érdekes dolgok a nagyvilágból:)

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Hattyu wrote:
Ezek után már bnem veszek Lamborghini-t,csúnyán szétégett,a porschenak meg annyira nem lett baja mint a Lambonak.
Lehet vinni bontóba a porsche-t,jó a belseje :D
MAjd a cigányok eltolják a MÉHbe :lol: :lol:
van bőr a pofikáján a srácnak http://www.origo.hu/itthon/20070924-ket ... forok.html
1980 Capri MK3
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Összehaverkodtam ma fehérváron egy Taus emberrel ('74-es 1.3-as TC1-et tart napi használatban 8) aki egyszercsak előkapta a csomagtartóból a "tartalék" kormányt...

Image
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

ez kellemesen kemény történet :ru: :mrgreen:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Post by capriv6 »

Nézzétek mit találtam!!
http://www.youtube.com/watch?v=wqVplmFypDg
Nem ismerös??
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by levelboss »

Multkor Proteusszal nekünk is sikerült ülni egy TC2-es 78-as kétajtós taunusban...aminek a hátulján ékeskedik egy 1.6L felirat. Kérdezem emberünktől, hogy hát jó ez az egyhat?
Aszongya kettőhárom van benne...meg is mutatta... jobb volt mint gondoltam! :lol: :twisted:
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Meg ha már Tau, akkor egy érdekesség amit még tavaj nyáron fotóztam Varsóban.

Image
Image
Image
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

levelboss wrote:Multkor Proteusszal nekünk is sikerült ülni egy TC2-es 78-as kétajtós taunusban...aminek a hátulján ékeskedik egy 1.6L felirat. Kérdezem emberünktől, hogy hát jó ez az egyhat?
Aszongya kettőhárom van benne...meg is mutatta... jobb volt mint gondoltam! :lol: :twisted:
Ja az finom volt! :laza:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Post by stpetya »

Az első valódi népautó volt a Ford T-modell 1909
Image

Ez az az autó, amely kerekeket adott az átlag amerikaiak alá, hozzájárult az Újvilág gazdasági fejlődésének hatványozódásához, és népszerűvé tette a futószalagos gyártást az autóiparban. Ráadásul megszületésében vitathatatlan érdemei voltak Galamb Józsefnek is, aki többek között a bolygóműves, kétfokozatú sebességváltó tervezéséért volt felelős. De a 15 millió példányban gyártott és eladott Ford T-modell legalább annyi kárt is okozott az emberiségnek, mint amennyi hasznot hozott. Ugyanis ez az autó táplálta bele az amerikaiakba az a hitet, hogy nekik alanyi jogon jár autó, szinte már születésüktől kezdve. Ennek következményeit ma is ismerjük: háborúk az olajért, erősödő üvegházhatás, élhetetlen városok. Köszönjük, Henry.


-Ez a cikk az indexen volt fenn teljes idiotizmusáról tanuskodva a szerzőjének ,ba**eg -Henry Ford-ot okolni bármiért is ami a jelen világunk gondja :evil: :?:
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Ez kb. olyan mint amikor Teller Edétől megkérdezték, hogy milyen érzés, hogy a találmánya milliókat ölt meg...
Ford csak kihasználta a lehetőséget, ha ő nem tette volna meg, megteszi más! :roll:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Vannak még hülyék, így akkor sokmindenkit lehetne hibáztatni a találmányáért.
Ford Capri MkI Essex
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Post by TomiCaPri »

levelboss wrote:Multkor Proteusszal nekünk is sikerült ülni egy TC2-es 78-as kétajtós taunusban...aminek a hátulján ékeskedik egy 1.6L felirat. Kérdezem emberünktől, hogy hát jó ez az egyhat?
Aszongya kettőhárom van benne...meg is mutatta... jobb volt mint gondoltam! :lol: :twisted:
Én a múltkor reggel suliba menet full kómásan láttam egy nagyon szép világos kék taut itt Csepelen. Csak már sajna nem volt időm lefotózni :cry:
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Kíváncsi vagyok mit szólna a cikket író baromarc, ha 4 napot kellene mezitláb gyalogolni a földúton , hogy palatáblába karcolhassa az agymenéseit...
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Tibi wrote:Kíváncsi vagyok mit szólna a cikket író baromarc, ha 4 napot kellene mezitláb gyalogolni a földúton , hogy palatáblába karcolhassa az agymenéseit...
Szerintem nagyon boldog lenne. :lol:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Terka
nemleszgondhasegítis
Posts: 102
Joined: Tue Mar 01, 2005 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Meadowbank

Post by Terka »

Pudva wrote:Ez kb. olyan mint amikor Teller Edétől megkérdezték, hogy milyen érzés, hogy a találmánya milliókat ölt meg...
Ford csak kihasználta a lehetőséget, ha ő nem tette volna meg, megteszi más! :roll:
Itt is igazad van meg az elobb is igazad volt :lol:
Terka
Megla Gábor

Post by Megla Gábor »

stpetya wrote:Az első valódi népautó volt a Ford T-modell 1909
Image

Ez az az autó, amely kerekeket adott az átlag amerikaiak alá, hozzájárult az Újvilág gazdasági fejlődésének hatványozódásához, és népszerűvé tette a futószalagos gyártást az autóiparban. Ráadásul megszületésében vitathatatlan érdemei voltak Galamb Józsefnek is, aki többek között a bolygóműves, kétfokozatú sebességváltó tervezéséért volt felelős. De a 15 millió példányban gyártott és eladott Ford T-modell legalább annyi kárt is okozott az emberiségnek, mint amennyi hasznot hozott. Ugyanis ez az autó táplálta bele az amerikaiakba az a hitet, hogy nekik alanyi jogon jár autó, szinte már születésüktől kezdve. Ennek következményeit ma is ismerjük: háborúk az olajért, erősödő üvegházhatás, élhetetlen városok. Köszönjük, Henry.


-Ez a cikk az indexen volt fenn teljes idiotizmusáról tanuskodva a szerzőjének ,ba**eg -Henry Ford-ot okolni bármiért is ami a jelen világunk gondja :evil: :?:
Azért Galmb József nevéhez füződik a futoszalag gyártás is ,hiszen ő alkalmazta először a világon.Józsi bácsi Tanks. :D :D
Post Reply