Page 6 of 22
Posted: Wed Dec 28, 2005 11:24 pm
by Bogyo28
igen granadáé. de egy kis közbetét és 4 másik csavar az nem nagy meló...
Posted: Thu Dec 29, 2005 2:30 am
by Nitrobuster
Süni wrote:trafo2000 wrote:A brembo féktárcsától nem ezt várná az ember,nem értem.Ez egy vezető cég.Nem lehet hogy csak valami spéci saját betéttel szerelhető?Igaz akkor sem hullhatna szét. :?
Lhet.Csak Mo-n nincs importőr, aki Brembo betétet hoz.Ezt Ferodo Racinggal használták, DS2000-el, ami utcára szánt versenybetét. Puha, meg porol, de fog mint állat !!
Még szerencse, hogy nincs 23000 huf-om DS2000-es betétre.
Posted: Thu Dec 29, 2005 8:00 am
by Süni
Milyen betét kell neked ??? Nekem az Escort MK6-hoz 13e !
Posted: Fri Dec 30, 2005 11:27 am
by Nitrobuster
Szerintem ferodo premier lesz, kedvezmény nélkül, olyan 8000huf.
A ds2000 nincs granada nyereghez (caprihoz van), ráadásul nagyon
drága és előbb is kell cserélni mint az olajat.
Posted: Mon Jan 09, 2006 10:49 pm
by Süni
Posted: Mon Jan 09, 2006 11:41 pm
by Pudva
Süni wrote:Mosmá nekem is van Brembo-m !!!
Zsííír! Mennyi Brembót kell hozzá eladnod Süni ? :P
Posted: Tue Jan 10, 2006 6:33 am
by Süni
Pudva wrote:Süni wrote:Mosmá nekem is van Brembo-m !!!
Zsííír! Mennyi Brembót kell hozzá eladnod Süni ? :P
Az az igazság, h még csak nem is én szereztem, hanem a kislányomnak adta a dédanyja szomszédja !

Posted: Sat Feb 25, 2006 7:06 pm
by Süni
Posted: Sat Feb 25, 2006 7:21 pm
by CAPRI-3
ezmiez?
Posted: Sat Feb 25, 2006 8:21 pm
by Süni
Mercedes S500 W220 1999 (gyárilag lyuggatott ! )
Posted: Sat Feb 25, 2006 10:29 pm
by CAPRI-3
akkor én el is bújok a 288x28-as tárcsáimmal meg a négydugattyús cosworth nyergeimmel :)
Posted: Sun Feb 26, 2006 12:13 am
by Süni
CAPRI-3 wrote:akkor én el is bújok a 288x28-as tárcsáimmal meg a négydugattyús cosworth nyergeimmel :)
Ha gondolod tudok még ilyet szerezni ! 8) (19e/db)
Posted: Sun Feb 26, 2006 1:47 am
by CAPRI-3
nem gondolom, sanszosan nem férne már be a 16-os kerékbe sem, de a 15-ös jáccóskerekeimbe tuti nem. az pedig nemjó.
és ennél kevesebbért van meg a 288-as PÁRJA, amire még épp tudtam szerezni (FORD!)nyerget emberi áron.
330-ashoz már vmi extra cucc kéne, az pedig alaphangon hatszámjegyű...
vagány, de köszi nem, low budget possible car:)
Posted: Sun Nov 26, 2006 11:22 pm
by szszaby
Kérdésem lenne, hogy milyen nyereggel milyen tárcsaméretek voltak a Capriban.
Az enyém 48-as és 240-es tárcsa vam rajta 10-es vastagságú de többet be se vesz. Amit vettem Bencétől az 54-es (ate) szintén 240 tárcsával de bevenné a 13mm vastagságút is ami már 244-es tárcsára jellemző.
Akkor hogy van ez?
Posted: Mon Nov 27, 2006 8:20 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Kérdésem lenne, hogy milyen nyereggel milyen tárcsaméretek voltak a Capriban.
Az enyém 48-as és 240-es tárcsa vam rajta 10-es vastagságú de többet be se vesz. Amit vettem Bencétől az 54-es (ate) szintén 240 tárcsával de bevenné a 13mm vastagságút is ami már 244-es tárcsára jellemző.
Akkor hogy van ez?
elvileg volt rajta 244-es 10 vastag sima tárcsa, a gyári 2.8-i pedig ugyancsak 244-es hűtött tárcsa asszem 22-es vastagsággal. ez utobbit szoktuk a granada nyereg - saxo tárcsa kombinációjával kivitelezni. gyárilag elöl nem volt szerintem több variáció, föfékhenger és szervó méretében voltak még eltérések...