Page 1 of 3
drift capri
Posted: Sat Dec 22, 2012 6:22 pm
by Blant
Érdemes elolvasni ezt a cikke:
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... ect-9.html
Nagyon tetszik, ahogy előre felé ki van nyitva a motorter. Tuti merevebb is. Nagyon tetszik az is. Ahog, a torony a tuzfalhoz ki van merevitve. Király q hajlitott hosszlengokar, amivel a stábot kivaltjak. Ha most lakatoltatnek, tuti atszabnwm ig, az elejét..
Re: drift capri
Posted: Sat Dec 22, 2012 7:00 pm
by Bogyo28
Blant wrote:Érdemes elolvasni ezt a cikke:
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... ect-9.html
Nagyon tetszik, ahogy előre felé ki van nyitva a motorter. Tuti merevebb is. Nagyon tetszik az is. Ahog, a torony a tuzfalhoz ki van merevitve. Király q hajlitott hosszlengokar, amivel a stábot kivaltjak. Ha most lakatoltatnek, tuti atszabnwm ig, az elejét..
Érdekes, mi az FFG-ben pont azon röhögtünk, hogy mennyire gáz a hajlított kitámasztó. régebben benne volt egyik classic ford magazinban is, elég MÓK-nak nézett ki....
Re: drift capri
Posted: Sat Dec 22, 2012 9:17 pm
by White Shark
Hú bazz én mennyire előrelátó vagyok ,mert a mi autónk futóműve 2 éve ilyen ,holnap lövök róla egy képet!
Re: drift capri
Posted: Sat Dec 22, 2012 9:34 pm
by domi600
A kormányösszekötő állítócsavarja elég mók (lehet csak nekem ).
Re: drift capri
Posted: Sat Dec 22, 2012 10:02 pm
by White Shark
Az ötletek jók ,ha továbbnézed máshol is vannak jó ötletek ,(tank,hátsó futómű,motorválasztás ) A duplaturbo szerintem felesleges és pazarlás ( lehet hogy csak szerintem ,én egy nagyot tettem volna fel ) a futómü sem rossz ötlet , az irányítókar hosszabbítása is tetszik ( ami a csonkállványra van csavarozva ) valószínü a kormánytrapéz válzoztatásával jobb lesz a futómű arra amire neki kell ,hát a kidolgozás ,arra nem nagyon adnak .
Re: drift capri
Posted: Sat Dec 22, 2012 10:25 pm
by Tibi
Szöveget nem olvastam de nem igazán értem ezt a hajlított kitámasztó dolgot, lehet a nem kicsi kormányszög miatt ne érjen be a felni ? De akkor faszé' nem tettek előre kitámasztót...lehet a kép szar de úgy néz ki mintha az irányítókar felfelé a lengőkar lefelé állna
A két csigára meg azt írta a gyerek a svéd forumon, hogy azért kettő mert ezek voltak kéznél.
Re: drift capri
Posted: Sat Dec 22, 2012 10:25 pm
by Süni
Két kisebb turbonak sokkal gyorsabb a reakciója, mint egy nagynak. Driftnél azért ez nem hátrány. ;)
Re: drift capri
Posted: Sat Dec 22, 2012 10:26 pm
by Süni
Tibi wrote:Szöveget nem olvastam de nem igazán értem ezt a hajlított kitámasztó dolgot, lehet a nem kicsi kormányszög miatt ne érjen be a felni ?
Pont.
Ezért van a BMW kormánymű és a módosított csonkállvány is.
Re: drift capri
Posted: Sun Dec 23, 2012 9:28 am
by White Shark
Süni wrote:Két kisebb turbonak sokkal gyorsabb a reakciója, mint egy nagynak. Driftnél azért ez nem hátrány. ;)
Ez igaz kis fordulatra ,vagy amíg a turbó utol nem éri a motort ,de hol van a driftnél kis fordulat mikor nyélgázon játszanak a fordulatontartással se turbólyuk se késés,viszont van két hibaforrás ,két kenésipont ,nagyobb helyigény ,nagyobb súly , több cső és az esélye a két kicsinek hogy magas fordulaton elfogy a nyomás.Ja és ahogy néztem nem is egyforma a két turbó ,ahoz hogy a két oldal egyformán menjen ,(ha ez fontos ) kicsit agyalni kell ,és ezzel nem a képzett nyomásra gondolok mert a két nyomás közösítve van ezért ebből a szempontból közömbös ,hanem arra hogy melyik mennyi kipufogógázt használ , egyik fele nem fogja-e vissza a másikat .( csapágyas lesz ,vagy eltöri a főtengelyt) Javíts ki ha tévedek ,de ezekkel előre számolni kell ,én már ráfaragtam pitibb dologra is .(negyedórás motorok )
Re: drift capri
Posted: Sun Dec 23, 2012 9:35 am
by SONI
Tibi wrote:Szöveget nem olvastam de nem igazán értem ezt a hajlított kitámasztó dolgot.
Én csak felhasználó vagyok, de amit nekem csináltunk kitámasztást abba is bele ér a kerék plusz elkezdte enni a gumit, hogy nem feszítette a stabrúd a lengő karokat. Az "új" verzió szerint amit Bogyóval elkezdtünk most úgy néz ki, hogy nem fog bele érni a kitámasztásba a kerék.
Szóval lehet, hogy nem is olyan hülyeség az a hajlított kitámasztó?
Re: drift capri
Posted: Sun Dec 23, 2012 10:11 am
by Tibi
ha azt ott össze akarod hegeszteni akkor az nem az új verzió hanem pont a régi

a kerék kopása végülis egyértelmű bár lehet nem került szóba. Futóművesnél volt? Mit mondott? Nem maga a hajlított támasztó az ami mókás hanem amit utána műveltek vele. Eltörni valszeg nem fog de hát ahogy WS is írta a kidolgozásra nem nagyon adtak.
Re: drift capri
Posted: Sun Dec 23, 2012 10:50 am
by SONI
Tibi wrote:ha azt ott össze akarod hegeszteni akkor az nem az új verzió hanem pont a régi

a kerék kopása végülis egyértelmű bár lehet nem került szóba. Futóművesnél volt? Mit mondott? Nem maga a hajlított támasztó az ami mókás hanem amit utána műveltek vele. Eltörni valszeg nem fog de hát ahogy WS is írta a kidolgozásra nem nagyon adtak.
Azért tettem idéző jelbe, hogy új.
Re: drift capri
Posted: Sun Dec 23, 2012 3:02 pm
by Süni
Ezt az "új verzió" képet nem értem. Magyarázat plíz!
Re: drift capri
Posted: Mon Dec 24, 2012 9:25 am
by White Shark
Az első oldalon van egy jó hátsófutómű megoldás (elég igényesen megcsinálva) viszont az 5.en egy 2.9 egy nagyturbóval ,ez már döfi . (én így csinálnám)
Re: drift capri
Posted: Mon Dec 24, 2012 1:33 pm
by Tibi
White Shark wrote:Az első oldalon van egy jó hátsófutómű megoldás (elég igényesen megcsinálva) viszont az 5.en egy 2.9 egy nagyturbóval ,ez már döfi . (én így csinálnám)
A skogenracing-es capri mondhatni etalon
