vigyázni az levére.... ne azért vedd meg mert occso... egyébként rá kell dobni váltóharangot meg egy önindítot, akuról kábellel megtekerni és kompressziót mérni. a többi ugyis zsákbacica hogy milyen lesz, lehet hogy egy vagyont kell rákölteni

Posted: Tue Dec 26, 2006 10:40 pm
by proteus
bogyo28 wrote:
proteus wrote:
CAPRI-3 wrote: szokásos V6, semmi extra.
nincs lánc, nincs hidrotőke, nincs szíj... szépen járjon.
Ezaz! A motor a földön van így nemigazán lehet okosat mondani. :( Csakhát occsó...
occso husnak vigyázni az levére.... ne azért vedd meg mert occso... egyébként rá kell dobni váltóharangot meg egy önindítot, akuról kábellel megtekerni és kompressziót mérni. a többi ugyis zsákbacica hogy milyen lesz, lehet hogy egy vagyont kell rákölteni
Dartonit mit szólsz, megoldható?

Posted: Wed Dec 27, 2006 1:09 am
by Dartonit
Az a baj, hogy nem tudod kipróbálni. Ezért olyan olcsó. :(

Én Balázstól vettem, ő azt mondta ok, nekem az ő szava elég volt. (nem igazán áll megbízhatatlan ember hírében) Annyit tudok róla mondani, hogy automata váltós kocsiban volt (így szerintem kevesebb az esély a széthajtásra).

Ettől függtelen, ha megvannak az eszközeid (nekem nincs önindítóm :cry: ) szívesen kipróbálnám. De mivel nem akarok senkinek szart eladni (pláne Caprisnak :wink: ) amennyiben valami gond lenne vele, készséggel visszaveszem. :wink: :wink:

Posted: Wed Dec 27, 2006 1:18 pm
by Blant
Önindítót, váltóharangot tudok adni kölcsön

Posted: Wed Dec 27, 2006 10:34 pm
by Bogyo28
Blant wrote:Önindítót, váltóharangot tudok adni kölcsön
Én meg kompresszioméröt meg ha kell kábelt...

Posted: Thu Dec 28, 2006 6:51 pm
by Blant
Milyen zsír arcok avgyunk :twisted:

Posted: Thu Dec 28, 2006 11:20 pm
by proteus
Jaja, nagyon zsírok vagytok! :fcp04: De erről most inkább lemondok, mert ha hozzáveszem a rohangálásokat a motor árához, már biztos nem járnék jól, kompressziómérés nélkül meg nem akaram elhozni.