Page 6 of 13

Posted: Fri Mar 10, 2006 10:00 pm
by szszaby
Egy kérdés!
A sierrában is ugyanez a 2,3 moci van?
Igaz amit én tudnék az injektoros de én a motor főbb szerkezeti elemeire gondolok.

Posted: Fri Mar 10, 2006 10:20 pm
by CAPRI-3
szszaby wrote:Egy kérdés!
A sierrában is ugyanez a 2,3 moci van?
Igaz amit én tudnék az injektoros de én a motor főbb szerkezeti elemeire gondolok.
igen...
taunus-cortina-consul-capri-granada-sierra-transit-scorpio...
ezek mind ugyanazokkal a motorokkal futnak.

nem volt 2.3i sierrában sem.
csak 2.3 karburátor vagy 2.8i Kjet.
az én 2.8EFI sierrám is átépítés.

Posted: Fri Mar 10, 2006 11:31 pm
by szszaby
Akkor lehet hogy rosszul emlékszem igaz volt mér vagy 8 éve hogy kuplungoztuk de az biztos hogy nem karbis volt most nincs forgalomban meg kellene néznem de az is lehet hogy a skorpióval keverem úgy látszik ez már a korral jár

Posted: Sat Mar 11, 2006 12:10 am
by CAPRI-3
nem volt 2.3i V6....

2.4i max, de az sokmindenben más, inkább a 2.9i-vel rokon.
más vezérlés, más gyújtás, etc etc

Posted: Sat Mar 11, 2006 10:01 pm
by szszaby
Akkor már halvány ibolyám sincs milyen moci lehetet meg kellene néznem vagy megkérdezem a volt tulaját már furdalja az oldalamat

Posted: Tue Mar 14, 2006 4:27 pm
by Mad Max
Az Essential Ford Capri ezt írja, hogy 1979-től ilyet változtattak "For continental customers, the 2300 models gained a useful boost is power, up 6 bhp to 114 bhp, thanks to a higher (9.0:1) compression ratio and largar valves, torts and intels." Eredetiség vizsgán, ami 2 hónapja volt nem ütközöt ki semmi. Viszont CAPRI-3 nagyobb tapasztalattal randelkezel mint és a Caprik terén. Majd személyessen megbeszéljük.

Posted: Thu Apr 20, 2006 12:20 pm
by Gabooca
Nem kifejezetten 2.3-as probléma, de talán itt a helye.
V6-nál az önindítón a megjelölt saru (remélem látható) nem kap áramot, indító nem forog.
Segítség kellene, merre keressem a hibát, PLÍZHELP!
Image
Image
Bocs a képminőségért.

Posted: Thu Apr 20, 2006 2:11 pm
by szszaby
Gabooca wrote:Nem kifejezetten 2.3-as probléma, de talán itt a helye.
V6-nál az önindítón a megjelölt saru (remélem látható) nem kap áramot, indító nem forog.
Segítség kellene, merre keressem a hibát, PLÍZHELP!
Image
Image
Bocs a képminőségért.
Oda ha jól veszem ki a képből a gyujtáskapcsolótól jönne az áram ezért vagy szakadás van valahol vagy nem jó a gyújtáskapcsoló betéted.

Posted: Thu Apr 20, 2006 11:26 pm
by Bogyo28
A gyujtáskapcsolótól megy egy kövérebb fekete vezeték sárga csíkkal. Gyujtásbetét, kábel korrozio lehet a hiba, valamint még 2 hely: az egyik a biztitábla, az szinte mindegyik capri kh-s, de lehet javítani, meg kh-s szokott még lenni az a két csati ami a motortér kábelköteg és az utastér kábelköteg között van, egy piros és egy fekete kerek valami ami átjön a kasztnin a biztitábla mögött. ott keresgélj, a capri elektromos részének ez a gyenge pontja...

Posted: Thu Apr 20, 2006 11:41 pm
by Gabooca
bogyo28 wrote:A gyujtáskapcsolótól megy egy kövérebb fekete vezeték sárga csíkkal. Gyujtásbetét, kábel korrozio lehet a hiba, valamint még 2 hely: az egyik a biztitábla, az szinte mindegyik capri kh-s, de lehet javítani, meg kh-s szokott még lenni az a két csati ami a motortér kábelköteg és az utastér kábelköteg között van, egy piros és egy fekete kerek valami ami átjön a kasztnin a biztitábla mögött. ott keresgélj, a capri elektromos részének ez a gyenge pontja...
Erre holnap mindenképp ránézek, ez jól hangzik, remélem meg is oldódik.

Posted: Tue Apr 25, 2006 8:43 pm
by Gabooca
Megvan a problem, a motortérben menetirány szerinti jobb oldalon ez a relé a kaki:
Image
Image

Hibafeltárás: az önindítónál lévő három kábel közül a vékonyabb fekete nem kapott áramot, ezt visszakerestük és eljutottunk a reléig, ezt rövidre zártuk és már indult is.
Következő lépés: rendszeresítek egy embert aki rövidre zárja a relét indításkor :twisted: , vagy kicserélem a relét egy újra.

Posted: Tue Apr 25, 2006 8:58 pm
by Bogyo28
Gabooca wrote:Megvan a problem, a motortérben menetirány szerinti jobb oldalon ez a relé a kaki:
Image
Image

Hibafeltárás: az önindítónál lévő három kábel közül a vékonyabb fekete nem kapott áramot, ezt visszakerestük és eljutottunk a reléig, ezt rövidre zártuk és már indult is.
Következő lépés: rendszeresítek egy embert aki rövidre zárja a relét indításkor :twisted: , vagy kicserélem a relét egy újra.
Ez a relé valami gyári cucc vagy mokolás. Mert mintha ugy emlékeznék, hogy a indótomotornál a blendixen kivül nincs is relé.... :shock:

Posted: Tue Apr 25, 2006 9:24 pm
by Gabooca
Reméltem hogy te megmondod, gyárinak tűnik. A kábelek a biztitábla elött válnak ketté.

Posted: Tue Apr 25, 2006 9:44 pm
by Bogyo28
Gabooca wrote:Reméltem hogy te megmondod, gyárinak tűnik. A kábelek a biztitábla elött válnak ketté.
Na utánna is néztem. Ha letöltöd a lapról a haynes manualt, vagy ha megvan a könyv akkor abban bene van. A letöltésnél ezt kell letölteni:

chapter_12_electrical_system_2.pdf

Ebben a 20. oldalon van ami neked érdekes. a 6-os számmal jelzett a gyujtáskapcsoló, onnan az 50 sw 2.5 jelü vezeték megy egyenesen az önindítóhoz (3-es számu kütyü). Relé csak akkor van közbeiktatva, ha automata a verda, de ott a relé azért van (9-es számu kütyü), hogy csak bizonyos fokozatban lehessen idítózni. A váltókarnál van kapcsoló ehez (10-es számu kütyü). Tehát ha nem automatád van, akkor a relét iktasd ki. Ha meg automatád van, nézd meg hogy jo e z relé vezérlése, mert lehet hogy szar a kapcsoló a váltókarnál.

Segítségül itt a kép is:

Image

remélem ezzel sikerül megoldani....

Posted: Tue Apr 25, 2006 10:18 pm
by Gabooca
Most kezd érdekes lenni, mert ez autómata volt, azaz rükiben nem indul. Hogy tudom ezt kiiktatni?