MK3 a tanyán.
Posted: Tue Aug 31, 2010 7:05 pm
Sziasztok!
No, én is odaértem, hogy full felújítás alá helyeztem a gépemet.
Mk3 2.3 V6. manuális 5seb. váltó. Fekete szín.84-es évj.
2003-ban került hozzám, még az index-es fórumon segítettek hozzájutni a segítőkész Caprisok.
Egész jó állapotban volt az autó, a két első sárvédő volt kicsit a szokásos helyeken bajos, meg az ajtók alja, hátsó sárvédő sarok, ilyesmi. Taposók,küszöbök okésak voltak, a jobb hátsó váznyúlványt ette még egy kicsit a fene. No meg a színe sem pompázott már a régi fényében.
Ezeket a hibákat még akkor ki is javítottam /hál istennek konyítok kicsit a kasznizáshoz/. Sajna akkor nem volt pénzem elemcserére, így amit lehetett javítottam.
Festőre sem volt pénz,így kigitteltem,majd egy haveromnál lefújtuk feketére.
Egész türhető lett sztem. A felniket felpolíroztam, többre már nem futotta a keret, pl. belső tér.
Néhány kép az ekkori állapotról: No, eltelt 7év. Közben az élet hozta a szokásos dolgokat,amit férfiembereknél szokott: új asszony /nem jobb mint a régi/, "új" ház /kisebb mint az előző/ gyerek,Gyurcsány, no meg a negyedik X.
Közben az autó is megsínylette a dolgokat /vagyonfelezés, költözés, 2 év szabad ég alatt/ de hát így van ez: "f@sz feláll, ész megáll".
Az idén nyár elején nekifogtam, mert már több sebből vérzett szegény autóm.
Szanaszét kaptam a drágát: Motor váltó, vezetékek, üvegek stb. Ahogy lehet csontig szedtem.
Kasznizás: Küszöbök, első sárvédők csere. Hátsó sv javító ív. Taposók, A oszlop, sárvédők alatt javít, lámpa dobozok újat csinál, hátfal alja csere+ ilyesmik. Amit találtunk, minden kijavítva, fényképes dokumentálással, ahogy manapság illik. Alja javítás festés.
Kasznizásról készült képeket nem találom most, csak néhány darab van, azokból teszek fel. Ha megtalálom a lemezt dobok még fel képet....
Addig ennyi: Ezek után : Gittelés,festés előkészítés. Most viszont nem saját kezű fújás lesz, hanem Szolnokon, kamrában,mester fogja fújni. És nem fekete lesz, de remélem szép lesz. Tanyáról-trailer-szolnok.
Trailer előtti percek:
Jelenleg itt tart az "épülés". Meg van szórózva, a többi a mester dolga.
Közben készül a motor: Gyári 2.3V6. Az ülések, kárpitok egy havernál vannak újrahúzatni.
No lesz dolgom a télen, mire összerakom. Még jó, hogy van egy nagy műhelyem......
Gondolkoztam több dolgon, módosításon ami a kasznit illeti, de végül úgy döntöttem, maradjon a gyári forma mindenben.
Ha lesznek további fejlemények, igény esetén jelentkezem a részeredményekkel.
Üdv mindenkinek.
No, én is odaértem, hogy full felújítás alá helyeztem a gépemet.
Mk3 2.3 V6. manuális 5seb. váltó. Fekete szín.84-es évj.
2003-ban került hozzám, még az index-es fórumon segítettek hozzájutni a segítőkész Caprisok.
Egész jó állapotban volt az autó, a két első sárvédő volt kicsit a szokásos helyeken bajos, meg az ajtók alja, hátsó sárvédő sarok, ilyesmi. Taposók,küszöbök okésak voltak, a jobb hátsó váznyúlványt ette még egy kicsit a fene. No meg a színe sem pompázott már a régi fényében.
Ezeket a hibákat még akkor ki is javítottam /hál istennek konyítok kicsit a kasznizáshoz/. Sajna akkor nem volt pénzem elemcserére, így amit lehetett javítottam.
Festőre sem volt pénz,így kigitteltem,majd egy haveromnál lefújtuk feketére.
Egész türhető lett sztem. A felniket felpolíroztam, többre már nem futotta a keret, pl. belső tér.
Néhány kép az ekkori állapotról: No, eltelt 7év. Közben az élet hozta a szokásos dolgokat,amit férfiembereknél szokott: új asszony /nem jobb mint a régi/, "új" ház /kisebb mint az előző/ gyerek,Gyurcsány, no meg a negyedik X.
Közben az autó is megsínylette a dolgokat /vagyonfelezés, költözés, 2 év szabad ég alatt/ de hát így van ez: "f@sz feláll, ész megáll".
Az idén nyár elején nekifogtam, mert már több sebből vérzett szegény autóm.
Szanaszét kaptam a drágát: Motor váltó, vezetékek, üvegek stb. Ahogy lehet csontig szedtem.
Kasznizás: Küszöbök, első sárvédők csere. Hátsó sv javító ív. Taposók, A oszlop, sárvédők alatt javít, lámpa dobozok újat csinál, hátfal alja csere+ ilyesmik. Amit találtunk, minden kijavítva, fényképes dokumentálással, ahogy manapság illik. Alja javítás festés.
Kasznizásról készült képeket nem találom most, csak néhány darab van, azokból teszek fel. Ha megtalálom a lemezt dobok még fel képet....
Addig ennyi: Ezek után : Gittelés,festés előkészítés. Most viszont nem saját kezű fújás lesz, hanem Szolnokon, kamrában,mester fogja fújni. És nem fekete lesz, de remélem szép lesz. Tanyáról-trailer-szolnok.
Trailer előtti percek:
Jelenleg itt tart az "épülés". Meg van szórózva, a többi a mester dolga.
Közben készül a motor: Gyári 2.3V6. Az ülések, kárpitok egy havernál vannak újrahúzatni.
No lesz dolgom a télen, mire összerakom. Még jó, hogy van egy nagy műhelyem......
Gondolkoztam több dolgon, módosításon ami a kasznit illeti, de végül úgy döntöttem, maradjon a gyári forma mindenben.
Ha lesznek további fejlemények, igény esetén jelentkezem a részeredményekkel.
Üdv mindenkinek.