Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote:
bogyo28 wrote:
proteus wrote:Ma sikerült megmérni a motorom kompresszióját és elszomorító, még akkor is, ha biztosravehető, hogy nem volt pontos a műszer. Konkrétan 3-2-7-5 bar lett mérve, ami ugyan biztos, hogy több, de arányaiban ennyi. A veztengely is cserés, a többit majd akkor, ha szét lesz szedve a motor.
és amaradék 2 henger :shock: 8) :lol: :lol: :lol: :?:
huhuhuhuuuuuuuuuuuu

ez gonosz :D
de a kolléga nem olyan aki nem értené a viccet. :lol: :lol:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

bogyo28 wrote: de a kolléga nem olyan aki nem értené a viccet. :lol: :lol:
ja persze, én sem olyannak ismertem meg a Camponában :D Csak ez a beszólás nagyon ott volt :D jót röhögtem rajta. Képzeld, ha 4re ilyen értékek jöttek ki, mi lett volna 6-tal. :D:D:D:D és itt ismét bízunk a a humorézék meglétében :D
1980 Capri MK3
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Tibi wrote:
bogyo28 wrote: de a kolléga nem olyan aki nem értené a viccet. :lol: :lol:
ja persze, én sem olyannak ismertem meg a Camponában :D Csak ez a beszólás nagyon ott volt :D jót röhögtem rajta. Képzeld, ha 4re ilyen értékek jöttek ki, mi lett volna 6-tal. :D:D:D:D és itt ismét bízunk a a humorézék meglétében :D
Ott már vákum lett volna! :lol:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

proteus wrote:
szszaby wrote:
proteus wrote:Ma sikerült megmérni a motorom kompresszióját és elszomorító, még akkor is, ha biztosravehető, hogy nem volt pontos a műszer. Konkrétan 3-2-7-5 bar lett mérve, ami ugyan biztos, hogy több, de arányaiban ennyi. A veztengely is cserés, a többit majd akkor, ha szét lesz szedve a motor.
Az a 3 és 2 elég sovány, ettől többet még gyűrű nélkül is tudnia kell.
Persze, az biztos, hogy több, csak az arányok miatt írtam le, hogy mit sikerült mérni.
Itt nem csak a 3-2 sovány az egész rossz. Ha a műszer jó akkor ezen max csak egy henger működhet.
Ha kell moci csak szólj van raktáron. :wink:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Nitrobuster wrote:
proteus wrote:
szszaby wrote: Az a 3 és 2 elég sovány, ettől többet még gyűrű nélkül is tudnia kell.
Persze, az biztos, hogy több, csak az arányok miatt írtam le, hogy mit sikerült mérni.
Itt nem csak a 3-2 sovány az egész rossz. Ha a műszer jó akkor ezen max csak egy henger működhet.

Ha kell moci csak szólj van raktáron. :wink:
Ezért mondtam, hogy max az arányokat veszem ebből figyelembe, mert ha rossz is a műszer akkor egyformán rossz.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

szerintem nem feltétlenül egyformán rossz. És szerintem ilyen kompresszió értékekkel nem ment volna lábon az autó...
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Post by driver »

Szerintem nem a legjobb választás a 2,0 motor!
Főleg egy drag ba, ahol pont azt várnád hogy szétszakit mindent!!
Akkor már inkább egy 2,8 i vagy karbi ahogy tetszik!
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Dragnak szerintem minimum V8-at. Ezzel már úgyis csak épített kategóriában tudsz indulni, ott pedig mindegy a köbcenti. És ha már mindegy, legyen a legnagyobb, az sem sokkal drágább. Én pl tudok egy 6 littyóst ha kell. 100 péz
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

kozsukp wrote:Hali
Egy pár kérdést intéznék a társasághoz, dragot építek és alapul egy capri v6 2.0-t vettem. Mivel érdemes foglalkozni ilyen szinten, mert Caprival még nem volt dolgom. Eddig egy Taunussal küzdöttem, és már úton van két 63 escort is. Nitro biztos kerül a rendszerbe, de nem tudom a felömlőkkel foglalkozzak e, vagy csak egy nagyobb karbi is elég. ( A NOS közvetlen lesz) Érdekelnének még Capri cuccok, csak motor, mert a váz egy 1941-es Austin lesz üvegszálból.
Szia,

egész autót vettél és csak a moci kell? Milyen belül ? A többivel mi a terv ?
1980 Capri MK3
User avatar
Jatis
márokosanistudnézni
Posts: 60
Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Jatis »

Az a 63-as Escort érdekes, mert hivatalosan 67-től gyártják.
PFB-k előre!!!

http://www.pfb.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by Kenny »

Drag? Akkor V8, és nem a kisebbik fajta! Aztán még gondolkozhatsz, hogy mivel töltsd meg. A 2.8 a 71-es Escortba is kevés, épp azon agyalunk mi férne még el rajta.
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
Gobbo
márokosanistudnézni
Posts: 62
Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Gobbo »

Sziasztok!

Ma elhoztam az autom... fasz lett csak a hutes rakoncatlankodik egy kicsit, de az is lehet, hogy a muszer mutat rosszul mert amikor mar a piros aljanal volt a mutato akkor lealtam es sima meg tudtam fogni a hutot es a gumicsovet is ami a hutobol jon ki. Ugyis szeretnekl egy uj hutot bele es akkor gondolom mar minden fasza lesz (ha nem a muszer volt a hibas).

Az egesz munkaert halas koszonet SUNYAnak es BOGYOnak.

csao,

Gobbo
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Ha hideg a hűtő simán lehet, hogy rossz és nem nyit ki a termosztátod, vagy kevés/levegős a hűtővíz, vagy a vízpumpa is lehet rossz. Vedd komolyan. Kár lenne azt a felújított mocit megfőzni :)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by TÉCSÉ »

Blant wrote:Ha hideg a hűtő simán lehet, hogy rossz és nem nyit ki a termosztátod, vagy kevés/levegős a hűtővíz, vagy a vízpumpa is lehet rossz. Vedd komolyan. Kár lenne azt a felújított mocit megfőzni :)
Blant kollégának teljesen igaza van !!!
A hűtéssel nem viccelni , és nem feltétlneül a műszer a szar (nekem még egy sem volt rossz - viszont motort már főztem :lol: ) - olcsóbb átnézetni , átmosatni a hűtőrendszert....
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Jatis
márokosanistudnézni
Posts: 60
Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Jatis »

Kenny wrote:Drag? Akkor V8, és nem a kisebbik fajta! Aztán még gondolkozhatsz, hogy mivel töltsd meg. A 2.8 a 71-es Escortba is kevés, épp azon agyalunk mi férne még el rajta.
Pontosabban az már megvan mivel töltjük, de az még nincs, hogy hogyan. :lol:
PFB-k előre!!!

http://www.pfb.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
Locked