Page 7 of 22

Posted: Mon Nov 27, 2006 11:00 pm
by szszaby
bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Kérdésem lenne, hogy milyen nyereggel milyen tárcsaméretek voltak a Capriban.
Az enyém 48-as és 240-es tárcsa vam rajta 10-es vastagságú de többet be se vesz. Amit vettem Bencétől az 54-es (ate) szintén 240 tárcsával de bevenné a 13mm vastagságút is ami már 244-es tárcsára jellemző.
Akkor hogy van ez?
elvileg volt rajta 244-es 10 vastag sima tárcsa, a gyári 2.8-i pedig ugyancsak 244-es hűtött tárcsa asszem 22-es vastagsággal. ez utobbit szoktuk a granada nyereg - saxo tárcsa kombinációjával kivitelezni. gyárilag elöl nem volt szerintem több variáció, föfékhenger és szervó méretében voltak még eltérések...
Amit biztosan tudok 3 féle tárcsa létezik:
240-es 10 vastag (ez van most az enyémen 48-as nyereggel, új a tárcsa)
244-es 13 vastag és
244-es hűtött 20 vastag, de ahol néztem ez nem kapható

Nekem elméletileg meg 240-es kellene 13-as vastagságban az 54-es nyereghez. Most a két új betét közti távolság 16mm.

Posted: Mon Nov 27, 2006 11:49 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:
bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Kérdésem lenne, hogy milyen nyereggel milyen tárcsaméretek voltak a Capriban.
Az enyém 48-as és 240-es tárcsa vam rajta 10-es vastagságú de többet be se vesz. Amit vettem Bencétől az 54-es (ate) szintén 240 tárcsával de bevenné a 13mm vastagságút is ami már 244-es tárcsára jellemző.
Akkor hogy van ez?
elvileg volt rajta 244-es 10 vastag sima tárcsa, a gyári 2.8-i pedig ugyancsak 244-es hűtött tárcsa asszem 22-es vastagsággal. ez utobbit szoktuk a granada nyereg - saxo tárcsa kombinációjával kivitelezni. gyárilag elöl nem volt szerintem több variáció, föfékhenger és szervó méretében voltak még eltérések...
Amit biztosan tudok 3 féle tárcsa létezik:
240-es 10 vastag (ez van most az enyémen 48-as nyereggel, új a tárcsa)
244-es 13 vastag és
244-es hűtött 20 vastag, de ahol néztem ez nem kapható

Nekem elméletileg meg 240-es kellene 13-as vastagságban az 54-es nyereghez. Most a két új betét közti távolság 16mm.
az nehéz lesz, mert a 240 is csak a korai MKI-en lehetett, de több vastagságban nem hiszem hogy kapsz mostanában. meg miért jobb ha vastagabb?

Posted: Tue Nov 28, 2006 12:02 am
by szszaby
Nekem mindegy, hogy milyen vastag csakhát ha már most kijön a dugattyú 3mm-ert akkor lehet ki is esik mire a betét elkopik, vagy legalábbis lelevegősödik a rendszer.

Posted: Tue Nov 28, 2006 12:30 am
by CAPRI-3
szszaby wrote:Nekem mindegy, hogy milyen vastag csakhát ha már most kijön a dugattyú 3mm-ert akkor lehet ki is esik mire a betét elkopik, vagy legalábbis lelevegősödik a rendszer.
nem eshet ki, maximum megszorul. meg aztán max figyeld jobban a féket és 1-2 mm-rel "hamarabb" cseréld.

Posted: Tue Nov 28, 2006 12:54 am
by Blant
Hy! Nekem BMW E30 fékek lesznek fenn! Megvan hozzá az átalakítóm! Aki akarja kb még 2 hétig lemásolható, utána megy fel. A tárcsa szintén E30, Csak simán megfúrod 45'al elfordítva. ÉSRÁMEGY A 13as felni :-)
Akit érdekel az szóljon. Persze a szerelésről lesznek fotók!

