Re: Dozer Cossija
Posted: Wed May 07, 2008 9:38 pm
Nem kicsit tulzás az a 225Le?
Igazán le kellene mérni 1et..
Igazán le kellene mérni 1et..
a fordpower.org.uk forumján írják az emberek, hogy rendes kidörrenővel és katalizátor nélkül BOB tengelyekkel 225 pacit mértek. volt fenn egy pados mérés képe is mellette...capriv6 wrote:Nem kicsit tulzás az a 225Le?
Igazán le kellene mérni 1et..
és ez 1csodás alap bármihez.Bogyo28 wrote:...beszereléssel és vezérlés cserével kb 400-ból van egy zsír mocid, 225 ló körül, amihez alig kell átalakítani valamit. ennél olcsobban ennyi lovat nehéz összehozni...
na írt az ember:Bogyo28 wrote:sajna semmi... :( :(Dozer wrote:Dugó ügyben még mindig semmi Bogyó?
Tehát ha vesz valaki egyet 100ért, akkor 300ból zsír mocit lehet csinálni? hmmm...gondolom én egy 160k+ os mocinak jár egy hfej átnézés, új gyűrűk, csapágyak cseréje(jobb esetben nem kell köszörülni), tömítések. Kopott veztengelyekkel sem hozza a gyári lóerőt.Bogyo28 wrote:meg talán azért, mert gyárilag 100 ezrenként kellene vezérlést cserélni. ha veszel egy mocit 100 körül, min van benne 160 ezer km. szóval az összes olcso moci vezérlés cserés. de beszereléssel és vezérlés cserével kb 400-ból van egy zsír mocid, 225 ló körül, amihez alig kell átalakítani valamit. ennél olcsobban ennyi lovat nehéz összehozni...Hattyu wrote:Amint Dozer írta is már sokszor,"új" autót épít és ezért szedte szét a motort is és újítja fel.gofi2 wrote:Ha nem volt hangja hogy jött, hogy szétszedd? Vagy egy idő után automatikusan belenéz az ember?
a gyakorlati tapasztalat az, hogy max a hf-et kell átnézni. a tömítéseket nem számoltam, hiszen az minden motorátnézésnél csere, ha 2.0 V6 ha kozé, tök mindegy. veztengely kopott kozét még nem sikerült látnom. a 160k+ az automata váltóval lehet hogy jó még, persze csapágy csere nem árt, de ha csak simán használni akarod, és nem ujat építesz akkor nem muszály a vezérlésen kivül mást is cserélni. nekem a sima 2.8 V6 karbis generálja is volt 300-ban, és az még csak 130 paci körül van. ha a kozé a gyári cuccaival tudja ugyanennyiért vagy egy százassal többért a 190 lovat, semmi hegyezés, faragás, váltómokolás nélkül, akkor már régen jó. egy LIMA project sem lesz olcsobb, a V8-ról nem is beszélve. te is sokkal többet költöttél a mezei k-jet 2.8-ra, és kb annyit fog tudni mint egy kozé alapból (ha a nitrót nem számolom). és pl fogyasztásban sem mindegy, amiben azért a kozé elég jó...gigford wrote:Tehát ha vesz valaki egyet 100ért, akkor 300ból zsír mocit lehet csinálni? hmmm...gondolom én egy 160k+ os mocinak jár egy hfej átnézés, új gyűrűk, csapágyak cseréje(jobb esetben nem kell köszörülni), tömítések. Kopott veztengelyekkel sem hozza a gyári lóerőt.
Ez mind kijön 300ból? Fasza moci lehet akkor ez a Cosworth 24V...
tényleg bogyó neked mennyit fogyaszt?eleve, hogyan használod az autót?minden nap azzal jársz melóba is?mennyire görcsös a jobb lábad?mik a határértékek?stb stb.....Bogyo28 wrote:gigford wrote:...........és pl fogyasztásban sem mindegy, amiben azért a kozé elég jó...
Az oké, hogy más mocinál is magától értetődő a tömítés csere, ezért értettem úgy, hogy a 300ban benne van az is. Amúgy mennyi a tömítésk meg a csapágyak kozéhoz?Bogyo28 wrote:a gyakorlati tapasztalat az, hogy max a hf-et kell átnézni. a tömítéseket nem számoltam, hiszen az minden motorátnézésnél csere, ha 2.0 V6 ha kozé, tök mindegy. veztengely kopott kozét még nem sikerült látnom. a 160k+ az automata váltóval lehet hogy jó még, persze csapágy csere nem árt, de ha csak simán használni akarod, és nem ujat építesz akkor nem muszály a vezérlésen kivül mást is cserélni. nekem a sima 2.8 V6 karbis generálja is volt 300-ban, és az még csak 130 paci körül van. ha a kozé a gyári cuccaival tudja ugyanennyiért vagy egy százassal többért a 190 lovat, semmi hegyezés, faragás, váltómokolás nélkül, akkor már régen jó. egy LIMA project sem lesz olcsobb, a V8-ról nem is beszélve. te is sokkal többet költöttél a mezei k-jet 2.8-ra, és kb annyit fog tudni mint egy kozé alapból (ha a nitrót nem számolom). és pl fogyasztásban sem mindegy, amiben azért a kozé elég jó...gigford wrote:Tehát ha vesz valaki egyet 100ért, akkor 300ból zsír mocit lehet csinálni? hmmm...gondolom én egy 160k+ os mocinak jár egy hfej átnézés, új gyűrűk, csapágyak cseréje(jobb esetben nem kell köszörülni), tömítések. Kopott veztengelyekkel sem hozza a gyári lóerőt.
