Page 6 of 21

Posted: Mon Jan 09, 2006 1:06 am
by Peti
CAPRI-3 wrote:
de a te 83-as autód papíron nem 2.8i volt, tehát nem biztos, hogy 83-as a kocsi vagy a motor. de 81-es vagy fiatalabb.
Te mondtad anno, hogy '83-as és hogy tök jó, hogy sikerült hozzá '83-as forgalmit szerezni! :?

Posted: Mon Jan 09, 2006 1:28 am
by CAPRI-3
Capripower wrote:
CAPRI-3 wrote:
de a te 83-as autód papíron nem 2.8i volt, tehát nem biztos, hogy 83-as a kocsi vagy a motor. de 81-es vagy fiatalabb.
Te mondtad anno, hogy '83-as és hogy tök jó, hogy sikerült hozzá '83-as forgalmit szerezni! :?
szerezni??? azt a kocsit nem mi csináltuk, nem én hoztam be... én megvettem a Hankóczi Lacitól már forgalmival és mindennel.
trafó tudhatja honnan származik és mikor, vagy a Hankóczi.
a másik 2.8i-t meg a többi autót mi hoztuk már, de ezt itthon vettem, ugyanúgy mint te tőlem.

Posted: Mon Jan 09, 2006 2:07 am
by Peti
:?: Akkor lehet, hogy rosszul emlékszem és azt mondtad, hogy tök jó hogy a papírja is '83-as! De végülis mindegy már.

Posted: Mon Jan 09, 2006 9:26 am
by Bogyo28
CAPRI-3 wrote:
Capripower wrote:
CAPRI-3 wrote:
de a te 83-as autód papíron nem 2.8i volt, tehát nem biztos, hogy 83-as a kocsi vagy a motor. de 81-es vagy fiatalabb.
Te mondtad anno, hogy '83-as és hogy tök jó, hogy sikerült hozzá '83-as forgalmit szerezni! :?
szerezni??? azt a kocsit nem mi csináltuk, nem én hoztam be... én megvettem a Hankóczi Lacitól már forgalmival és mindennel.
trafó tudhatja honnan származik és mikor, vagy a Hankóczi.
a másik 2.8i-t meg a többi autót mi hoztuk már, de ezt itthon vettem, ugyanúgy mint te tőlem.
Hát Mr. Hankóczihoz nekem is lenne pár szép szavam, hogy mit mondott az eladott motorról, meg milyen papirokat adott hozzá :twisted: de már régen volt szerencsére. Nálam az ember megbízhatósági indexe 0 alatt van

Posted: Mon Jan 09, 2006 10:30 am
by trafo2000
Nálam gyári volt,én nem mókoltam semmit,eladás után nem tudom mi történt a vassal....

Posted: Mon Jan 09, 2006 10:34 am
by trafo2000
Én kereken tíz éve adtam el...

Posted: Mon Jan 09, 2006 10:38 am
by gigford
egyaltalan 2.8as a motorom :?: :lol: :axe: mar azon se lepodnek meg tulzottan,ha 2ezres lenne...akkor azert nem rossz teljesitmeny az a 130lo egy ketezrestol :P :wink:
(na jo, tuti,hogy 2.8as, en gyuruztem meg :) )

Posted: Mon Jan 09, 2006 11:57 am
by Peti
mAGYARORSZÁG!

Posted: Mon Jan 09, 2006 1:16 pm
by Bogyo28
hát biztos máshol nincs ennyi 2.8-as auto 2.0-s papirral mint itt nálunk :D

Posted: Mon Jan 30, 2006 5:03 pm
by Mad Max
Kedves tapasztalt Capris társak! A segítségetek kérem V6-os motor választás/tuning terén. A 79-es Caprimba 2.3-as moci van az erősebb 114 Le és még a gyári ( nem volt motor csere ). Én is szeretnék többet kihozni a gépállatból ennek a legegyszerűbb módja a 2.8i-re való csere lenne!
De! Kérdések: mennyi a fogyasztása a 2.3 és a 2.8i-nek?
Többet ér e az autó ha elmondhatom róla ez még az eredeti motor?
Nyúlt e már valaki komolyan bele a 2.3-as ba és mi lett az eredménye?
Fog-e annyit tudni a 2.3-as tuning után mint egy alap 2.8i?
Amúgy a terveim szerint kipufogórenszer, leömlő csere, sportlégszűrő és vezérműtengely, hengerfej, egyébb belső alkatrészek áttalakítását csak oly mértékben szeretném, hogy az a fogyasztást és a tartósságot ne veszélyeztesse.
Kicsit sok a kérdésem, mert csak 500 km-et használta a gépet és még nem igazán ismerem.

Posted: Mon Jan 30, 2006 5:30 pm
by CAPRI-3
ebben a kérdésben keresd meg driver kollégát, neki tuningolt 2.3i-je volt, amíg be nem került a cosworth moci.
és az a motor eladó, a te általad tervezett munkák töredékéért.

2.8i pedig nem rossz, ugyan a városi fogyasztása nem megy 11-12 liter alá (nálam stabil 12), de az országuti és pályás fogyasztása sokkal kevesebb mint a karbisoké.

Posted: Mon Jan 30, 2006 6:50 pm
by Süni
Nekem anno a C.Gabiék mindig azt hajtogatták, h a 2.3 a legkiegyensúlyozottabb választás. (nem mechanikailg, hanem összességében.)

Posted: Mon Jan 30, 2006 8:30 pm
by CAPRI-3
Süni wrote:Nekem anno a C.Gabiék mindig azt hajtogatták, h a 2.3 a legkiegyensúlyozottabb választás. (nem mechanikailg, hanem összességében.)
ne felejtsd el, hogy eltelt egy pár év és manapság már egy cosworth 24v megszerzése is egyszerűbb, mint akkor a 2.8i-é volt.
mellesleg erősebb mint a 2.0V6 de nem fogyaszt többet, szebb a hangja mint az ohc-nak (aminek valljuk be nincs szép motorhangja).
kinek mire van igénye.

Posted: Tue Jan 31, 2006 4:16 pm
by Mad Max
Esetleg magbízhatóság, tartósság terén van e külömbség a 2.3 és a 2.8i között? Mennyi kb. akkor a vegyes fogyasztásuk az említett 2 gépnek?

Posted: Tue Jan 31, 2006 5:10 pm
by Peti
Mivel Driveré is 2.3i ezért nincs különbség, ha erre gondolsz. Az én 2.3-asom karbis volt, de mindíg volt vele valami, nem úgy mint az i-sekkel. Nem'tom a karbisok mit fogyasztanak, az enyém zabált! A 2.8i vegyes fogyasztása mindíg 10 alatti,(volt már 8.6 is) és a városi pedig nem több 12-nél.(volt 10.3 is)