Posted: Tue Nov 28, 2006 9:49 am
by szszaby
CAPRI-3 wrote:
szszaby wrote:Nekem mindegy, hogy milyen vastag csakhát ha már most kijön a dugattyú 3mm-ert akkor lehet ki is esik mire a betét elkopik, vagy legalábbis lelevegősödik a rendszer.
nem eshet ki, maximum megszorul. meg aztán max figyeld jobban a féket és 1-2 mm-rel "hamarabb" cseréld.
Csak ez marad amit mondasz, sasolok és csak sasolok.

Posted: Tue Nov 28, 2006 9:51 am
by szszaby
Blant wrote:Hy! Nekem BMW E30 fékek lesznek fenn! Megvan hozzá az átalakítóm! Aki akarja kb még 2 hétig lemásolható, utána megy fel. A tárcsa szintén E30, Csak simán megfúrod 45'al elfordítva. ÉSRÁMEGY A 13as felni :-)
Akit érdekel az szóljon. Persze a szerelésről lesznek fotók!
Képeket ha lehet.

Posted: Tue Nov 28, 2006 1:43 pm
by Bogyo28
Blant wrote:Hy! Nekem BMW E30 fékek lesznek fenn! Megvan hozzá az átalakítóm! Aki akarja kb még 2 hétig lemásolható, utána megy fel. A tárcsa szintén E30, Csak simán megfúrod 45'al elfordítva. ÉSRÁMEGY A 13as felni :-)
Akit érdekel az szóljon. Persze a szerelésről lesznek fotók!
a sierra 260-asat furni sem kell! de azért fotozz bátran....

Posted: Tue Nov 28, 2006 2:45 pm
by Blant
Csak ahoz kell nyereg is :-) Nekem meg van BMW nyergem ingyen :-) Legalább kuriózum lesz!
Mekkora a ,max tárcsaméret ami elmegy 13" alatt nem tudja valaki?

Posted: Tue Nov 28, 2006 4:06 pm
by Bogyo28
Blant wrote:Csak ahoz kell nyereg is :-) Nekem meg van BMW nyergem ingyen :-) Legalább kuriózum lesz!
Mekkora a ,max tárcsaméret ami elmegy 13" alatt nem tudja valaki?
ha hihetünk angol barátainknak akkor 260-as. Meg ahogy néztem otthon, a 260-as tárcsa mellett még épp elfér a féknyereg, de ennél nagyobb tárcsához a méréseim szerint is már nagyobb felni kellene...

Posted: Wed Feb 21, 2007 6:11 pm
by Blant
Nem akrtam új topicot nyitni,ezért ide írom:

Meg tudja nekem valaki mondani, hogy melyik fém fékcső milyen hosszú a Caprin és hogy milyen helyeken lehet fém fékcsövet csináltatni?

Leginkább a főfékhengertől az első 2 fékkörhöz tartozó fémcsövek érdekelnének.

Posted: Wed Feb 21, 2007 6:51 pm
by Bogyo28
Blant wrote:Nem akrtam új topicot nyitni,ezért ide írom:

Meg tudja nekem valaki mondani, hogy melyik fém fékcső milyen hosszú a Caprin és hogy milyen helyeken lehet fém fékcsövet csináltatni?

Leginkább a főfékhengertől az első 2 fékkörhöz tartozó fémcsövek érdekelnének.
én a XIII kerületben szoktam csináltatni, a Tatai ut egyik sarkán, ahol a patak megy keresztben van egy autoszerviz, és ott. elég olcsó, és meg lehet várni amig kész lesz, de le kell mérned hogy mekkora is kel mert azt nem tudom. de volt ilyen topik már, ott volt több gyártó hely is...

Posted: Wed Feb 21, 2007 6:58 pm
by Blant
Én is ott csináltattam, csak nekik nincs olyan hollandijuk, ami a gumifékcsőre megy rá, amin belül van a menet :-)

Igyekszem megkeresni a topicot. szorri

Posted: Thu Feb 22, 2007 7:16 pm
by Nitrobuster
Ha jól emlékszem a csömöri út elején van egy fék centrum nevü hely én ott csináltattam, van hozzá mindenük és acélből készítik, nem rézből.

Posted: Thu Feb 22, 2007 8:02 pm
by Blant
pedig a réz jobb, mert nem rohad és szebb is :-)
Az infót azért köszi. A lényeg, hogy hollandi legyen :-)

Üdv!