
Marci Caprija
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Marci Caprija
Fasza, hogy így összeállt a vas, ha rendbe rakod a mocit akkor egész finoman fog menni
A gázpedálkar mókot pedig megtekintheted nálunk esetleg vagy fénykép is játszik ha úgy gondolod...

1980 Capri MK3
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Jaja... én is azon gondolkodtam, h milyen jól mehetne, ha még kompresszióm is lenne... sztem pikkpakk kihozná a 160 lovat, és a 220 Nm-t.Tibi wrote:Fasza, hogy így összeállt a vas, ha rendbe rakod a mocit akkor egész finoman fog menniA gázpedálkar mókot pedig megtekintheted nálunk esetleg vagy fénykép is játszik ha úgy gondolod...

A gázpedál mókot úgy csináltuk, mint ti, de nem lett jó, mert az MK3 gázpedálja minden bizonnyal más, mint az MK1-é. Nekem majd más bowden kell hozzá valszeg... v vmi nagyobb mók.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Marci Caprija
Pedig mintha annak is 3as pedálja lenne
Ha az van, hogy hirtelen és csak "erőszakkal" ugrik át a holtponton és nem tudsz finoman indulni akkor a pucut kell arrébb tenni minden bizonnyal mert nem jó szögben húz a bowden.

Ha az van, hogy hirtelen és csak "erőszakkal" ugrik át a holtponton és nem tudsz finoman indulni akkor a pucut kell arrébb tenni minden bizonnyal mert nem jó szögben húz a bowden.
1980 Capri MK3
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Na ma sikerült megcsinálnom a gázbowdent. Gyártottam hozzá egy kis gázkart a pillangószelepházra... méricskéletm, fúrtam, faragtam és az eredmény szinte tökéletes lett. Annyi, h most meg nagyon könnyű nyomni a gázt, alig van ellenállása a pedálnak... de végig jár és végre szép finoman el tudok vele indulni.
Ezenkívül kapott egy új akksit, ez is kiváltképp jót tett az autónak.
Az akksicserétől féltem kicsit, h hogyan fog újra felállni az elektronika, de pöcc röff indult, és minden elsőre tökéletesen működött. Ma belecsavartam kb 60 km-t, mászkáltam mindenfele és nagyon jó, semmi baja, nagyon finoman megy meg minden, ugyh az autó ezen részével teljesen elégedett vagyok!
Egyébként nem mondtam, de a szakodgám időben kész lett, már megvan a bírálata is, csak még nem mentem el érte.
Egyébként a címe így hangzott: Ford Capri gépjármű üzemanyag-ellátó berendezésének korszerűsítése
Akit esetleg érdekel, (Kálmi
) h hogy nézett ki meg minden, az küldjön nekem egy emil címet és elküldöm, ha a gépen szívesen nézegeti. 

Az akksicserétől féltem kicsit, h hogyan fog újra felállni az elektronika, de pöcc röff indult, és minden elsőre tökéletesen működött. Ma belecsavartam kb 60 km-t, mászkáltam mindenfele és nagyon jó, semmi baja, nagyon finoman megy meg minden, ugyh az autó ezen részével teljesen elégedett vagyok!

Egyébként nem mondtam, de a szakodgám időben kész lett, már megvan a bírálata is, csak még nem mentem el érte.
Egyébként a címe így hangzott: Ford Capri gépjármű üzemanyag-ellátó berendezésének korszerűsítése

Akit esetleg érdekel, (Kálmi


Ford Capri 1978 2600 GT :D
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
A majálisra többek között azért nem tudtam menni, mert az egyik legjobb barátom esküvőjére kellett készülöm...

