Te mondtad anno, hogy '83-as és hogy tök jó, hogy sikerült hozzá '83-as forgalmit szerezni! :?CAPRI-3 wrote:
de a te 83-as autód papíron nem 2.8i volt, tehát nem biztos, hogy 83-as a kocsi vagy a motor. de 81-es vagy fiatalabb.
2,8i tuning
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
szerezni??? azt a kocsit nem mi csináltuk, nem én hoztam be... én megvettem a Hankóczi Lacitól már forgalmival és mindennel.Capripower wrote:Te mondtad anno, hogy '83-as és hogy tök jó, hogy sikerült hozzá '83-as forgalmit szerezni! :?CAPRI-3 wrote:
de a te 83-as autód papíron nem 2.8i volt, tehát nem biztos, hogy 83-as a kocsi vagy a motor. de 81-es vagy fiatalabb.
trafó tudhatja honnan származik és mikor, vagy a Hankóczi.
a másik 2.8i-t meg a többi autót mi hoztuk már, de ezt itthon vettem, ugyanúgy mint te tőlem.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Hát Mr. Hankóczihoz nekem is lenne pár szép szavam, hogy mit mondott az eladott motorról, meg milyen papirokat adott hozzáCAPRI-3 wrote:szerezni??? azt a kocsit nem mi csináltuk, nem én hoztam be... én megvettem a Hankóczi Lacitól már forgalmival és mindennel.Capripower wrote:Te mondtad anno, hogy '83-as és hogy tök jó, hogy sikerült hozzá '83-as forgalmit szerezni! :?CAPRI-3 wrote:
de a te 83-as autód papíron nem 2.8i volt, tehát nem biztos, hogy 83-as a kocsi vagy a motor. de 81-es vagy fiatalabb.
trafó tudhatja honnan származik és mikor, vagy a Hankóczi.
a másik 2.8i-t meg a többi autót mi hoztuk már, de ezt itthon vettem, ugyanúgy mint te tőlem.

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Kedves tapasztalt Capris társak! A segítségetek kérem V6-os motor választás/tuning terén. A 79-es Caprimba 2.3-as moci van az erősebb 114 Le és még a gyári ( nem volt motor csere ). Én is szeretnék többet kihozni a gépállatból ennek a legegyszerűbb módja a 2.8i-re való csere lenne!
De! Kérdések: mennyi a fogyasztása a 2.3 és a 2.8i-nek?
Többet ér e az autó ha elmondhatom róla ez még az eredeti motor?
Nyúlt e már valaki komolyan bele a 2.3-as ba és mi lett az eredménye?
Fog-e annyit tudni a 2.3-as tuning után mint egy alap 2.8i?
Amúgy a terveim szerint kipufogórenszer, leömlő csere, sportlégszűrő és vezérműtengely, hengerfej, egyébb belső alkatrészek áttalakítását csak oly mértékben szeretném, hogy az a fogyasztást és a tartósságot ne veszélyeztesse.
Kicsit sok a kérdésem, mert csak 500 km-et használta a gépet és még nem igazán ismerem.
De! Kérdések: mennyi a fogyasztása a 2.3 és a 2.8i-nek?
Többet ér e az autó ha elmondhatom róla ez még az eredeti motor?
Nyúlt e már valaki komolyan bele a 2.3-as ba és mi lett az eredménye?
Fog-e annyit tudni a 2.3-as tuning után mint egy alap 2.8i?
Amúgy a terveim szerint kipufogórenszer, leömlő csere, sportlégszűrő és vezérműtengely, hengerfej, egyébb belső alkatrészek áttalakítását csak oly mértékben szeretném, hogy az a fogyasztást és a tartósságot ne veszélyeztesse.
Kicsit sok a kérdésem, mert csak 500 km-et használta a gépet és még nem igazán ismerem.
ebben a kérdésben keresd meg driver kollégát, neki tuningolt 2.3i-je volt, amíg be nem került a cosworth moci.
és az a motor eladó, a te általad tervezett munkák töredékéért.
2.8i pedig nem rossz, ugyan a városi fogyasztása nem megy 11-12 liter alá (nálam stabil 12), de az országuti és pályás fogyasztása sokkal kevesebb mint a karbisoké.
és az a motor eladó, a te általad tervezett munkák töredékéért.
2.8i pedig nem rossz, ugyan a városi fogyasztása nem megy 11-12 liter alá (nálam stabil 12), de az országuti és pályás fogyasztása sokkal kevesebb mint a karbisoké.
ne felejtsd el, hogy eltelt egy pár év és manapság már egy cosworth 24v megszerzése is egyszerűbb, mint akkor a 2.8i-é volt.Süni wrote:Nekem anno a C.Gabiék mindig azt hajtogatták, h a 2.3 a legkiegyensúlyozottabb választás. (nem mechanikailg, hanem összességében.)
mellesleg erősebb mint a 2.0V6 de nem fogyaszt többet, szebb a hangja mint az ohc-nak (aminek valljuk be nincs szép motorhangja).
kinek mire van igénye.
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Mivel Driveré is 2.3i ezért nincs különbség, ha erre gondolsz. Az én 2.3-asom karbis volt, de mindíg volt vele valami, nem úgy mint az i-sekkel. Nem'tom a karbisok mit fogyasztanak, az enyém zabált! A 2.8i vegyes fogyasztása mindíg 10 alatti,(volt már 8.6 is) és a városi pedig nem több 12-nél.(volt 10.3 is)
Last edited by Peti on Tue Jan 31, 2006 5:22 pm, edited 1 time in total.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project