meg hozzáteszem, hogy emlékeim szerint soros motorod van, tehát, kábelezés, váltó, első rugók, hűtő, lehet kardán, műszerfal, ...proteus wrote:Jaja, nagyon zsírok vagytok!De erről most inkább lemondok, mert ha hozzáveszem a rohangálásokat a motor árához, már biztos nem járnék jól, kompressziómérés nélkül meg nem akaram elhozni.
2.9i motor kérdések
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Persze, tisztában vagyok vele (hát úgy nagyjából...) hogy miket kellene cserélni meg a másik, hogy ez nem most ugrott volna bele a gépbe. Viszont nem teszek le véglek a dologról csak elhalasztva a következő télre.CAPRI-3 wrote:meg hozzáteszem, hogy emlékeim szerint soros motorod van, tehát, kábelezés, váltó, első rugók, hűtő, lehet kardán, műszerfal, ...proteus wrote:Jaja, nagyon zsírok vagytok!De erről most inkább lemondok, mert ha hozzáveszem a rohangálásokat a motor árához, már biztos nem járnék jól, kompressziómérés nélkül meg nem akaram elhozni.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Nem megy fel a szívósor, csak ha hengerfejet is cserélsz (pl a 2,8/2,8i rámegy elvileg). 2,8 karbis szívósort nem könnyű találni...
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
bogyo28 wrote:Ha sima v6-rol az ujabbra (2.4 vagy 2.9) alakítasz át, akkor ott kipuffot is át kell faragni. Ha a gyujtáselosztó oldaláról leszeded az elektronkát, akkor azt össze lehet hozni a capri/granada elektromos gyujtásával, de megszakítós gyujtás felejtős. Aztán még rá kell mokolni egy karbis szivosort, ami 4 luk reszelgetéséböl áll, nem egy nagy dolog.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Üdv capris és nem capris urak :D
Lenne egy olyan kérdésem hogy egy(scorpio) 2.9 V6 EFi motorról származó mt75ös váltó jó e egy 2000es karbis cologne V6ra?
Vagyis hogy kell e faragni valamit, vagy simán rámegy a váltó a mocira?!
Előre is köszi mindenkinek!
Lenne egy olyan kérdésem hogy egy(scorpio) 2.9 V6 EFi motorról származó mt75ös váltó jó e egy 2000es karbis cologne V6ra?
Vagyis hogy kell e faragni valamit, vagy simán rámegy a váltó a mocira?!
Előre is köszi mindenkinek!

71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
azt a váltót inkább add el, sokan keresik.Hattyu wrote:Üdv capris és nem capris urak :D
Lenne egy olyan kérdésem hogy egy(scorpio) 2.9 V6 EFi motorról származó mt75ös váltó jó e egy 2000es karbis cologne V6ra?
Vagyis hogy kell e faragni valamit, vagy simán rámegy a váltó a mocira?!
Előre is köszi mindenkinek!
normál V6-ra simán jó a type9, az olcsóbb is és a hozzá való lendkerék és kuplung nemcsak olcsóbb, hanem könnyebben forog vele a motor.
és nem fér el a capri-taunus-escort kardánalagutakba... és a kardán sem passzol hozzá, illetve az MT75-ös kardánok nem jók csak sierra scorpio alá.
felesleges vesződség
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Köszi a segítséget,elírtam mert type9-ről van szóCAPRI-3 wrote:azt a váltót inkább add el, sokan keresik.Hattyu wrote:Üdv capris és nem capris urak :D
Lenne egy olyan kérdésem hogy egy(scorpio) 2.9 V6 EFi motorról származó mt75ös váltó jó e egy 2000es karbis cologne V6ra?
Vagyis hogy kell e faragni valamit, vagy simán rámegy a váltó a mocira?!
Előre is köszi mindenkinek!
normál V6-ra simán jó a type9, az olcsóbb is és a hozzá való lendkerék és kuplung nemcsak olcsóbb, hanem könnyebben forog vele a motor.
és nem fér el a capri-taunus-escort kardánalagutakba... és a kardán sem passzol hozzá, illetve az MT75-ös kardánok nem jók csak sierra scorpio alá.
felesleges vesződség

71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!