Nagyjából 5-6 órán keresztül takarítottuk az autót ketten... 
Ford Capri 1978 2600 GT :D
Re: Marci Caprija
Igazolt hiányzáslevelboss wrote:A majálisra többek között azért nem tudtam menni, mert az egyik legjobb barátom esküvőjére kellett készülöm...Nagyjából 5-6 órán keresztül takarítottuk az autót ketten...

http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
No történt egy kis fejlemény, ami nem is annyira fejlemény, mint inkább karbantartás, de már muszáj volt.
Szétszedtük az egész hátsó hidat, az egyik féltengely végét, a függőleges részt, ahol a tőcsavarok vannak, azt megesztergáltuk kicsit, mert kicsit ütött. Kapott "új" jó fékdobokat, zsír új fékbetétekkel és kapott új diffi olajat. Az olaj alja nagyon gusztustalan gány sár volt már, úgyhogy nem is baj, hogy lecseréltem.
Tegnap este, meg ma használtam az autót, és járóképes, jön-megy, megáll, fűt, hidegben indításkor lefullad, ha nem adok gázt... úgyhogy szinte tökéltetes!
Ez persze nem igaz, mert most még vár rá egy első fék, meg futómű felújítás, mert az igen halálos már, de szép lassan, remélem mihamarabb azt is megkapja!
Szétszedtük az egész hátsó hidat, az egyik féltengely végét, a függőleges részt, ahol a tőcsavarok vannak, azt megesztergáltuk kicsit, mert kicsit ütött. Kapott "új" jó fékdobokat, zsír új fékbetétekkel és kapott új diffi olajat. Az olaj alja nagyon gusztustalan gány sár volt már, úgyhogy nem is baj, hogy lecseréltem.
Tegnap este, meg ma használtam az autót, és járóképes, jön-megy, megáll, fűt, hidegben indításkor lefullad, ha nem adok gázt... úgyhogy szinte tökéltetes!

Ez persze nem igaz, mert most még vár rá egy első fék, meg futómű felújítás, mert az igen halálos már, de szép lassan, remélem mihamarabb azt is megkapja!

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Marci Caprija
az pont olyan volt akkor mint a Tibi úr frissen cserélt racing olaja...levelboss wrote:Az olaj alja nagyon gusztustalan gány sár volt már

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Akkor az is igen csini lehetett!Bogyo28 wrote:az pont olyan volt akkor mint a Tibi úr frissen cserélt racing olaja...levelboss wrote:Az olaj alja nagyon gusztustalan gány sár volt már

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Marci Caprija
olyan méz - takony - sár keveréke szerü...levelboss wrote:Akkor az is igen csini lehetett!Bogyo28 wrote:az pont olyan volt akkor mint a Tibi úr frissen cserélt racing olaja...levelboss wrote:Az olaj alja nagyon gusztustalan gány sár volt már
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Marci Caprija
persze, zsír új valvoline olaj volt azBogyo28 wrote:olyan méz - takony - sár keveréke szerü...

1980 Capri MK3
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
No kérem Uraim!
Az autó újra garázdálkodhat 2014 tavaszáig hivatalosan a szép magyar utakon!!
Kapott nagyon fain Granada - Saxo első fékeket, meg Granada főfékhengert is, így már a pedálon kívül egyik fékalkatrész sem gyári Capri... ami a hatásfokot nézve nem is baj.
(ugyan kissé visít a fék, ha meg kell állni... de talán majd elmúlik. vagy nem.)
Most sürgősen megoldom még, h kevésbé legyen életveszélyes a nagynyomású AC miatt, meg az utastérbe szállingózó irdatlan kipuffogógáz - kartergáz miatt... aztán már jó is lesz. Már csak olcsóbb benzin kéne!
Az autó újra garázdálkodhat 2014 tavaszáig hivatalosan a szép magyar utakon!!


Kapott nagyon fain Granada - Saxo első fékeket, meg Granada főfékhengert is, így már a pedálon kívül egyik fékalkatrész sem gyári Capri... ami a hatásfokot nézve nem is baj.

(ugyan kissé visít a fék, ha meg kell állni... de talán majd elmúlik. vagy nem.)
Most sürgősen megoldom még, h kevésbé legyen életveszélyes a nagynyomású AC miatt, meg az utastérbe szállingózó irdatlan kipuffogógáz - kartergáz miatt... aztán már jó is lesz. Már csak olcsóbb benzin kéne!

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Marci Caprija
Friss műszaki mindig nagy dolog 
