Page 6 of 6

Re: 400-500 le

Posted: Tue Jan 08, 2013 6:02 pm
by gigford
Bogyo28 wrote:
CapriTurbo wrote:
Bogyo28 wrote:a capri híd bírni fogja mindezt?
A terv szerint kapna egy torsen difit, új csapágyakat. Gyáriak maradak a féltengelyek és az áttétel (3,44). Utcai gumikkal bírnia kell. Drag gumi és pálya kellene, szerintem, hogy tönkremenjen.
Amúgy gigford sem cserélt hídat, a 302-höz.
igazándiból a belsejére gondoltam, az szerintem nem bírná, de egy torsen-el már elviselheti. Bár ha jól sejtem Lóri nem ment 300 ló fölé eddig. itthoni vagy Qauife lesz a torsen? mert azért a 400 paci felett az már medve (=nem játék)
Én beszéltem le Lacit a hídcseréről, sperr megy bele mindenképp, főleg ha torsen, azt nem tudja tönkretenni, előbb száll szét a váltó pl vagy más. Ha meg quaife lesz, akkor arra örök gari van.
Olyat sem nagyon hallottam még, hogy capri féltengelyt tört volna valaki, ahhoz drag gumin kéne nyomni naphosszat, komoly váltóval, hogy a féltengelyen múljon a dolog.
Lesz extra merevítés is a hídnak, mondtam, hogy próbáljuk meg így, utcai gumin nem fog tudni olyat tapadni, hogy gond lenne szerintem.

Durva lesz a biztos, végülis az escort ilyen motorral ment 10.7et, nekem ez a 302 is untig elég utcára, el sem tudom képzelni milyen lesz utcai körülmények között egy ilyen vadállat, még pályán az escort is félelmetes, nemhogy ugyanez utcán.
Dehát kollégának 400+ ló kellett, úgyhogy megadjuk neki :laza:

Re: 400-500 le

Posted: Tue Jan 08, 2013 6:48 pm
by Pudva
gigford wrote:...Olyat sem nagyon hallottam még, hogy capri féltengelyt tört volna valaki, ahhoz drag gumin kéne nyomni naphosszat, komoly váltóval, hogy a féltengelyen múljon a dolog.
Machine Laca lehet másképp gondolja, vagy ott nem a féltengellyel volt a baj?

Re: 400-500 le

Posted: Tue Jan 08, 2013 7:11 pm
by gigford
Pudva wrote:
gigford wrote:...Olyat sem nagyon hallottam még, hogy capri féltengelyt tört volna valaki, ahhoz drag gumin kéne nyomni naphosszat, komoly váltóval, hogy a féltengelyen múljon a dolog.
Machine Laca lehet másképp gondolja, vagy ott nem a féltengellyel volt a baj?
Nem ismerem ezt a sztorit, hogy volt ez?

Re: 400-500 le

Posted: Tue Jan 08, 2013 9:01 pm
by CapriTurbo
Bogyo28 wrote:
CapriTurbo wrote:
Bogyo28 wrote:a capri híd bírni fogja mindezt?
A terv szerint kapna egy torsen difit, új csapágyakat. Gyáriak maradak a féltengelyek és az áttétel (3,44). Utcai gumikkal bírnia kell. Drag gumi és pálya kellene, szerintem, hogy tönkremenjen.
Amúgy gigford sem cserélt hídat, a 302-höz.
igazándiból a belsejére gondoltam, az szerintem nem bírná, de egy torsen-el már elviselheti. Bár ha jól sejtem Lóri nem ment 300 ló fölé eddig. itthoni vagy Qauife lesz a torsen? mert azért a 400 paci felett az már medve (=nem játék)
Még nem teljesen eldöntött, de egyre inkább a Qauife tűnik az esélyesebbnek.

