ültetés
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
ültetés
Hogyan lehetne elöl leültetni az autót legegyszerűbben és nemutolsó sorban olcsón pénz ugyanis a legkevesebb. Hátul nem szükséges mert a laprugó már eléggé fáradt úgyhogy a hátulja már lent van.
Ford Capri MkI Essex
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Szerezz 2.8i rugókat, vagy gyártass, vagy csináltass?! -ez neked olcsó, és egyszerű?!
Amiről te beszélsz az minimum 60 ezer forint! :?
Nem megcsináltatni akarja, hanem a legegyszerübben, és olcsón leültetni!
Az más kérdés, hogy ettől nem lesz jobb az autója, ezt ő is tudja!
Én sem tennék soha ilyet az autómmal ember!
Amiről te beszélsz az minimum 60 ezer forint! :?

Nem megcsináltatni akarja, hanem a legegyszerübben, és olcsón leültetni!
Az más kérdés, hogy ettől nem lesz jobb az autója, ezt ő is tudja!
Én sem tennék soha ilyet az autómmal ember!

'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
"tuningolni" sosem egyszerű és olcsó, de a nem túl jó műszaki állapotot (kilágyult laprugó) még egy vágott rugóval tetézzük elől, azért ez nem semmi.Capripower wrote:Ha ennél tudsz egyszerübbet és olcsóbbat, tényleg idióta vagyok!Capripower wrote:Levágsz egy keveset a rugóból.:?
ha nincs rá pénz, nem kell hozzányúlni, de ne baxxuk már szét az autót direkt :(
4 jó, új vagy felújított gátló és az ő esetében előre V6 rugó rugókovácsnál kicsit összenyomva (mert ez már jobb a vágásnál) hátra pedig megívelt lapok és ültetőpogácsák.
de pénz nélkül sajnos semmi sem megoldható, sem a Te, sem a saját vasam pont ezért nem készül.
én legalábbis jól vagy normálisan szeretném megcsinálni.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Őőőő izé emberek, nem lehetne az eredeti témára koncentrálni? Ne baszogassuk már egymást...
Hogy irjak is valamit: a vörös rugónál csinálnak 14 ezerért uj rugót (/darab), olyan magas lesz tőle az autó amilyet csak szeretnél. A rugó vágásnál drágább, de jobb is. Hátra én is árulok ültetőt, nézz körül a kínálok rovatban. Bár a kiegyenesedett rugú sem épp tul jó hátul. Ha mégis vágni akarnál, van törött rugóm, abbol pont egy menet tört le, ingyen viheted :D :D :D
Hogy irjak is valamit: a vörös rugónál csinálnak 14 ezerért uj rugót (/darab), olyan magas lesz tőle az autó amilyet csak szeretnél. A rugó vágásnál drágább, de jobb is. Hátra én is árulok ültetőt, nézz körül a kínálok rovatban. Bár a kiegyenesedett rugú sem épp tul jó hátul. Ha mégis vágni akarnál, van törött rugóm, abbol pont egy menet tört le, ingyen viheted :D :D :D
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Nem semmi vita kerekedett.
A 2,8i rugó nem jó mert az én autóm MKI V4 1300cm3 szerintem ettől csak táltosabb lenne.
Amúgy a vágás nem jöhet szóba nálam mert eredeti alkatrészt nem alakítok át csak ha van helyette másik mert sohasem lehet tudni hogy sikerül a művelet, meg amúgy sem szerencsés dolog.A vágástól csak gyengül a rugó és hamarabb felkoppan, a sportrugó meg úgy ültet hogy közben feszesebb is. A hátsót csináltatni tudok--meg kell is mert a főlap törött-- Debrecenben megfizethető áron az áfát is el tudom sinkelni. Körbeérdeklődöm hátha foglalkozik valaki a környéken csavarrugóval is.
A hátsó fédert debiben kb 20000-ért ívelik párban belefér még asszem egy lapcsere is.
A 2,8i rugó nem jó mert az én autóm MKI V4 1300cm3 szerintem ettől csak táltosabb lenne.
Amúgy a vágás nem jöhet szóba nálam mert eredeti alkatrészt nem alakítok át csak ha van helyette másik mert sohasem lehet tudni hogy sikerül a művelet, meg amúgy sem szerencsés dolog.A vágástól csak gyengül a rugó és hamarabb felkoppan, a sportrugó meg úgy ültet hogy közben feszesebb is. A hátsót csináltatni tudok--meg kell is mert a főlap törött-- Debrecenben megfizethető áron az áfát is el tudom sinkelni. Körbeérdeklődöm hátha foglalkozik valaki a környéken csavarrugóval is.
