proteus wrote:Ma sikerült megmérni a motorom kompresszióját és elszomorító, még akkor is, ha biztosravehető, hogy nem volt pontos a műszer. Konkrétan 3-2-7-5 bar lett mérve, ami ugyan biztos, hogy több, de arányaiban ennyi. A veztengely is cserés, a többit majd akkor, ha szét lesz szedve a motor.
és amaradék 2 henger 8)
huhuhuhuuuuuuuuuuuu
ez gonosz :D
de a kolléga nem olyan aki nem értené a viccet.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
bogyo28 wrote:
de a kolléga nem olyan aki nem értené a viccet.
ja persze, én sem olyannak ismertem meg a Camponában :D Csak ez a beszólás nagyon ott volt :D jót röhögtem rajta. Képzeld, ha 4re ilyen értékek jöttek ki, mi lett volna 6-tal. :D:D:D:D és itt ismét bízunk a a humorézék meglétében :D
bogyo28 wrote:
de a kolléga nem olyan aki nem értené a viccet.
ja persze, én sem olyannak ismertem meg a Camponában :D Csak ez a beszólás nagyon ott volt :D jót röhögtem rajta. Képzeld, ha 4re ilyen értékek jöttek ki, mi lett volna 6-tal. :D:D:D:D és itt ismét bízunk a a humorézék meglétében :D
proteus wrote:Ma sikerült megmérni a motorom kompresszióját és elszomorító, még akkor is, ha biztosravehető, hogy nem volt pontos a műszer. Konkrétan 3-2-7-5 bar lett mérve, ami ugyan biztos, hogy több, de arányaiban ennyi. A veztengely is cserés, a többit majd akkor, ha szét lesz szedve a motor.
Az a 3 és 2 elég sovány, ettől többet még gyűrű nélkül is tudnia kell.
Persze, az biztos, hogy több, csak az arányok miatt írtam le, hogy mit sikerült mérni.
Itt nem csak a 3-2 sovány az egész rossz. Ha a műszer jó akkor ezen max csak egy henger működhet.
Ha kell moci csak szólj van raktáron.
Szerintem nem a legjobb választás a 2,0 motor!
Főleg egy drag ba, ahol pont azt várnád hogy szétszakit mindent!!
Akkor már inkább egy 2,8 i vagy karbi ahogy tetszik!
Dragnak szerintem minimum V8-at. Ezzel már úgyis csak épített kategóriában tudsz indulni, ott pedig mindegy a köbcenti. És ha már mindegy, legyen a legnagyobb, az sem sokkal drágább. Én pl tudok egy 6 littyóst ha kell. 100 péz
kozsukp wrote:Hali
Egy pár kérdést intéznék a társasághoz, dragot építek és alapul egy capri v6 2.0-t vettem. Mivel érdemes foglalkozni ilyen szinten, mert Caprival még nem volt dolgom. Eddig egy Taunussal küzdöttem, és már úton van két 63 escort is. Nitro biztos kerül a rendszerbe, de nem tudom a felömlőkkel foglalkozzak e, vagy csak egy nagyobb karbi is elég. ( A NOS közvetlen lesz) Érdekelnének még Capri cuccok, csak motor, mert a váz egy 1941-es Austin lesz üvegszálból.
Szia,
egész autót vettél és csak a moci kell? Milyen belül ? A többivel mi a terv ?
Drag? Akkor V8, és nem a kisebbik fajta! Aztán még gondolkozhatsz, hogy mivel töltsd meg. A 2.8 a 71-es Escortba is kevés, épp azon agyalunk mi férne még el rajta.
Ma elhoztam az autom... fasz lett csak a hutes rakoncatlankodik egy kicsit, de az is lehet, hogy a muszer mutat rosszul mert amikor mar a piros aljanal volt a mutato akkor lealtam es sima meg tudtam fogni a hutot es a gumicsovet is ami a hutobol jon ki. Ugyis szeretnekl egy uj hutot bele es akkor gondolom mar minden fasza lesz (ha nem a muszer volt a hibas).
Az egesz munkaert halas koszonet SUNYAnak es BOGYOnak.
Ha hideg a hűtő simán lehet, hogy rossz és nem nyit ki a termosztátod, vagy kevés/levegős a hűtővíz, vagy a vízpumpa is lehet rossz. Vedd komolyan. Kár lenne azt a felújított mocit megfőzni :)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Blant wrote:Ha hideg a hűtő simán lehet, hogy rossz és nem nyit ki a termosztátod, vagy kevés/levegős a hűtővíz, vagy a vízpumpa is lehet rossz. Vedd komolyan. Kár lenne azt a felújított mocit megfőzni :)
Blant kollégának teljesen igaza van !!!
A hűtéssel nem viccelni , és nem feltétlneül a műszer a szar (nekem még egy sem volt rossz - viszont motort már főztem ) - olcsóbb átnézetni , átmosatni a hűtőrendszert....
Kenny wrote:Drag? Akkor V8, és nem a kisebbik fajta! Aztán még gondolkozhatsz, hogy mivel töltsd meg. A 2.8 a 71-es Escortba is kevés, épp azon agyalunk mi férne még el rajta.
Pontosabban az már megvan mivel töltjük, de az még nincs, hogy hogyan.