Re: 400-500 le

Posted: Tue Jan 08, 2013 9:18 pm
by CapriTurbo
A hátsó híd szűk mkI, stabilizátor nélkül, az mkI kitámasztóival.
Gondolkodom még plusz kereszt irányú megtámasztáson is.
Valami hasonlóban.
http://www.burtonpower.com/parts-by-cat ... mp205.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Esetleg ilyet is.
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-CAPRI-RE ... 1e76320859" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordcapri.de/Restaurierung/F ... ild_1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagy valami hasonlót.
http://www.gtmotorsportshotcars.com/capri_rear_axle.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 400-500 le

Posted: Tue Jan 08, 2013 11:56 pm
by Pudva
gigford wrote:
Pudva wrote:
gigford wrote:...Olyat sem nagyon hallottam még, hogy capri féltengelyt tört volna valaki, ahhoz drag gumin kéne nyomni naphosszat, komoly váltóval, hogy a féltengelyen múljon a dolog.
Machine Laca lehet másképp gondolja, vagy ott nem a féltengellyel volt a baj?
Nem ismerem ezt a sztorit, hogy volt ez?
Machine Laca elmondod, hogy is volt ez...

Re: 400-500 le

Posted: Wed Jan 09, 2013 9:30 am
by Tibi
ezt nem igazán vágom így képről...
http://www.gtmotorsportshotcars.com/capri_rear_axle.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Egyébként 4link+watts lehet jó lenne neked. A négyből kettő már amúgy is megvan.

Re: 400-500 le

Posted: Wed Jan 09, 2013 11:27 am
by Bogyo28
Pudva wrote:
gigford wrote:...Olyat sem nagyon hallottam még, hogy capri féltengelyt tört volna valaki, ahhoz drag gumin kéne nyomni naphosszat, komoly váltóval, hogy a féltengelyen múljon a dolog.
Machine Laca lehet másképp gondolja, vagy ott nem a féltengellyel volt a baj?
hát ezt nem tudni, egy anaygvizsgálatban járatos ember biztos többet tudna mondani róla ha megnézné. röviden a story: a csapágynál tőben eltört a főtengely MK1 alatt, sima utcai használat közben. Majd ha Laca előkerül, tud feltenni képet is. szerintem ott anyaghiba lehetett vagy valami hasonló...

Re: 400-500 le

Posted: Wed Jan 09, 2013 4:21 pm
by White Shark
Bogyo28 wrote:
Pudva wrote:
gigford wrote:...Olyat sem nagyon hallottam még, hogy capri féltengelyt tört volna valaki, ahhoz drag gumin kéne nyomni naphosszat, komoly váltóval, hogy a féltengelyen múljon a dolog.
Machine Laca lehet másképp gondolja, vagy ott nem a féltengellyel volt a baj?
hát ezt nem tudni, egy anaygvizsgálatban járatos ember biztos többet tudna mondani róla ha megnézné. röviden a story: a csapágynál tőben eltört a főtengely MK1 alatt, sima utcai használat közben. Majd ha Laca előkerül, tud feltenni képet is. szerintem ott anyaghiba lehetett vagy valami hasonló...
Vastag ,vagyis "v" mototos féltengely jó lehet akár még ekkora igénybevételre is .

Re: 400-500 le

Posted: Wed Jan 09, 2013 5:45 pm
by Machine
nem a fenesok lóerő okozta a törést, inkább a 42 év és a fáradás , készül az esetleírás, majd az épülős topikban lesz
az MK1 nél az 1.6 féltengely vastagsága megegyezik a 2.0 V6 féltengely vastagsággal, csak a csapágy szélesebb
az MKIII 1.6 és 2.8i féltengelyek között biztos van különbség :-D
White Shark wrote:
Bogyo28 wrote:
Pudva wrote:Machine Laca lehet másképp gondolja, vagy ott nem a féltengellyel volt a baj?
hát ezt nem tudni, egy anaygvizsgálatban járatos ember biztos többet tudna mondani róla ha megnézné. röviden a story: a csapágynál tőben eltört a főtengely MK1 alatt, sima utcai használat közben. Majd ha Laca előkerül, tud feltenni képet is. szerintem ott anyaghiba lehetett vagy valami hasonló...
Vastag ,vagyis "v" mototos féltengely jó lehet akár még ekkora igénybevételre is .