Kinek mi a véleménye a 2.8as motorokon divatos olaj melegítő és hűtő berendezésről, ami az olajszűrő alá van felfogatva?
Nekem karkusos kipufogórendszerem van, amitől csak kb az 1.6-os escort olajszűrője fér fel, ha fent van ez a kütyü. Ez már eleve hátrány. 5e km-enként szoktam cserélgetni. De ami még eszembe jutott, hogy vajon össze szokott-e szakadni a víztér az olajtérrel, stb.
Véleményeket, tapasztalatokat várok mindenkitől, akinek van olyan.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Blant wrote:Kinek mi a véleménye a 2.8as motorokon divatos olaj melegítő és hűtő berendezésről, ami az olajszűrő alá van felfogatva?
Nekem karkusos kipufogórendszerem van, amitől csak kb az 1.6-os escort olajszűrője fér fel, ha fent van ez a kütyü. Ez már eleve hátrány. 5e km-enként szoktam cserélgetni. De ami még eszembe jutott, hogy vajon össze szokott-e szakadni a víztér az olajtérrel, stb.
Véleményeket, tapasztalatokat várok mindenkitől, akinek van olyan.
nekem a 2.8-on is volt, az én karkus rendszerem alatt el is fért az olajszűrő mondjuk...szerintem a kisebb olajszűrő is elég ötezer kilométerre. a kozén egy 90 fokos elforgató cuccal van felrakva a szűrő, az is egy jó megoldás. volt olyan akinek erről lelazult az olajszűrő, nekem speciel nem volt még vele gondom
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4