Page 5 of 15
Posted: Mon Oct 09, 2006 7:30 pm
by gigford
Azt en tudtam am, de ezt egy szaki kiszamolja, mennyit lehet levetetni a hfejbol hogy ne nyisson ossze. Nem olyan bonyolult a dolog.
Szerintem a legegyszerubb a hfejbol levenni, es ha esetleg gyujtas vagy inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast akkor atcserelni egy gyari hfejre. Be kell szerezni tarcsi hfejet aztan egyszerubb cserelgetni mint dugokat ha nem jon be a dolog.
Posted: Tue Oct 10, 2006 8:31 am
by Dartonit
gigford wrote:inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast
Tényleg, erről már többször is volt szó, ugyibár a magas kompresszióviszony miatt. Nem lehetne rárakni egyszerűen egy disel önindítóját?
:o)
Posted: Tue Oct 10, 2006 3:32 pm
by kombany
Fúúú hát igen..
Asszem ez a létező legnagyobb nehézség a Capri -val kapcsolatban..
Olyan barátnőt találni, aki nem úgy néz az autóra, mint egy roncs, és nem akar inkább rábeszélni egy 2 éves szuzukira.. :)))))
Posted: Tue Oct 10, 2006 3:44 pm
by gigford
Dartonit wrote:gigford wrote:inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast
Tényleg, erről már többször is volt szó, ugyibár a magas kompresszióviszony miatt. Nem lehetne rárakni egyszerűen egy disel önindítóját?
Krisz nem irogat ide, ha el tudod erni, o elmondana mennyit kell inditozni vagy sem, gyenge e a gyari onindito.(nagyban fugghet az oi allapotatol is)
Katalogusbol kene kinezni, csereszabatos e vmelyik dizelevel.
Posted: Wed Oct 11, 2006 6:26 pm
by Nitrobuster
gigford wrote:Dartonit wrote:gigford wrote:inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast
Tényleg, erről már többször is volt szó, ugyibár a magas kompresszióviszony miatt. Nem lehetne rárakni egyszerűen egy disel önindítóját?
Krisz nem irogat ide, ha el tudod erni, o elmondana mennyit kell inditozni vagy sem, gyenge e a gyari onindito.(nagyban fugghet az oi allapotatol is)
Katalogusbol kene kinezni, csereszabatos e vmelyik dizelevel.
Nektek annyival egyszerübb a dolgotok, hogy neki nincs az essexhez áttételes önindítója, cologne-hoz viszont van.
Egyébként nagy sűrítést is ki kell bírnia egy gyári önindítonak.
Posted: Tue Dec 26, 2006 4:27 pm
by proteus
Ha minden összejön a napokban megyek megnézni egy 2.9 Efi-t. (motor+computer) Esetleg valami tipp, hogy mire figyeljek oda?
Posted: Tue Dec 26, 2006 8:27 pm
by CAPRI-3
proteus wrote:Ha minden összejön a napokban megyek megnézni egy 2.9 Efi-t. (motor+computer) Esetleg valami tipp, hogy mire figyeljek oda?
szokásos V6, semmi extra.
nincs lánc, nincs hidrotőke, nincs szíj... szépen járjon.
Posted: Tue Dec 26, 2006 8:52 pm
by proteus
CAPRI-3 wrote:proteus wrote:Ha minden összejön a napokban megyek megnézni egy 2.9 Efi-t. (motor+computer) Esetleg valami tipp, hogy mire figyeljek oda?
szokásos V6, semmi extra.
nincs lánc, nincs hidrotőke, nincs szíj... szépen járjon.
Ezaz! A motor a földön van így nemigazán lehet okosat mondani. :( Csakhát occsó...
Posted: Tue Dec 26, 2006 10:38 pm
by Bogyo28
proteus wrote:CAPRI-3 wrote:proteus wrote:Ha minden összejön a napokban megyek megnézni egy 2.9 Efi-t. (motor+computer) Esetleg valami tipp, hogy mire figyeljek oda?
szokásos V6, semmi extra.
nincs lánc, nincs hidrotőke, nincs szíj... szépen járjon.
Ezaz! A motor a földön van így nemigazán lehet okosat mondani. :( Csakhát occsó...
occso husnak vigyázni az levére.... ne azért vedd meg mert occso... egyébként rá kell dobni váltóharangot meg egy önindítot, akuról kábellel megtekerni és kompressziót mérni. a többi ugyis zsákbacica hogy milyen lesz, lehet hogy egy vagyont kell rákölteni
Posted: Tue Dec 26, 2006 10:40 pm
by proteus
bogyo28 wrote:proteus wrote:CAPRI-3 wrote:
szokásos V6, semmi extra.
nincs lánc, nincs hidrotőke, nincs szíj... szépen járjon.
Ezaz! A motor a földön van így nemigazán lehet okosat mondani. :( Csakhát occsó...
occso husnak vigyázni az levére.... ne azért vedd meg mert occso... egyébként rá kell dobni váltóharangot meg egy önindítot, akuról kábellel megtekerni és kompressziót mérni. a többi ugyis zsákbacica hogy milyen lesz, lehet hogy egy vagyont kell rákölteni
Dartonit mit szólsz, megoldható?
Posted: Wed Dec 27, 2006 1:09 am
by Dartonit
Az a baj, hogy nem tudod kipróbálni. Ezért olyan olcsó. :(
Én Balázstól vettem, ő azt mondta ok, nekem az ő szava elég volt. (nem igazán áll megbízhatatlan ember hírében) Annyit tudok róla mondani, hogy automata váltós kocsiban volt (így szerintem kevesebb az esély a széthajtásra).
Ettől függtelen, ha megvannak az eszközeid (nekem nincs önindítóm

) szívesen kipróbálnám. De mivel nem akarok senkinek szart eladni (pláne Caprisnak

) amennyiben valami gond lenne vele, készséggel visszaveszem.

Posted: Wed Dec 27, 2006 1:18 pm
by Blant
Önindítót, váltóharangot tudok adni kölcsön
Posted: Wed Dec 27, 2006 10:34 pm
by Bogyo28
Blant wrote:Önindítót, váltóharangot tudok adni kölcsön
Én meg kompresszioméröt meg ha kell kábelt...
Posted: Thu Dec 28, 2006 6:51 pm
by Blant
Milyen zsír arcok avgyunk

Posted: Thu Dec 28, 2006 11:20 pm
by proteus
Jaja, nagyon zsírok vagytok!

De erről most inkább lemondok, mert ha hozzáveszem a rohangálásokat a motor árához, már biztos nem járnék jól, kompressziómérés nélkül meg nem akaram elhozni.