Page 7 of 24

Re: Marci Caprija

Posted: Fri May 13, 2011 1:10 pm
by szszaby
Akkor jól sikerült az átalakítás. :ru:

Re: Marci Caprija

Posted: Sat May 14, 2011 12:43 am
by Tibi
Fasza, hogy így összeállt a vas, ha rendbe rakod a mocit akkor egész finoman fog menni :-) A gázpedálkar mókot pedig megtekintheted nálunk esetleg vagy fénykép is játszik ha úgy gondolod...

Re: Marci Caprija

Posted: Sat May 14, 2011 9:15 am
by levelboss
Tibi wrote:Fasza, hogy így összeállt a vas, ha rendbe rakod a mocit akkor egész finoman fog menni :-) A gázpedálkar mókot pedig megtekintheted nálunk esetleg vagy fénykép is játszik ha úgy gondolod...
Jaja... én is azon gondolkodtam, h milyen jól mehetne, ha még kompresszióm is lenne... sztem pikkpakk kihozná a 160 lovat, és a 220 Nm-t. 8-)

A gázpedál mókot úgy csináltuk, mint ti, de nem lett jó, mert az MK3 gázpedálja minden bizonnyal más, mint az MK1-é. Nekem majd más bowden kell hozzá valszeg... v vmi nagyobb mók.

Re: Marci Caprija

Posted: Sat May 14, 2011 3:54 pm
by Tibi
Pedig mintha annak is 3as pedálja lenne :-?

Ha az van, hogy hirtelen és csak "erőszakkal" ugrik át a holtponton és nem tudsz finoman indulni akkor a pucut kell arrébb tenni minden bizonnyal mert nem jó szögben húz a bowden.

Re: Marci Caprija

Posted: Fri Jun 10, 2011 11:24 pm
by levelboss
Na ma sikerült megcsinálnom a gázbowdent. Gyártottam hozzá egy kis gázkart a pillangószelepházra... méricskéletm, fúrtam, faragtam és az eredmény szinte tökéletes lett. Annyi, h most meg nagyon könnyű nyomni a gázt, alig van ellenállása a pedálnak... de végig jár és végre szép finoman el tudok vele indulni. :ba: Ezenkívül kapott egy új akksit, ez is kiváltképp jót tett az autónak.

Az akksicserétől féltem kicsit, h hogyan fog újra felállni az elektronika, de pöcc röff indult, és minden elsőre tökéletesen működött. Ma belecsavartam kb 60 km-t, mászkáltam mindenfele és nagyon jó, semmi baja, nagyon finoman megy meg minden, ugyh az autó ezen részével teljesen elégedett vagyok! 8-)

Egyébként nem mondtam, de a szakodgám időben kész lett, már megvan a bírálata is, csak még nem mentem el érte.

Egyébként a címe így hangzott: Ford Capri gépjármű üzemanyag-ellátó berendezésének korszerűsítése :-D

Akit esetleg érdekel, (Kálmi :-) ) h hogy nézett ki meg minden, az küldjön nekem egy emil címet és elküldöm, ha a gépen szívesen nézegeti. ;-)

Re: Marci Caprija

Posted: Mon Jun 13, 2011 8:14 pm
by levelboss
A majálisra többek között azért nem tudtam menni, mert az egyik legjobb barátom esküvőjére kellett készülöm...
P3292024p.JPG
P3292025p.JPG
P3292029p.JPG
Nagyjából 5-6 órán keresztül takarítottuk az autót ketten... :lol:

Re: Marci Caprija

Posted: Mon Jun 13, 2011 10:17 pm
by TÉCSÉ
levelboss wrote:A majálisra többek között azért nem tudtam menni, mert az egyik legjobb barátom esküvőjére kellett készülöm...
P3292024p.JPG
P3292025p.JPG
P3292029p.JPG
Nagyjából 5-6 órán keresztül takarítottuk az autót ketten... :lol:
Igazolt hiányzás ;-)

Re: Marci Caprija

Posted: Thu Nov 24, 2011 4:24 pm
by levelboss
No történt egy kis fejlemény, ami nem is annyira fejlemény, mint inkább karbantartás, de már muszáj volt.

Szétszedtük az egész hátsó hidat, az egyik féltengely végét, a függőleges részt, ahol a tőcsavarok vannak, azt megesztergáltuk kicsit, mert kicsit ütött. Kapott "új" jó fékdobokat, zsír új fékbetétekkel és kapott új diffi olajat. Az olaj alja nagyon gusztustalan gány sár volt már, úgyhogy nem is baj, hogy lecseréltem.

Tegnap este, meg ma használtam az autót, és járóképes, jön-megy, megáll, fűt, hidegben indításkor lefullad, ha nem adok gázt... úgyhogy szinte tökéltetes! :lol:

Ez persze nem igaz, mert most még vár rá egy első fék, meg futómű felújítás, mert az igen halálos már, de szép lassan, remélem mihamarabb azt is megkapja! 8-)

Re: Marci Caprija

Posted: Thu Nov 24, 2011 5:05 pm
by Bogyo28
levelboss wrote:Az olaj alja nagyon gusztustalan gány sár volt már
az pont olyan volt akkor mint a Tibi úr frissen cserélt racing olaja... :mrgreen:

Re: Marci Caprija

Posted: Thu Nov 24, 2011 5:38 pm
by levelboss
Bogyo28 wrote:
levelboss wrote:Az olaj alja nagyon gusztustalan gány sár volt már
az pont olyan volt akkor mint a Tibi úr frissen cserélt racing olaja... :mrgreen:
Akkor az is igen csini lehetett! :-D

Re: Marci Caprija

Posted: Thu Nov 24, 2011 10:15 pm
by Bogyo28
levelboss wrote:
Bogyo28 wrote:
levelboss wrote:Az olaj alja nagyon gusztustalan gány sár volt már
az pont olyan volt akkor mint a Tibi úr frissen cserélt racing olaja... :mrgreen:
Akkor az is igen csini lehetett! :-D
olyan méz - takony - sár keveréke szerü...

Re: Marci Caprija

Posted: Thu Nov 24, 2011 10:51 pm
by Tibi
Bogyo28 wrote:olyan méz - takony - sár keveréke szerü...
persze, zsír új valvoline olaj volt az :mrgreen:

Re: Marci Caprija

Posted: Sun Mar 25, 2012 10:05 pm
by levelboss
No kérem Uraim!

Az autó újra garázdálkodhat 2014 tavaszáig hivatalosan a szép magyar utakon!! 8-) :burn:

Kapott nagyon fain Granada - Saxo első fékeket, meg Granada főfékhengert is, így már a pedálon kívül egyik fékalkatrész sem gyári Capri... ami a hatásfokot nézve nem is baj. :-D
(ugyan kissé visít a fék, ha meg kell állni... de talán majd elmúlik. vagy nem.)

Most sürgősen megoldom még, h kevésbé legyen életveszélyes a nagynyomású AC miatt, meg az utastérbe szállingózó irdatlan kipuffogógáz - kartergáz miatt... aztán már jó is lesz. Már csak olcsóbb benzin kéne! :-D

Re: Marci Caprija

Posted: Sun Mar 25, 2012 11:20 pm
by gigford
Friss műszaki mindig nagy dolog :smt023

Re: Marci Caprija

Posted: Mon Mar 26, 2012 8:01 am
by Tibi
Majuniális :?:
Egyébként gratula !