Olvasgattam a Burton Power katalógusát, és volt egy kis cikk a V6 motor tuningolási lehetőségeiről. Megemlítik benne, hogy a 2 csöves leömlő elég rossz megoldás a hengerenkénti 1 megoldás helyett, de nem nagyon lehet átalakítani. Viszont később van ott egy ilyen:
"The American version of this engine was fitted with 3 port heads but such items can be difficult to source in the UK."
Azaz amerikában is csináltak ilyen motort, és ott 3 csöves leömlőhöz való hengerfejjel szerelték, de azt nehéz beszerezni. Erről tudtok/hallotatok esetleg valamit? Gondolom dobna valamennyit a teljesítményen ha könnyebben köhögné ki a motor az égésgázokat
Nekem a 2.9-es scorpiomon a 3leömlős van gyárilag.Szerintem bontóban tuti van ilyen.Biztos jobb valamivel.
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
German Capri wrote:Nekem a 2.9-es scorpiomon a 3leömlős van gyárilag.Szerintem bontóban tuti van ilyen.Biztos jobb valamivel.
Írták a Burton Power oldalán ezt a 2.9 dolgot, de ott mondták, hogy nem könnyű a 2.8->2.9 konverzió, mert más a vezérmű(?) tengely időzítése, ellenkező irányba is forog, a gyújtáselosztót, olajpumpát, és valamit a váltónál is ki kell cserélni. Mivel az egyik láncos és a másik fogaskerekes vezérlésű, így a tengely elejét is módosítani kell.
Ha valami nagy baromságot írtam, az a téves fordítás miatt lehet, mert nem vagyok még profi a műszaki angol terén :?
Fun!
Szerintem rakj a gépedre egy K-jettet, ugye az 160le, és ha az kevés
rakj rá egy kis turbot 0,4-es nyomással, akkor már megvan a 200le, ha az is kevés tekerd fel 0,6-ra az 230le.Ezt még a gyári motor is bírja.
Nitrobuster wrote:Fun!
Szerintem rakj a gépedre egy K-jettet, ugye az 160le, és ha az kevés
rakj rá egy kis turbot 0,4-es nyomással, akkor már megvan a 200le, ha az is kevés tekerd fel 0,6-ra az 230le.Ezt még a gyári motor is bírja.
gizmo! 8)
elektronikával nem szeretnék szívni, K-jethez kellene tank, ac, miegymás. Inkább 3x karbi, vagy 1 nagyobb karbi + turbó. Ez mind jól hangzik, de én magamnak nem tudom megcsinálni...