drift capri
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
drift capri
Érdemes elolvasni ezt a cikke:
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... ect-9.html
Nagyon tetszik, ahogy előre felé ki van nyitva a motorter. Tuti merevebb is. Nagyon tetszik az is. Ahog, a torony a tuzfalhoz ki van merevitve. Király q hajlitott hosszlengokar, amivel a stábot kivaltjak. Ha most lakatoltatnek, tuti atszabnwm ig, az elejét..
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... ect-9.html
Nagyon tetszik, ahogy előre felé ki van nyitva a motorter. Tuti merevebb is. Nagyon tetszik az is. Ahog, a torony a tuzfalhoz ki van merevitve. Király q hajlitott hosszlengokar, amivel a stábot kivaltjak. Ha most lakatoltatnek, tuti atszabnwm ig, az elejét..
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: drift capri
Blant wrote:Érdemes elolvasni ezt a cikke:
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... ect-9.html
Nagyon tetszik, ahogy előre felé ki van nyitva a motorter. Tuti merevebb is. Nagyon tetszik az is. Ahog, a torony a tuzfalhoz ki van merevitve. Király q hajlitott hosszlengokar, amivel a stábot kivaltjak. Ha most lakatoltatnek, tuti atszabnwm ig, az elejét..
Érdekes, mi az FFG-ben pont azon röhögtünk, hogy mennyire gáz a hajlított kitámasztó. régebben benne volt egyik classic ford magazinban is, elég MÓK-nak nézett ki....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: drift capri
Hú bazz én mennyire előrelátó vagyok ,mert a mi autónk futóműve 2 éve ilyen ,holnap lövök róla egy képet!
Re: drift capri
A kormányösszekötő állítócsavarja elég mók (lehet csak nekem ).
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: drift capri
Az ötletek jók ,ha továbbnézed máshol is vannak jó ötletek ,(tank,hátsó futómű,motorválasztás ) A duplaturbo szerintem felesleges és pazarlás ( lehet hogy csak szerintem ,én egy nagyot tettem volna fel ) a futómü sem rossz ötlet , az irányítókar hosszabbítása is tetszik ( ami a csonkállványra van csavarozva ) valószínü a kormánytrapéz válzoztatásával jobb lesz a futómű arra amire neki kell ,hát a kidolgozás ,arra nem nagyon adnak .
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: drift capri
Szöveget nem olvastam de nem igazán értem ezt a hajlított kitámasztó dolgot, lehet a nem kicsi kormányszög miatt ne érjen be a felni ? De akkor faszé' nem tettek előre kitámasztót...lehet a kép szar de úgy néz ki mintha az irányítókar felfelé a lengőkar lefelé állna
A két csigára meg azt írta a gyerek a svéd forumon, hogy azért kettő mert ezek voltak kéznél.
A két csigára meg azt írta a gyerek a svéd forumon, hogy azért kettő mert ezek voltak kéznél.
1980 Capri MK3
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: drift capri
Két kisebb turbonak sokkal gyorsabb a reakciója, mint egy nagynak. Driftnél azért ez nem hátrány. ;)
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: drift capri
Pont.Tibi wrote:Szöveget nem olvastam de nem igazán értem ezt a hajlított kitámasztó dolgot, lehet a nem kicsi kormányszög miatt ne érjen be a felni ?
Ezért van a BMW kormánymű és a módosított csonkállvány is.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: drift capri
Ez igaz kis fordulatra ,vagy amíg a turbó utol nem éri a motort ,de hol van a driftnél kis fordulat mikor nyélgázon játszanak a fordulatontartással se turbólyuk se késés,viszont van két hibaforrás ,két kenésipont ,nagyobb helyigény ,nagyobb súly , több cső és az esélye a két kicsinek hogy magas fordulaton elfogy a nyomás.Ja és ahogy néztem nem is egyforma a két turbó ,ahoz hogy a két oldal egyformán menjen ,(ha ez fontos ) kicsit agyalni kell ,és ezzel nem a képzett nyomásra gondolok mert a két nyomás közösítve van ezért ebből a szempontból közömbös ,hanem arra hogy melyik mennyi kipufogógázt használ , egyik fele nem fogja-e vissza a másikat .( csapágyas lesz ,vagy eltöri a főtengelyt) Javíts ki ha tévedek ,de ezekkel előre számolni kell ,én már ráfaragtam pitibb dologra is .(negyedórás motorok )Süni wrote:Két kisebb turbonak sokkal gyorsabb a reakciója, mint egy nagynak. Driftnél azért ez nem hátrány. ;)
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: drift capri
Én csak felhasználó vagyok, de amit nekem csináltunk kitámasztást abba is bele ér a kerék plusz elkezdte enni a gumit, hogy nem feszítette a stabrúd a lengő karokat. Az "új" verzió szerint amit Bogyóval elkezdtünk most úgy néz ki, hogy nem fog bele érni a kitámasztásba a kerék.Tibi wrote:Szöveget nem olvastam de nem igazán értem ezt a hajlított kitámasztó dolgot.
Szóval lehet, hogy nem is olyan hülyeség az a hajlított kitámasztó?
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: drift capri
ha azt ott össze akarod hegeszteni akkor az nem az új verzió hanem pont a régi
a kerék kopása végülis egyértelmű bár lehet nem került szóba. Futóművesnél volt? Mit mondott? Nem maga a hajlított támasztó az ami mókás hanem amit utána műveltek vele. Eltörni valszeg nem fog de hát ahogy WS is írta a kidolgozásra nem nagyon adtak.

1980 Capri MK3
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: drift capri
Azért tettem idéző jelbe, hogy új.Tibi wrote:ha azt ott össze akarod hegeszteni akkor az nem az új verzió hanem pont a régia kerék kopása végülis egyértelmű bár lehet nem került szóba. Futóművesnél volt? Mit mondott? Nem maga a hajlított támasztó az ami mókás hanem amit utána műveltek vele. Eltörni valszeg nem fog de hát ahogy WS is írta a kidolgozásra nem nagyon adtak.
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: drift capri
Ezt az "új verzió" képet nem értem. Magyarázat plíz!
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: drift capri
Az első oldalon van egy jó hátsófutómű megoldás (elég igényesen megcsinálva) viszont az 5.en egy 2.9 egy nagyturbóval ,ez már döfi . (én így csinálnám)
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: drift capri
A skogenracing-es capri mondhatni etalonWhite Shark wrote:Az első oldalon van egy jó hátsófutómű megoldás (elég igényesen megcsinálva) viszont az 5.en egy 2.9 egy nagyturbóval ,ez már döfi . (én így csinálnám)

1980 Capri MK3