Marci Caprija
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Hát kedves emberek!
Jó hírem van, az autómon cakkpakk EFI befecsi van, amivel ma este Szigethalomról Zuglóba sikeresen hazajöttem!
Ez nagyon nagy dolog ám, ugyh tessék csak csodálkozni! Összeraktuk, és gyakorlatilag egyből ment a cucc. A részletekről bővebben később írok.
Ha lesz energiám, képeket is rakok fel... végig van fotódokumentálva...
Jó hírem van, az autómon cakkpakk EFI befecsi van, amivel ma este Szigethalomról Zuglóba sikeresen hazajöttem!

Ez nagyon nagy dolog ám, ugyh tessék csak csodálkozni! Összeraktuk, és gyakorlatilag egyből ment a cucc. A részletekről bővebben később írok.
Ha lesz energiám, képeket is rakok fel... végig van fotódokumentálva...

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Machine
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 159
- Joined: Fri Nov 16, 2007 11:38 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakeszi
Re: Marci Caprija
Gratulalevelboss wrote:Hát kedves emberek!
Jó hírem van, az autómon cakkpakk EFI befecsi van, amivel ma este Szigethalomról Zuglóba sikeresen hazajöttem!![]()
Ez nagyon nagy dolog ám, ugyh tessék csak csodálkozni! Összeraktuk, és gyakorlatilag egyből ment a cucc. A részletekről bővebben később írok.
Ha lesz energiám, képeket is rakok fel... végig van fotódokumentálva...

akkor most van sárgaság a részemről



"The highway still leads to hell"
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Marci Caprija
sokkal nem lesz jobb mint az elöző, mert elég kopottas már a moci. de hogy ez elsőre megy, az nekem maga a rejtély, mivel az első darabbal fél éve szívok. ez meg elsőre... lehet szétszedem Machine kollégáét és elkezdem elölről, hátha az már sikerül megint elsőre...Natalie Driver Gabe wrote:Kiváncsi leszek most mit fognak mérni.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
levelboss wrote:Hát kedves emberek!
Jó hírem van, az autómon cakkpakk EFI befecsi van, amivel ma este Szigethalomról Zuglóba sikeresen hazajöttem!![]()
Ez nagyon nagy dolog ám, ugyh tessék csak csodálkozni! Összeraktuk, és gyakorlatilag egyből ment a cucc. A részletekről bővebben később írok.
Ha lesz energiám, képeket is rakok fel... végig van fotódokumentálva...



Képeket!!!!
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Hát köszönöm a gratulációkat, de inkább a Bogyót, Drivert, és Machine-t illeti a gratula, mert ők voltak, akik segítettek az egészben. Én csak annyit tettem, h bíztam benne, h működni fog, és hivogattam őket jópárszor, kissé néha talán türelmetlenül, h mi legyen?!
De összeállt és ez tök jó! Van még reszelni való rajta... most szórakozok a légszűrővel, de már sínen vagyok. Ami kicsit béta verziós az a gázpedál, mert nem jó az áttétele a capri bowdennel, és nehéz nyomni, meg rövid úton is jár csak.
Egyébként néha az első indítások esetén gázadás után lefullad, ezt még nem tudjuk, h mitől. Meg tegnap azt művelte, h elég sokat közlekedtem vele, aztán estére kicsit meghülyült, mert sebességváltásnál, amikor kinyomtam a kuplungot, felpörgette a mocit úgy 2000-3000-re, meg az alapjárat is ingadozott, és néha nagyon magas is volt. De aztán itthon leállítottam, majd egy próba erejéig ráindítottam, és akkor mintha jó lett volna már az alapjárat... kicsit windows feelingje volt.
Az építésről, amit Drivernél csináltunk, itt a link.: http://efi.levelboss.fotoalbum.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sok kép van, nem szortíroztam őket, nincs rá energiám. A végén láthatjátok azt a két alu darabot, ami a légszűrőkhöz kell, na azokat a mai nap folyamán több, mint 2 órán keresztül reszeltem kézzel 4-szögről körre... de kész van, jó lett... Ott előtte meg a lemez ki lesz vágva,h kapjon levegőt kintről is, ne csak a motortérből.
Majd töltök fel képeket az alkatrészekről is, h milyen volt, milyen lett...

