Page 1 of 2

fordulatszám, áramltalanitó, fűtés, hűtés

Posted: Tue Sep 20, 2005 9:31 am
by Tibi
Hello
lenne néhány kérdésem:
- a fordulatszámmérőmön nincs semmi színes jelzés, meddig szabad pörgetni (2800 karbi) a motort??
- van nekem 1 gomb amivel áramtalanitani lehet a kocsit. Ha beülsz bal oldalt a müszerfal alatt, olyan térd magasságban. ki kell huzni és utana lehet barmit is csinálni pl:beinditani :) de ha beinditottam akkor vissza lehet tolni és nem történik semmi. Ez mindenkinek van vagy csak nekem barkácsolták bele??
-eltünik a hűtővizem, de sztem nem csöpög, viszont a kiegyenlitő kupakjánál ahol bemegy a cső ott van rés. Lehet ott elpárolog???
-nincs fűtésem. Kerestem cuccot de drága az uj (capriba, mert minden másba fele annyi)ami hasznaltat neztünk az + folyt mnindenhol esetleg ideiglenes megoldásnak van-e vmi más tipusból valo amit bele lehet barkácsolni, akár zsiguli, skoda, bármi??
ennyi jutott eszembe, előre is köszi
ÜDv Tibi

Re: fordulatszám, áramltalanitó, fűtés, hűtés

Posted: Tue Sep 20, 2005 10:41 am
by gizmo
Tibi wrote:Hello
lenne néhány kérdésem:
- a fordulatszámmérőmön nincs semmi színes jelzés, meddig szabad pörgetni (2800 karbi) a motort??
- van nekem 1 gomb amivel áramtalanitani lehet a kocsit. Ha beülsz bal oldalt a müszerfal alatt, olyan térd magasságban. ki kell huzni és utana lehet barmit is csinálni pl:beinditani :) de ha beinditottam akkor vissza lehet tolni és nem történik semmi. Ez mindenkinek van vagy csak nekem barkácsolták bele??
-eltünik a hűtővizem, de sztem nem csöpög, viszont a kiegyenlitő kupakjánál ahol bemegy a cső ott van rés. Lehet ott elpárolog???
-nincs fűtésem. Kerestem cuccot de drága az uj (capriba, mert minden másba fele annyi)ami hasznaltat neztünk az + folyt mnindenhol esetleg ideiglenes megoldásnak van-e vmi más tipusból valo amit bele lehet barkácsolni, akár zsiguli, skoda, bármi??
ennyi jutott eszembe, előre is köszi
ÜDv Tibi
Szia!

- áramtalanító: tudtommal gyárilag nem volt az utcai Caprikban :D
- fordulatszám: 5000-5500 felé nem szoktam nagyon, elvileg leszabályoz
- a fűtésradiátorod repedt el, vagy a cső része? Elvileg javítható, én is sokáig kerestem hibátlan példányt... az MkII Escort-ban elvileg ugyanaz van(MkIII-as Capri esetén, MkI-et nem tudom)
- hűtővíz: a kiegyenlítőtartály kupakja nekem sem zár tökéletesen, de nemhiszem hogy akár kupaknélkül is sok tudna ott elpárologni :? Nem füstöl fehéren? :?:

Posted: Tue Sep 20, 2005 11:09 am
by Tibi
Hello
ez az áramtalanitó dolog engem is meglepett mikor eredetvizsgán be kellett volna inditani :) majd enyhe káromkodás és minden gomb elekergetése után fény derült a titokra :) lehet vmi házni immobilájzer :) A fűtőradiátor az itt van a polcon és kifolyik belole a viz a gumirészeknél mert szét van száradva. Nekem azt mondták,h nem tudják megjavitani vegyek ujat , legalábbis másikat. Ajánlottak is 3x xxx ért. Mondtam akkor inkabb lehuzott ablak minuszban is :) Viszont nem füstöl egyáltalán, semmit se.

Posted: Tue Sep 20, 2005 12:15 pm
by Peti
Hali! Találtam az e-bayen fűtőradiátort. Igaz, hogy Mk2-hoz való, de ott vannak a méretek, hátha stimmel. És az ára sem vészes. (30 EUR)
http://cgi.ebay.de/Heizungskuehler-Ford ... dZViewItem

Posted: Tue Sep 20, 2005 12:40 pm
by gizmo
ez mondjuk egy 10esből itt is van. Nem olcsó... hátha akad itthon is valakinek a polcon javítható példány... 1,5évig jártam én is fűtés nélkül.

