van bőr a pofikáján a srácnak http://www.origo.hu/itthon/20070924-ket ... forok.htmlHattyu wrote:Ezek után már bnem veszek Lamborghini-t,csúnyán szétégett,a porschenak meg annyira nem lett baja mint a Lambonak.gizmo wrote:kár értük: http://www.langlovagok.hu/html/galeria/1131.shtml
Lehet vinni bontóba a porsche-t,jó a belseje :D
MAjd a cigányok eltolják a MÉHbe![]()
érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
1980 Capri MK3
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Ja az finom volt!levelboss wrote:Multkor Proteusszal nekünk is sikerült ülni egy TC2-es 78-as kétajtós taunusban...aminek a hátulján ékeskedik egy 1.6L felirat. Kérdezem emberünktől, hogy hát jó ez az egyhat?
Aszongya kettőhárom van benne...meg is mutatta... jobb volt mint gondoltam!![]()

Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Az első valódi népautó volt a Ford T-modell 1909

Ez az az autó, amely kerekeket adott az átlag amerikaiak alá, hozzájárult az Újvilág gazdasági fejlődésének hatványozódásához, és népszerűvé tette a futószalagos gyártást az autóiparban. Ráadásul megszületésében vitathatatlan érdemei voltak Galamb Józsefnek is, aki többek között a bolygóműves, kétfokozatú sebességváltó tervezéséért volt felelős. De a 15 millió példányban gyártott és eladott Ford T-modell legalább annyi kárt is okozott az emberiségnek, mint amennyi hasznot hozott. Ugyanis ez az autó táplálta bele az amerikaiakba az a hitet, hogy nekik alanyi jogon jár autó, szinte már születésüktől kezdve. Ennek következményeit ma is ismerjük: háborúk az olajért, erősödő üvegházhatás, élhetetlen városok. Köszönjük, Henry.
-Ez a cikk az indexen volt fenn teljes idiotizmusáról tanuskodva a szerzőjének ,ba**eg -Henry Ford-ot okolni bármiért is ami a jelen világunk gondja


Ez az az autó, amely kerekeket adott az átlag amerikaiak alá, hozzájárult az Újvilág gazdasági fejlődésének hatványozódásához, és népszerűvé tette a futószalagos gyártást az autóiparban. Ráadásul megszületésében vitathatatlan érdemei voltak Galamb Józsefnek is, aki többek között a bolygóműves, kétfokozatú sebességváltó tervezéséért volt felelős. De a 15 millió példányban gyártott és eladott Ford T-modell legalább annyi kárt is okozott az emberiségnek, mint amennyi hasznot hozott. Ugyanis ez az autó táplálta bele az amerikaiakba az a hitet, hogy nekik alanyi jogon jár autó, szinte már születésüktől kezdve. Ennek következményeit ma is ismerjük: háborúk az olajért, erősödő üvegházhatás, élhetetlen városok. Köszönjük, Henry.
-Ez a cikk az indexen volt fenn teljes idiotizmusáról tanuskodva a szerzőjének ,ba**eg -Henry Ford-ot okolni bármiért is ami a jelen világunk gondja


Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Ez kb. olyan mint amikor Teller Edétől megkérdezték, hogy milyen érzés, hogy a találmánya milliókat ölt meg...
Ford csak kihasználta a lehetőséget, ha ő nem tette volna meg, megteszi más!
Ford csak kihasználta a lehetőséget, ha ő nem tette volna meg, megteszi más!

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 270
- Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest - Csepel
Én a múltkor reggel suliba menet full kómásan láttam egy nagyon szép világos kék taut itt Csepelen. Csak már sajna nem volt időm lefotóznilevelboss wrote:Multkor Proteusszal nekünk is sikerült ülni egy TC2-es 78-as kétajtós taunusban...aminek a hátulján ékeskedik egy 1.6L felirat. Kérdezem emberünktől, hogy hát jó ez az egyhat?
Aszongya kettőhárom van benne...meg is mutatta... jobb volt mint gondoltam!![]()

Azért Galmb József nevéhez füződik a futoszalag gyártás is ,hiszen ő alkalmazta először a világon.Józsi bácsi Tanks. :D :Dstpetya wrote:Az első valódi népautó volt a Ford T-modell 1909
Ez az az autó, amely kerekeket adott az átlag amerikaiak alá, hozzájárult az Újvilág gazdasági fejlődésének hatványozódásához, és népszerűvé tette a futószalagos gyártást az autóiparban. Ráadásul megszületésében vitathatatlan érdemei voltak Galamb Józsefnek is, aki többek között a bolygóműves, kétfokozatú sebességváltó tervezéséért volt felelős. De a 15 millió példányban gyártott és eladott Ford T-modell legalább annyi kárt is okozott az emberiségnek, mint amennyi hasznot hozott. Ugyanis ez az autó táplálta bele az amerikaiakba az a hitet, hogy nekik alanyi jogon jár autó, szinte már születésüktől kezdve. Ennek következményeit ma is ismerjük: háborúk az olajért, erősödő üvegházhatás, élhetetlen városok. Köszönjük, Henry.
-Ez a cikk az indexen volt fenn teljes idiotizmusáról tanuskodva a szerzőjének ,ba**eg -Henry Ford-ot okolni bármiért is ami a jelen világunk gondja![]()