De összeállt és ez tök jó! Van még reszelni való rajta... most szórakozok a légszűrővel, de már sínen vagyok. Ami kicsit béta verziós az a gázpedál, mert nem jó az áttétele a capri bowdennel, és nehéz nyomni, meg rövid úton is jár csak.
Egyébként néha az első indítások esetén gázadás után lefullad, ezt még nem tudjuk, h mitől. Meg tegnap azt művelte, h elég sokat közlekedtem vele, aztán estére kicsit meghülyült, mert sebességváltásnál, amikor kinyomtam a kuplungot, felpörgette a mocit úgy 2000-3000-re, meg az alapjárat is ingadozott, és néha nagyon magas is volt. De aztán itthon leállítottam, majd egy próba erejéig ráindítottam, és akkor mintha jó lett volna már az alapjárat... kicsit windows feelingje volt.

Az építésről, amit Drivernél csináltunk, itt a link.: http://efi.levelboss.fotoalbum.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sok kép van, nem szortíroztam őket, nincs rá energiám. A végén láthatjátok azt a két alu darabot, ami a légszűrőkhöz kell, na azokat a mai nap folyamán több, mint 2 órán keresztül reszeltem kézzel 4-szögről körre... de kész van, jó lett... Ott előtte meg a lemez ki lesz vágva,h kapjon levegőt kintről is, ne csak a motortérből.
Majd töltök fel képeket az alkatrészekről is, h milyen volt, milyen lett...
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Készül a légszűrő gőz erővel... nagyon bízom benne, h ma készen is lesz, mert pénteken megyek teljesítménymérésre, addigra meg készen kell lennie.
A munkakörülmények kiválóak!
A munkakörülmények kiválóak!

Ford Capri 1978 2600 GT :D
Re: Marci Caprija
Hát akkor meg ne itt tessék pötyörészni !!!!!!!levelboss wrote:Készül a légszűrő gőz erővel... nagyon bízom benne, h ma készen is lesz, mert pénteken megyek teljesítménymérésre, addigra meg készen kell lennie.
A munkakörülmények kiválóak!
Reszelőt a kézbe és USGYI !!!
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Na reszeltünk, fúrtunk, faragtunk nem keveset, de a végén nagy nehezen összeállt a king of the MÓK légszűrő.
Nembaj... megfulladni a motor már nem fog...
meg megy is mint állat... de holnap kiderül, h mennyire. Sztem tényleg jobban harap, mint eddig, de hát ez nem is túl meglepő. A hangja is jobb, mind a kipufogó-motorhang, mind pedig a szívóhang is jópofa, ugy alapvetően tetszik. Csak a gázpedált kell még megmókolni, mert a városban nagyon macera vele az indulgatás.


Ford Capri 1978 2600 GT :D
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Na megvolt a mérés! 140 PS, 201 Nm!!!
Nagyon jó értékek jöttek ki mindenhol... teljesen felülmúlta a várakozásomat!
Nagyon örülök!
Ezen az első képen a teljesítmény, és nyomatékgörbék mellett üzemanyag fogyasztási görbék vannak, amik nagyon érdeksek. 2000-től 4000-ig gyakorlatilag nem is ad neki sokkal több üzemanyagot, aztán olyan 4200-nál elkezdi túldúsítani.
Ez meg a lambdás, CO-s. A lambda sztem jó, a CO meg egy kicsit még lehetne több is, akkor még jobban menne, de így is nagyon király!



Ezen az első képen a teljesítmény, és nyomatékgörbék mellett üzemanyag fogyasztási görbék vannak, amik nagyon érdeksek. 2000-től 4000-ig gyakorlatilag nem is ad neki sokkal több üzemanyagot, aztán olyan 4200-nál elkezdi túldúsítani.

Ford Capri 1978 2600 GT :D