A hátsó fédert debiben kb 20000-ért ívelik párban belefér még asszem egy lapcsere is.
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
azért ajánlottak a srácok 2.8i rugot, mert az gyárilag ültetett, és mivel a 2.8i moci jóval nehezebb, ezért egy rövedebb de keményebb rugót kapnál elöre, és ha minden igaz ezt keresel. a Unixtrade is árul ilyen rugót, az van debrecenben is.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Ezt az ültető szettet a féder és a híd közzé kell beépíteni és hosszabb csavarokkal?bogyo28 wrote:Őőőő izé emberek, nem lehetne az eredeti témára koncentrálni? Ne baszogassuk már egymást...
Hogy irjak is valamit: a vörös rugónál csinálnak 14 ezerért uj rugót (/darab), olyan magas lesz tőle az autó amilyet csak szeretnél. A rugó vágásnál drágább, de jobb is. Hátra én is árulok ültetőt, nézz körül a kínálok rovatban. Bár a kiegyenesedett rugú sem épp tul jó hátul. Ha mégis vágni akarnál, van törött rugóm, abbol pont egy menet tört le, ingyen viheted :D :D :D
Attól szerintem jobb ha a rugókovács simít a féderlapokon és még berakok plusz egy lapot. a lapok közzé pedig műanyag lapokat súrlódáscsökkentés céljából.
Ford Capri MkI Essex
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Gyerkkőcök ez nem kötöszködés es ganalyodás 1 kicsir arrébbb kell menni CENTRUMtol és joval olcsobbbCapripower wrote:Szerezz 2.8i rugókat, vagy gyártass, vagy csináltass?! -ez neked olcsó, és egyszerű?!
Amiről te beszélsz az minimum 60 ezer forint! :?
Nem megcsináltatni akarja, hanem a legegyszerübben, és olcsón leültetni!
Az más kérdés, hogy ettől nem lesz jobb az autója, ezt ő is tudja!
Én sem tennék soha ilyet az autómmal ember!
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Kapcsolatban állok velük meg még egy pár nagy kereskedővel (láng, birner ,bárdi, jc) jó a kedvezményem is majd körbenézem őket.bogyo28 wrote:azért ajánlottak a srácok 2.8i rugot, mert az gyárilag ültetett, és mivel a 2.8i moci jóval nehezebb, ezért egy rövedebb de keményebb rugót kapnál elöre, és ha minden igaz ezt keresel. a Unixtrade is árul ilyen rugót, az van debrecenben is.
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
itt a kentrumban sem annyi... a 2 rugo legyártása 28 papir, az nem a világ vége. vagy ennyiért vehetsz ujat is....Tibi wrote:Gyerkkőcök ez nem kötöszködés es ganalyodás 1 kicsir arrébbb kell menni CENTRUMtol és joval olcsobbbCapripower wrote:Szerezz 2.8i rugókat, vagy gyártass, vagy csináltass?! -ez neked olcsó, és egyszerű?!
Amiről te beszélsz az minimum 60 ezer forint! :?
Nem megcsináltatni akarja, hanem a legegyszerübben, és olcsón leültetni!
Az más kérdés, hogy ettől nem lesz jobb az autója, ezt ő is tudja!
Én sem tennék soha ilyet az autómmal ember!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Ha simitgatsz a rugokon, vesztesz a rugoutból, ami nem tesz jót, azért jobb ha a rugo és a hid közé teszed az ültető cuccot (ami egyébként nem sufni tuning cucc, gyári megoldás). Egy ügyes esztergányos hamar megvan vele....szszaby wrote:Ezt az ültető szettet a féder és a híd közzé kell beépíteni és hosszabb csavarokkal?bogyo28 wrote:Őőőő izé emberek, nem lehetne az eredeti témára koncentrálni? Ne baszogassuk már egymást...
Hogy irjak is valamit: a vörös rugónál csinálnak 14 ezerért uj rugót (/darab), olyan magas lesz tőle az autó amilyet csak szeretnél. A rugó vágásnál drágább, de jobb is. Hátra én is árulok ültetőt, nézz körül a kínálok rovatban. Bár a kiegyenesedett rugú sem épp tul jó hátul. Ha mégis vágni akarnál, van törött rugóm, abbol pont egy menet tört le, ingyen viheted :D :D :D
Attól szerintem jobb ha a rugókovács simít a féderlapokon és még berakok plusz egy lapot. a lapok közzé pedig műanyag lapokat súrlódáscsökkentés céljából.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4