Ez mind kijön 300ból? Fasza moci lehet akkor ez a Cosworth 24V...
Na azért a lima generál gépmunkával együtt kijön 160 ból. A turbo egy más kérdés ha nem teljesen csé akkor 40-45 pénz. Ja és minden van hozzá a sima szívótól a verseny motorig.Bogyo28 wrote:a gyakorlati tapasztalat az, hogy max a hf-et kell átnézni. a tömítéseket nem számoltam, hiszen az minden motorátnézésnél csere, ha 2.0 V6 ha kozé, tök mindegy. veztengely kopott kozét még nem sikerült látnom. a 160k+ az automata váltóval lehet hogy jó még, persze csapágy csere nem árt, de ha csak simán használni akarod, és nem ujat építesz akkor nem muszály a vezérlésen kivül mást is cserélni. nekem a sima 2.8 V6 karbis generálja is volt 300-ban, és az még csak 130 paci körül van. ha a kozé a gyári cuccaival tudja ugyanennyiért vagy egy százassal többért a 190 lovat, semmi hegyezés, faragás, váltómokolás nélkül, akkor már régen jó. egy LIMA project sem lesz olcsobb, a V8-ról nem is beszélve. te is sokkal többet költöttél a mezei k-jet 2.8-ra, és kb annyit fog tudni mint egy kozé alapból (ha a nitrót nem számolom). és pl fogyasztásban sem mindegy, amiben azért a kozé elég jó...gigford wrote:Tehát ha vesz valaki egyet 100ért, akkor 300ból zsír mocit lehet csinálni? hmmm...gondolom én egy 160k+ os mocinak jár egy hfej átnézés, új gyűrűk, csapágyak cseréje(jobb esetben nem kell köszörülni), tömítések. Kopott veztengelyekkel sem hozza a gyári lóerőt.
Ez mind kijön 300ból? Fasza moci lehet akkor ez a Cosworth 24V...
Csapágyakat dózer írta, gyűrűt nem tudom, szerencsére nekem mind a két blockom egész jó ilyen téren. nem tudom hogy egyűltalán különbözik e a sima 2.9-től. hát a tömítés az szartol a repülőig ugye, mert van AJUSA meg gyári meg tuning, attól függ mit akarsz. Én néhány tömítést gyártatni fogok, amiből nincs utángyártott csak gyári, igy olcsobb. amin nem sporolok majd az a HF tömítés. Azt el kell ismerni, hogy a kozé gyenge pontja a vezérlés, a komplett moci árához képest nagyon sokat kell rákölteni ha cserés. És sajnos az elado kozé mocikat álltalában nem a felujítás után adják el. ezt érdemes még a vásárlás előtt beleszámolni.gigford wrote:Az oké, hogy más mocinál is magától értetődő a tömítés csere, ezért értettem úgy, hogy a 300ban benne van az is. Amúgy mennyi a tömítésk meg a csapágyak kozéhoz?
Ha nem hajtják, mennyit megy el mig nem kell csapágyakat meg gyűrűt cserélni?
szerencsére én nem használom minden nap, céges autoval rohangálok napközben. nálam télen nem igazán van használva a capri, ezért nem tudom akkor mennyit eszik. hosszu távon 10 lityiből simán megvan, városban kb 12. én nagyon sokáig még nem állatkodtam vele egyfolytában, de azért sikerült már a 16-18 lityit beleverni amikor őröltködtünk egy talin. Az Ádám drift sierrájában is V6 kozé van, állítása szerint drift közben másfél óra alatt el tud kajálni 30-40 litert, de ott azért kap is az arcába.ittyu wrote:tényleg bogyó neked mennyit fogyaszt?eleve, hogyan használod az autót?minden nap azzal jársz melóba is?mennyire görcsös a jobb lábad?mik a határértékek?stb stb.....Bogyo28 wrote:gigford wrote:...........és pl fogyasztásban sem mindegy, amiben azért a kozé elég jó...