Posted: Wed Oct 03, 2007 5:34 am
A 2.8ik azzal voltak nem?CAPRI-3 wrote:az meg nem volt scorpiobanHattyu wrote:
Köszi a segítséget,elírtam mert type9-ről van szó

A 2.8ik azzal voltak nem?CAPRI-3 wrote:az meg nem volt scorpiobanHattyu wrote:
Köszi a segítséget,elírtam mert type9-ről van szó
automatával 85-87 között, 88-tól meg már MT75 volt néhány 2.9i-ben... fehér hollók jubileumi találkozóján az öregek mesélnek ilyesmiket :)Árpi wrote:A 2.8ik azzal voltak nem?CAPRI-3 wrote:az meg nem volt scorpiobanHattyu wrote:
Köszi a segítséget,elírtam mert type9-ről van szó
Lehet de sierrában volt xr4 ben meg 4X4 ben azért gondoltam ,hogy scorpioban is meg ugye a granadákban is eszt rakták a 2.8 cak hoz. :DCAPRI-3 wrote:automatával 85-87 között, 88-tól meg már MT75 volt néhány 2.9i-ben... fehér hollók jubileumi találkozóján az öregek mesélnek ilyesmiket :)Árpi wrote:A 2.8ik azzal voltak nem?CAPRI-3 wrote: az meg nem volt scorpioban
Nekem volt egy '86 októberi 2.8 EFI Scorpióm type-9-es váltóval. Azt a váltót használom, a motorja meg Blantnál van, de tényleg ritka.Árpi wrote:A 2.8ik azzal voltak nem?CAPRI-3 wrote:az meg nem volt scorpiobanHattyu wrote:
Köszi a segítséget,elírtam mert type9-ről van szó
aki nem ért hozzá tanítja az itt is látszik....az ellenállás 13-18 ohm között tök jó, ez nagy impedanciás injektor. a 15,5 is simán kinyit, faszságot beszél a tanár. ha pisil, ultrahangos tisztitás, és át kell járatni ethanollal vagy petroleummal, aztán megnézni hogy milyet szór. ha nem boldogulsz velük, vidd el tisztittatni, van rá pár cég.a lényeg egyébként nem a tekercs ellenállása, hanem hogy mennyi anyag megy át rajta x (általában 3 bar) nyomáson, ezt szokták megmérni tisztitás után, hány ml jön át rajta x másodperc alatt, ez legyen kb egyforma....levelboss wrote:Sziasztok!
Fontos kiderítendő infóra lenne szükségem!
Ma kitisztítottuk a suliban a 2.9 injektorokat, de 3-at illene lecserélni a tanár szerint. Egyik nem szór jól, inkább pisil... legalábbis kicsit jobban, mint a többi... de hát ő tudja. De mértünk tekercs ellenállást, és a legtöbbnek 14,5 ohm körül volt, viszont kettőnek 15,5 ohm volt az értéke. Na most azokkal mi van? Mennyinek kéne lenni elvileg? Mekkora a tűrése vajon? Azt mondta a tanár, h még az is előfordulhat, h a nagyobb ellenállású ki se nyit...![]()
Szóval? Mi lehet az igazság?
Lehet, h kéne még egy garnitúra 2.9 injektor...
Önmagában az ultrahangos tisztítás jó, de akkor hatásos, ha nyit az injektor- vezérelni kell. Ehhez készítettem (egy kollégámmal) vezérlést- szabályozni lehet a két nyitási időt és nyitvatartást.levelboss wrote:![]()
Köszi srácok!
Nem írtam le részletesen, de ultrahangos tisztítást végeztünk... igaz, szétszedés nélkül. Aztán egy fordított irányú mosást csináltunk egyenként mindegyiken, aztán meg megnéztük a szórási képet, ezzel együtt a szállítási teljesítményt is. Az egyik nem szórt annyira szépen, ahogy írtam is, mármint nem volt olyan nagy a porlasztott "köd" vagy permet a fő sugár mellett, mint a többinél. Viszont a szállítási teljesítmény nagyon hasonló volt mindegyiknél, tehát abból a szempontból jók.
Mondjuk, én nem láttam akkora durva nagy különbséget a szórási képben, ugyh én szívem szerint nem foglalkoznék vele tovább, ha csak az egyik szórakozik egy kicsit.![]()
A tanár meg egyébként nem annyira hülye, mint amilyennek látszik... csak hát nem érthet mindenhez típusspecifikusan... sztem.
szerintem semennyire...Blant wrote:Sziasztok!
2.8 EFI-nél mennyire fontos, hogy a 2 szívócső, ami a 2 légtömegmérőre megy egyforma hosszú legyen? Gyárilag sem egyforma...