Posted: Tue Sep 20, 2005 12:44 pm
by Tibi
a 30ezres árhoz képest szinte ingyen van amit 1 jo kis kereskedésben ajánlottak :) oldcars.de-n is 25ropi körül volt +kaukcio+a hasznalt radiátor ha jól értettem...lehet marad a fagyoskodás :(

Re: fordulatszám, áramltalanitó, fűtés, hűtés

Posted: Tue Sep 20, 2005 1:03 pm
by CAPRiMANiA
- a fordulatszámmérőmön nincs semmi színes jelzés, meddig szabad pörgetni (2800 karbi) a motort??

Valójában kibírja a 6500-7000-et is. Ha jó. Tapasztalat. De kimélősen 5500 max.

- van nekem 1 gomb amivel áramtalanitani lehet a kocsit. Ha beülsz bal oldalt a müszerfal alatt, olyan térd magasságban. ki kell huzni és utana lehet barmit is csinálni pl:beinditani :) de ha beinditottam akkor vissza lehet tolni és nem történik semmi. Ez mindenkinek van vagy csak nekem barkácsolták bele??

Barkács.

-eltünik a hűtővizem, de sztem nem csöpög, viszont a kiegyenlitő kupakjánál ahol bemegy a cső ott van rés. Lehet ott elpárolog???

Cserélj hűtősapkát. A törött csőnél továbbra is el fog menni a víz, de az a kissebb baj.

-nincs fűtésem. Kerestem cuccot de drága az uj (capriba, mert minden másba fele annyi)ami hasznaltat neztünk az + folyt mnindenhol esetleg ideiglenes megoldásnak van-e vmi más tipusból valo amit bele lehet barkácsolni, akár zsiguli, skoda, bármi??

Ha nincs törés, repedés, csak a tömítés rossz, akkor nagyon érdemes megcsináltatni. Keresd SuperGT-t, ő segít ebben. Itt is szokott kolbászolni a fórumon. A "biguli vagy skoda" fűtő berakása a legrosszabb amit tehetsz kaprival, a barkácsimmobilájzered egyenesági folytatása lenne... 8)

Posted: Tue Sep 20, 2005 1:38 pm
by Tibi
Köszi

Posted: Tue Sep 20, 2005 2:16 pm
by gizmo
ááá, Caprimania ismét köztünk :D rég láttalak, mi a helyzet?

Posted: Tue Sep 20, 2005 4:47 pm
by CAPRiMANiA
Csendben azért rajta tartom az ujjam a fórum vérkeringésén... 8)

...és szokás szerint készül valami a boszorkánykonyhában. De ne is kérdezd, hogy mi. 8)

Posted: Tue Sep 20, 2005 6:22 pm
by Tibi
...és most az alapjárat is leesett kb 500ra olyan 800ról és egy kicsit zakatolós, nem egyenletes. Mit nézzek meg???
Üdv Tibi

Posted: Tue Sep 20, 2005 6:46 pm
by Nitrobuster
CAPRiMANiA wrote:Csendben azért rajta tartom az ujjam a fórum vérkeringésén... 8)

...és szokás szerint készül valami a boszorkánykonyhában. De ne is kérdezd, hogy mi. 8)
Neked csak a laprugón járjon az eszed. :D

Posted: Tue Sep 20, 2005 7:46 pm
by Peti
Tibi wrote:...és most az alapjárat is leesett kb 500ra olyan 800ról és egy kicsit zakatolós, nem egyenletes. Mit nézzek meg???
Üdv Tibi
Nem pörgetted nagyon folyamatosan? -mert nekem akkor el szokott menni a szelephézag, és ez azzal is jár, hogy leesik az alapjárat!
De ezt sokminden okozhatja...
Először nézd át a benzin és a levegő szűrőt. Aztán nézd meg, hátha az előgyújtást ment el. Ha nem ezek akkor a karbit kéne átnézni, -beálítani.

Posted: Tue Sep 20, 2005 8:55 pm
by gizmo
nekem pl. az esős, párás időben is leesik az alapjáratom... igaz, nem lesz zakatolós a járása.

Posted: Wed Sep 21, 2005 1:06 pm
by Tibi
Hello
lehet tényleg az esős idő volt :) mert ma nem volt semmi vele, tegnap viszont szakadt egész nap és akkor csinalta. Már nem is zakatol... pörgetve kb 4000 ig volt de azert majd megnézzük,h nem állitódott el vmi. Köszi